/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Mediaplayer
Fra : maltheboy
Vist : 734 gange
400 point
Dato : 25-09-04 09:05

er der en venlig sjæl der kan hjælpe mig med et lille problem, når jeg maximere min mediaplayer får jeg ikke fuld skærm, den maximeres halvt, dvs. skærmen fyldes ud, men top og bund forsvinder ikke.
Jeg har prøvet at reinstallere mediaplayer, men ligemeget hjalp det

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-09-04 09:10

øhhh jeg er lidt i tvivl om dit spørgsmål - vil du køre den maximeret ????? Hvad mener du med at top og bund ikke forsvinder ?????????

Hvis du bare vil have den skal fylde skærmen ud efter dit behov kan du jo bruge curseren og trække den til den størrelse du vil have - så snart curseren har en dobbeltpil så hold nede og træk

Kommentar
Fra : maltheboy

Dato : 25-09-04 09:14

Når jeg skal se en film starter mediaplayeren op normalt hvorefter man maximerere den for fuld skærm. Selvom jeg placere curseren i midten af skærmen forsvinder top og bund ikke.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-09-04 09:26

er det menulinien du kalder top og bund ??????? Den kan du indstille øverst tv efter behov.

hmmm hvorfor vil du af med dem forresten - men jeg har lige kigget på min egen og den kan ikke gøres noget ved i maksimeret tilstand - så jeg vil ikke give nogen råd før jeg ved bedre
(den kan dog gøre lidt større hvis man ikke kører med fastlåst proceslinie- men den forandres ikke)

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-09-04 09:33

fik lige et råd jeg ikke tænkte over kan jo være du kan bruge det - prøv dig frem med de forskellige tema - firma skulle virke lidt bedre og under vis kan du skjule og vise proceslinier og menulinie - jaja så blev jeg da også lidt klogere.
Kan du bruge det ?

Kommentar
Fra : maltheboy

Dato : 25-09-04 09:33

hvad nemer du med at jeg kan indstille dem efter behov, mig bekendt kan man ikke indstille dem, jeg søger dfuld skærm, som man normalt får når man maximere mediaplayeren, uden "navigatorpanel" (navigatorpanel fremkommer normalt når man kører curseren i bund af skærmen eller bare røre musen

Kommentar
Fra : xou

Dato : 25-09-04 10:45

hold musen lige i billedet og ikke på top og bund lidt tid er den væk ....

Kommentar
Fra : bentok

Dato : 25-09-04 11:09

når mediaplayeren kører højreklik på skærmen,sæt flugeben ud for, tilpas til afspiller ved størelseændring,sæt flugeben ud for, tilpas afspiller til video ved start, samt ved 100%, så skulle den være der.

Mvh. Bentok

Kommentar
Fra : briani

Dato : 25-09-04 13:01

Hejsa

Når du ser en film-skal du bare gøre følgende

Hold alt knappen nede og klik på enter
så kommer filmen i fuld skærm
vil du tilbage igen-gør du bare det samme.

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : maltheboy

Dato : 25-09-04 13:03

hjælper ikke, det har jeg prøvet....

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 25-09-04 13:13

Når du har maximeret mediaplayer,kører du curseren ud af skærmen,enten forneden eller til højre,
så går der nogle få sekunder,så har du fuldskærm.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : briani

