/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Farligt og oprette CS 1.6/1.7 server?
Fra : SackZ_Marc
Vist : 477 gange
20 point
Dato : 26-09-04 11:39

Hey

Jeg overvejer at lave en Counter-strike 1.6 server eller en Condition Zero net server, men inden jeg gør det vil jeg godt lige vide om det er farligt .. Kan jeg blive hacket eller noget lignende

Er der nogen fare ved at lave en server?

Kommentar
Fra : bruuno117

Dato : 26-09-04 11:56

jeg ville bare sprigne ud i det, det er vel ikke farligere end så meget andet på nettet, bare det at bruge IE er jo en enorm sikkerhedrisiko !

Kommentar
Fra : ostemanden

Dato : 26-09-04 12:16

Nej, der er ikke nogen speciel fare for det. Hackere går ikke efter spilleservere, men mere efter webservere og ftp servere... Jeg har haft en server kørende i lang tid, og der er aldrig sket mig noget... Så du kan roligt lave en server, men anskaf dig for en sikkerheds skyld hellere en god firewall... man ved jo aldrig...

Kommentar
Fra : SackZ_Marc

Dato : 26-09-04 13:15

okay.. Jeg har en fin firewall..

Kun en hyggeserver hvis det kan lade sig gøre

Hvor mange personer kan 256/64 trække lagfri?

Hilsen Marc

Kommentar
Fra : bruuno117

Dato : 26-09-04 13:21

hehe jeg ville ikke gå efter 32 gamere det er helt sikkert.

Kommentar
Fra : SackZ_Marc

Dato : 26-09-04 13:23

Hmm... ?

Kan jeg godt trække 2 eller 4?

Kommentar
Fra : SackZ_Marc

Dato : 26-09-04 13:35

Jeg har et problem mere...

Jeg kan ikke hente Counter-Strike: Source Beta via steam

Jeg har Condition Zero original pakke og CD-key

Der står bare jeg skal prøve om et par minutter

Jeg prøvede i går aftes og igår nat og i dag..

Hilsen Marc

Kommentar
Fra : bruuno117

Dato : 26-09-04 14:05

ja det er der nok ikke rigtigt noget at gøre ved, steams servere er ret belastede for tiden af folk der henter hl2 ned, så du må nok bare vente.

Kommentar
Fra : SackZ_Marc

Dato : 26-09-04 14:39

okay fair nok 1 sidste spg og du får pointene !

Hvad skal jeg skrive i console for at få min ping så langt ned som muligt

Som F.eks hvad skal min CL_updaterate og alle andre ting stå ?

Accepteret svar
Fra : ostemanden

Modtaget 20 point
Dato : 26-09-04 14:52

med en 256/64 forbindelse ville jeg vælge cl_updaterate til en 80-100 stykker og en cl_cmdrate til nogenlunde det samme... rate skal altid stå til 25000... men prøv dig frem!

ang hvor mange mennesker du kan trække på din forbindelse, må jeg nok skuffe dig... din upload er UMÅDELIG lav, og du vil have svært nok ved bare at trække en person på din server... Du skal tænke på at når du sætter en server op med en upload på 64 kbit/sek, svarer det til at spille cs med et isdn modem med EN linie....

Godkendelse af svar
Fra : SackZ_Marc

Dato : 26-09-04 15:05

Tak for svaret ostemanden.

Kommentar
Fra : SackZ_Marc

Dato : 26-09-04 15:24

Formiddabelt godt svar ved at skifte rate'en fra 2500 til 25000 Tager den 6 sekunder om at downloade security module i stedet for 25