/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
hvordan brænder man videre på sin dvd?
Fra : skaarupman
Vist : 487 gange
100 point
Dato : 24-09-04 23:08

Hej alle!
Jeg kunne godt tænke mig at vide hvordan jeg kan brænde videre på samme dvd, således at jeg udnytter alt pladsen på dvd´en? Jeg har både Roxio easy cd creator + nero burning... Mit problem er at jeg ikke kan brænde videre på samme dvd selvom den kun er halvt fuld! På alm. cd kan man jo godt.. hvordan gør jeg med dvd???

Håber på svar...

Med venlig hilsen
Skaarupman...

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 24-09-04 23:41

Du er nød til at bræde alle filer på een gang, med mindre du brænder i RW format.
Når du har lagt een film i, lukkes resten af dvd-en og så er det ikke mere muligt at brænde på den mere.

ellebye

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 24-09-04 23:57

Du skriver man kan godt på en almindelig cd? Er det multisession du refererer til?

Accepteret svar
Fra : ellebye

Modtaget 100 point
Dato : 25-09-04 10:16

Rigtigt nok som tedd anfører, men så skal man huske at undertrykke "close session", og man kan ikke se noget på dvd-en før alt er brændt og den har udført close session.
Ellers skal du bruge RW-DVDere.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 08-01-05 11:53

Fik du løst dit problem så accepter venligst et svar!

Godkendelse af svar
Fra : skaarupman

Dato : 08-01-05 14:38

Tak for svaret ellebye.