/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Nogen som har et Eberspächer Oliefyr mon~
Fra : kimkho
Vist : 1615 gange
300 point
Dato : 25-09-04 09:35

Kan i få miniuret til at vise streger - - - - på display ved at trykke på pil ned og flamme tasten samtidig ??? Det skal gøres hvis man skal have fjernbetjening kodet til oliefyret ( men på min kan ikke , få stregerne frem i display) og kan derfor ikke kode min fjernbetjening TP41i ind.

Mvh. Kim

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 25-09-04 12:39

Hej Kim

Kan det ikke tænkes at der er forskellige ure. På mit fyr har jeg ikke fjernbetjening, så jeg kan ikke få det frem. Hvis det er en eftermonteret fjernbetjenig kan det vel tænkes at dit ur ikke har den funktion at arbejde sammen med en fjernbetjeningen. Du har typen på fjernbetjeningen - hvad med typen på uret ?
mvh Benjamin

Kommentar
Fra : kimkho

Dato : 25-09-04 17:35

Jeg har miniuret fra Eberspächer og den kan man sætte fjernbetjeningsenheden til , sådan er det også vist i manualen fra fjernbetjeningsmodulet går der en rød , brun og blå ledning til Miniuret

Mvh. Kim

Kommentar
Fra : kimkho

Dato : 26-09-04 11:35

Hej
Er der så ingen som kender en Eberspächer Oliefyrs montør/ autoelektriker som kan guide mig til en løsning , jeg udlover en flaske god rødvin , til den som kan hjælpe/ved hvad der er galt

Mvh. Kim

Kommentar
Fra : gfdfgfdsgjn

Dato : 27-10-04 18:37

Hej kim.

Jeg har en sådan fyr monteret, for at kunne indkode fjernbetjening, skal du tage strømmen fra uret, og så trykke på flammen så kommer stregerne..

Accepteret svar
Fra : gfdfgfdsgjn

Modtaget 300 point
Dato : 27-10-04 18:50

Jeg glemte at sige at du selvfølgelig skal sætte strøm til uret igen, før der sker noget. Altså tage strømmen fra uret, sætte den til igen, også trykke på flammen så kommer stregerne.. derefter trykker du på fjernbetjeningen. så kan du indstille uret og datoen bagefter igen..

Kommentar
Fra : kimkho

Dato : 27-10-04 18:59

Jeg har droppet min TP41 fjernbetjening ,den virker ikke ,Har istedet sat en Webasto T70 fjernbetjening i , og det kører fint nu

Mvh. Kim

Godkendelse af svar
Fra : kimkho

Dato : 27-10-04 19:02

Tak for svaret gfdfgfdsgjn.
Det er nu mest for at få spørgsmålet lukket .

Mvh. Kim