/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
Læderstrimler.
Fra : Botgaard
Vist : 2866 gange
200 point
Dato : 25-09-04 18:24

Hej.
Jeg står og mangler nogle læderstrimler i max 5 milimeter bredde. Skal bruges til at flette rundt om forbremse- og koblingsgreb og slutte med et frynsevedhæng yderst på håndtagene.

Peter.

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 25-09-04 19:00
Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 25-09-04 19:06

eller i din lokale hoppyforretning

Kommentar
Fra : dova

Dato : 25-09-04 23:10

Det bedste er fladt lædersnøre der ikke er for tykt.
I hobbyforretninger kan man købe noget snøre der er beregnet til "randsyning". Det er det bedste hvis du ikke vil købe et stykke skindrest og selv klippe i ønsket bredde.
Men du skal også have et eller andet at lime det fast på håndtaget "inde for inden", ellers får du det ikke til at sidde ordentligt fast (taler af erfaring)
mvh dova

Kommentar
Fra : hjkofoed

Dato : 26-09-04 17:09

skafterne fra et par kasserede damestøvler er perfekte til at klippe ud til formålet.

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 27-09-04 09:23

Nu ved jeg ikke hvor i landet du bor men her kan du få hvad du søger...og ofte for en gang wienerbrød til kaffen hvis det bare drejer som om netop dine ønsker!
http://www.classictrim.dk/

Mvh
Palle Jensen