/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
cs-steam
Fra : lars.dk
Vist : 292 gange
300 point
Dato : 25-09-04 17:43

jeg har lige købt counter strike condition zero når jeg skal spille over steam så når jeg skal join en server så bliver den kun halv ferdig med at loade så står der at spillet ikke svare hvad er det der gør at den ikke svare og hvad skal jeg gøre ved det plz hjelp mig

på forhånd tak

Kommentar
Fra : bruuno117

Dato : 25-09-04 18:17

well jeg tror ikke der er så meget at gøre end at prøve igen på et andet tidspunkt, serverne er sikkert ret overbelastede
men hvad mener du helt precis når du siger at der står at spillet ikke svare ?

Kommentar
Fra : lars.dk

Dato : 25-09-04 18:20

jeg trykker på ctrl+alt+delete der står at steam ikke svare

Kommentar
Fra : bruuno117

Dato : 25-09-04 18:41

hmmm ja så er det ikke serveren derer galt med, der er vist kommet en patch til spillet, jeg ved ikke om det ville gøre en forskel, men du kan da prøve, hvis du da kan finde den.

Kommentar
Fra : lars.dk

Dato : 25-09-04 18:45

nu spørg jeg nok dumt men hvad er en patch

Kommentar
Fra : bruuno117

Dato : 25-09-04 18:59

ehrm ja, det er fejl rettelser og tilføjelser til spillet. men nu jeg tænker over det, så opdatere steam vist selv spillet automatisk så det er nok desvære ikke det heller :/

Kommentar
Fra : bruuno117

Dato : 25-09-04 19:01

du har de nyeste drivere til dit grafikkort, og den nyeste DirectX installeret hvis ikke så få dem hentet, det kan være det gør en forskel !

Kommentar
Fra : lars.dk

Dato : 25-09-04 19:18

er det på denneside jeg skal downlaod de nyeste drivere til mit grafikkort, og den nyeste DirectX

Kommentar
Fra : lars.dk

Dato : 25-09-04 19:19

er det på denneside jeg skal downlaod de nyeste drivere til mit grafikkort, og den nyeste DirectX

http://www.nvidia.com/content/drivers/drivers.asp

Kommentar
Fra : lars.dk

Dato : 25-09-04 19:35

eller er det en anden side...

vis det er denne her side http://www.nvidia.com/content/drivers/drivers.asp
hvad jeg skal gøre hvordan downloader jeg så det jeg skal have downloadet og hvad skal jeg downloade af det der er at downloade

Kommentar
Fra : bruuno117

Dato : 25-09-04 21:28

JA jeg di skal bare vælge det du har evt graphic driver -> gforce and tnt -> Winxx

og directX fra microsoft.com

Kommentar
Fra : mango

Dato : 25-09-04 22:25

er du igang med at uploade imens? For det kan jo godt have noget med at gøre at din puter ikke kan følge med!

Kommentar
Fra : lars.dk

Dato : 26-09-04 09:02

nu hvor jeg har downloadet nye driver til grafikkort så loader den lengere men aligevel fryser den fast

min computer kan godt køre det når jeg spiller single player

min computer er på

512ddr ram
60gb
geforce fx 5200
2200 processer

den burde ku trække det

Kommentar
Fra : lars.dk

Dato : 26-09-04 09:07

inde på http://www.nvidia.com/content/drivers/drivers.asp jeg mangle driver siger steam skal jeg så ike trykke på graphics driver og geforce and tnt2 og windows xp/2000. jeg har nemlig geforce og windows xp

Kommentar
Fra : bruuno117

Dato : 26-09-04 10:59

jo det skulle være i orden med det. du har også installeret den nye directX right. det er jo et (nyt) spil så måske det ville være glad for det

Kommentar
Fra : lars.dk

Dato : 26-09-04 11:07

hvor instalere jeg det nye direrctx

Kommentar
Fra : bruuno117

Dato : 26-09-04 11:23

ehm du downloader det fra microsoft.com, og så installere du det, der går bare automatisk !

Kommentar
Fra : lars.dk

Dato : 26-09-04 11:46

hvor på microsoft.com skal jeg downloade directx

Kommentar
Fra : ostemanden

Dato : 26-09-04 12:12

her downloader du directx: http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyId=0A9B6820-BFBB-4799-9908-D418CDEAC197&displaylang=en

Men hvis du siger at den godt kan køre det i single player, burde det ikke være noget med det at gøre... Hvordan er din internet forbindelse? Sidder du bag router?

Kommentar
Fra : bruuno117

Dato : 26-09-04 13:25

hmmm eller firewall det tænkte jeg ikke lige på, i så fald hvilken, jeg bruger zonealarm og når jeg starter cs op popper den op og sprger om det er ok at cs for adgang til nettet, så siger man ja og så kører det bare, men det kan være at den du har (hvis noger) er lidt mere omstændig. men ellers har det da ikke skadet at få opdateret driverne ;)

Kommentar
Fra : lars.dk

Dato : 26-09-04 19:23

der er intet her der har hjulpet

Kommentar
Fra : bruuno117

Dato : 26-09-04 21:58

hmmm prøv at fjerne hele dynen igen og geninstallere på frisk, hvis det ikke hjeælper har jeg ikke et clue om hvad der er galt :/

Kommentar
Fra : lars.dk

Dato : 27-09-04 15:34

nu har jeg uninstall og instaleret igen men nu staå der at min kodet til steam aer brugt.

Accepteret svar
Fra : ostemanden

Modtaget 300 point
Dato : 27-09-04 18:29

Du skal bare logge dig ind med din gamle steam account

Kommentar
Fra : lars.dk

Dato : 29-09-04 16:36

ok....min internet forbindlse er 512 tdc bredbånd

Kommentar
Fra : lars.dk

Dato : 31-10-04 08:43

hej alle sammen tak for hjælpen selvom det ikke var det. jeg har fundet ud af det

Godkendelse af svar
Fra : lars.dk

Dato : 31-10-04 08:43

Tak for svaret ostemanden.