/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Grafik i cs fucker!
Fra : michaeel
Vist : 251 gange
209 point
Dato : 25-09-04 18:03

Heej
Når jeg prøver at vælge OpenGL i steam siger den: The specified video mode is not supported.
Hva gør jeg !?!?!

Hilsen zeyN aka. michaeel

Kommentar
Fra : bruuno117

Dato : 25-09-04 18:13

well hvilkem (windows) kører du, det er altid rart at vide.

Nu har du vll den nyeste version af directX installeret det er altid rart a have, jeg havde også problemer med cs, fordi jeg havde glemt at installere DX, så hvis du ikke har det, så se at fopr installeret den nye DirectX9.0c (hedder den vist)

(dine grafik driver er self de nyeste right :)

Kommentar
Fra : bruuno117

Dato : 25-09-04 18:14

hvis du gør det skulle du ihvertfald kunne køre den i Direct3D, og det er vel lige så godt !?

Kommentar
Fra : ostemanden

Dato : 25-09-04 22:24

Hvilket windows er sådan set ligemeget, det kommer an på hvilket grafikkort du bruger... Og hvilke drivere... Jeg havde engang et onboard, og det ku ikk køre openGL... Men så skiftede jeg til et GeForce4 TI4280, og nu kører det bare

Kommentar
Fra : michaeel

Dato : 26-09-04 13:27

Jeg har kunnet spille steam med det grafik kort jeg har nu.. sååeh..

Kommentar
Fra : ostemanden

Dato : 26-09-04 14:59

Jamen er det nogen som er kommet lige pludselig eller hvad?

Ellers så skal du opdatere dine drivere til grafikkort... Hvilket grafikkort bruger du?

Kommentar
Fra : michaeel

Dato : 26-09-04 16:26

Jeg afinstallerede og slettede steam da jeg ikke gad ha det mere og ombestemte mig igen ;). og så kom det.
Jeg bruger ATI radeon 9200 128 mb eller noed :P

Kommentar
Fra : SackZ_Marc

Dato : 05-10-04 14:39

Du skal hente Direct9.0c

Bagefter går du ind på http://v5.windowsupdate.microsoft.com/v5consumer/default.aspx?ln=da > trykker på Brugerdefineret installation: Opdateringer med høj prioritet og valgfrie opdateringer til computeren > Gennemse andre opdateringer > Vælg valgfrie hardwareopdateringer > Der ligger en Grafiikkort driver

Ellers tjek www.nvidia.com

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 05-10-04 21:28

Nu kan man jo ikke hente ATI drivere hos nvidia, men ellers er ideen god nok! Hent nogle nye drivere til dit grafikkort så burde det virke!