Dato : 25-09-04 13:14

Sådan vises en video, dvd eller visuel effekt på hele skærmen
·   Klik på Fuld skærm i menuen Vis.
Bemærk!
·   En video, dvd eller visuel effekt skal afspilles eller være midlertidigt afbrudt, for at kommandoen Fuld skærm er tilgængelig. Du kan vende tilbage til standardtilstand ved at trykke på ESC. Det er ikke alle visuelle effekter, der kan afspilles på fuld skærm.
·   Når du skifter til fuld skærm, vises afspilningsindstillingerne muligvis kortvarigt (afhængigt af det Windows-operativsystem, du kører, videokortets funktionalitet og funktionaliteten af den visuelle effekt, du ser). Du kan gendanne indstillingerne, efter at de er forsvundet, ved at flytte musen eller trykke på en tast.
·   Du kan undgå, at kontrolelementerne til fuld skærm forsvinder, ved at klikke på knappen Vis altid kontrolelementer til fuld skærm. Kontrolelementerne til fuld skærm kan skjules automatisk efter kort tid, hvis du klikker på knappen Skjul kontrolelementer til fuld skærm automatisk.
·   Hvis du ikke kan se indholdet med hele skærmen, har videohardware muligvis ikke tilstrækkelig hukommelse. Følgende fremgangsmåde kan muligvis løse problemet. Klik på Indstillinger i menuen Funktioner, og klik derefter på fanen Ydeevne. Klik på Avanceret, og marker afkrydsningsfeltet Aktiver skift til fuld skærmtilstand i området Skærmacceleration.

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : xou

Dato : 25-09-04 13:41

kontrol panel-skrærm-fanen indstilliger-avenceret-sæt den til fuld ydelse under hardware accelratur.
er det film eller kun musik du vil høre med de flotte efekter der er med i mp~.

Kommentar
Fra : maltheboy

Dato : 25-09-04 14:20

Der ver noget briani, "Du kan undgå, at kontrolelementerne til fuld skærm forsvinder, ved at klikke på knappen Vis altid kontrolelementer til fuld skærm. Kontrolelementerne til fuld skærm kan skjules automatisk efter kort tid, hvis du klikker på knappen Skjul kontrolelementer til fuld skærm automatisk. "
Hvor sidder den knap man kan skjule kontrolelementerne med

Kommentar
Fra : maltheboy

Dato : 25-09-04 14:20

Der ver noget briani, "Du kan undgå, at kontrolelementerne til fuld skærm forsvinder, ved at klikke på knappen Vis altid kontrolelementer til fuld skærm. Kontrolelementerne til fuld skærm kan skjules automatisk efter kort tid, hvis du klikker på knappen Skjul kontrolelementer til fuld skærm automatisk. "
Hvor sidder den knap man kan skjule kontrolelementerne med

Kommentar
Fra : xou

Dato : 25-09-04 14:57

briani har svaret point`ne tror jeg....
tryk ctrl+shift+m
eller alt+enter til fuld skærm bare
eller alt+v og derpå u og derpå h

Accepteret svar
Fra : briani

Modtaget 400 point
Dato : 25-09-04 17:08

Hejsa igen

Åbn din windows media player
Gå I fanen funktioner-vælg instillinger-vælg fanen ydeevne-gå ned og klik på avanceret
Så kommer du ind i indstillinger for skærmacceleration.
Her skal der være flueben de to steder hvor der står-vis kontrolelementer til fuld skærm.
Og hvis du ikke vil have dem-ja så fjerner du bare fluebenet begge steder

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : xou

Dato : 25-09-04 17:27

mm hvis det var det,som jeg osse skriv om
javascript:jumpanchor('#521633');
så er det andet mit forsøg eller osse sådan her -
tryk på vis i media player-fuldskærm ... i rullegadinet-sjuldt menu linie

Kommentar
Fra : xou

Dato : 25-09-04 17:28
Kommentar
Fra : xou

Dato : 25-09-04 17:32

eller hvad med mp 10
http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=34505
dog kun på engelsk

Kommentar
Fra : maltheboy

Dato : 25-09-04 19:29

Jeg fandt en løsning.... briani var lidt på rette vej.Det jeg gjorde hvar at fjerne begge fluebenene under ydeevne i mediaplayer og vupti fuld skærm TAK

Godkendelse af svar
Fra : maltheboy

Dato : 25-09-04 19:29

Tak for svaret briani. Love ya

Kommentar
Fra : briani

Dato : 25-09-04 23:25

Hejsa

Takker for point

Det var dejlig at hører du har fået det til at virke igen.

Mvh
Brian