/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Tue West - Jeg kan sove når..
Fra : andersdt
Vist : 796 gange
370 point
Dato : 25-09-04 19:14

Hey Allesammen.
Er der nogen der har akkorder til Tue West's smukke nummer - "Jeg kan sove når jeg kommer hjem".??

På forhånd tak...

/Andersdt

Kommentar
Fra : nullerbullerpige

Dato : 26-09-04 09:25

Har du søgt her på Kandu, er ret sikker på at jeg har set dette spørgsmål her før...

Kommentar
Fra : jensgertson

Dato : 02-10-04 19:07

Også mig... bare søg på Tue...

Kommentar
Fra : jensgertson

Dato : 02-10-04 19:07

Også mig... bare søg på Tue...

Kommentar
Fra : andersdt

Dato : 04-10-04 16:29

I er sandelig kloge.... Det havde jeg jo nok prøvet inden jeg selv stillede spørgsmål... Er der nogen med nogle konstruktive svar??

/Andersdt

Kommentar
Fra : Klift

Dato : 10-10-04 18:24

Du kan da sende ham en mail hans adresse står på www.tuewest.dk under kontakt

Kommentar
Fra : tronddk

Dato : 23-01-05 00:42

er du sikker på det ikke er en af de tre her http://www.avz.dk/index.php?option=com_wrapper&wrap=Tabs&Itemid=43 ellers kan du prøve at spg i deres forum der får du nok et godt svar inde

Kommentar
Fra : andersdt

Dato : 23-01-05 10:06

Det er det desværre ikke.. Men ellers tak.. Er der ikke en der ejer DVD'en der vil skrive dem ind??

/Andersdt