/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Hvor kan man få billige fælge?
Fra : simor
Vist : 6821 gange
100 point
Dato : 26-09-04 16:13

Hej, jeg ville gerne vide, om der er nogen der ved hvor man kan få billige fælge. Jeg leder efter noget i stil med Dotz Le Mans eller OZ SuperTourismo. Kan det betale sig at kigge i Tyskland - har I evt nogle links til tyske sider?

Mvh Simor

Kommentar
Fra : tblaabjerg

Dato : 26-09-04 16:26

Jeg tror godt det kan betale sig at kikke mod syd, prøv:
www.reifen.com
www.wheelmachine2000.de
eller
www.euromaster.de der er det gamle Viborg Dæk / Hjulcenteret.

Jeg skal sige jeg har ikke selv købt via ovennævnte, men prismæssigt ser det absolut attraktivt ud.

God jagt

Kommentar
Fra : dova

Dato : 26-09-04 18:54

Prøv evt også Biltema i Sverige.
De plejer at være meget billige.

Alufælge er noget af det man skal passe på med at købe brugt f.eks. i Den Blå avis, for ofte risikerer man at de er skæve selv om man ikke lige kan se det. Men så er man ikke i tvivl når man kommer ud at køre med dem på bilen.
mvh dova

Kommentar
Fra : KlausHansen

Dato : 27-09-04 17:14

Hvilken bil har du?

Kommentar
Fra : KlausHansen

Dato : 27-09-04 17:21

Et godt sted at kigge efter billige fælge i Danmark... er www.dtj-handel.dk de har mange orginale og fede fælge, plus en masse "no-name" fælge til en meget fornuftig handel. Men fælge er klart billigere i Tyskland, men hvis du skal en tur til Müchien for at hente dem, koster det også...
Bestem selv... der er mange muligheder i begge lande...

Good Luck...
KlausHansen

Kommentar
Fra : simor

Dato : 10-10-04 17:25

Hmm... jeg har ikke fået nogen mail når der har været indlæg her af en eller anden grund - derfor ser jeg først jeres besvarelser nu. Jeg har en 405'er fra '89.