/ Forside/ Interesser / Rejser / Camping / Spørgsmål
10  ans 800
gulv i fortelt
Fra : 1133
Vist : 1447 gange
200 point
Dato : 25-09-04 10:45

hej derude

har for nogle dage siden vores campingvogn til en anden campingplads
nu kom jeg til at tænke på når jeg skal lave nyt gulv i fortelt
skal forteltet så være op stillet(det er ca.9år siden det gamle blev lagt og så langt tilbage husker
jeg ikke)
håber der er nogle der har nogle gode råd
det er et penta fortelt

mvh
ole

Accepteret svar
Fra : greenfield69

Modtaget 210 point
Dato : 25-09-04 11:04

Hej.
Ja, det er jo nok bedst at du får gulvet tilpasset forteltet. Altså, stil forteltet op først. Eller skal du jo bagefter tilpasse teltet til gulvet, og så kommer det måske til at "hænge" rund omkring. Håber at du kan bruge rådet til noget.
Mvh. Jørgen

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 25-09-04 12:44

Hej Ole

Du skal nok stilel tæltet op så du ved hvor stort gulvet skal være... Men det kan måske være en fordel når du lægger gulvet at du ikke har det pløkket fast. Du har mere plads at arbejde på og du kommer ikke til at stikke noget af gulvet ud i teltdugen.
Det er lidt trist hvis du skal have forteltet til reperation efter du har lagt gulvet...
mvh Benjmin

Godkendelse af svar
Fra : 1133

Dato : 03-10-04 16:04

Tak for svaret greenfield69.