/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Billigt i London?
Fra : c_lasse
Vist : 1056 gange
100 point
Dato : 24-09-04 18:02

Hej, jeg er en ung fattig studerende som skal til London sammen med en veninde i efterårsferien. Problemet er bare at vi ikke har fundet nogen hoteller til rimelige priser, så jeg ville høre om I kender nogle hoteller/bed & breakfast, som tager max. 250 kr pr. værelse pr. nat. Da vi jo er to skal vi bruge et værelse med to senge! På forhånd tak...

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 24-09-04 18:08

Det vil sige at du vil finde et sted i efterårsferien hvor man kan overnatte for 125 kr. pr. person??

Kommentar
Fra : kaptajnkaber

Dato : 24-09-04 18:18

Du kan prøve at tjekke www.lastminute.com men jeg tror ikk du skal regne med at finde noget til 250 kr! Jeg tror man oftest slipper fra ca. 700 kr for en nat på hotel...

Se fx det billigste Radisson rum i London:

Web/Hot Deals- Double Room

Rate is per room
Excludes:
- VAT @17.5% and breakfast
Includes:
- Frequent flyer points awarded
more......
79.00 GBP
per night

Kommentar
Fra : Karl_Smart

Dato : 24-09-04 18:28

'billigt' er et ukendt ord i London...

Kommentar
Fra : kaptajnkaber

Dato : 24-09-04 19:08

hehe

Accepteret svar
Fra : Carg

Modtaget 100 point
Dato : 24-09-04 22:14

Du kan prøve at chekke disse links og e-mail adresser.
De skulle ifølge "Lonely Planet" være "budget hostels"(fra 12 pund pr. døgn tror jeg nok).

-Ashlee House: Tæt på King's Cross tube station, skulle være rent og pænt og med internet access.
info@ashleehouse.co.uk
www.ashleehouse.co.uk
tlf. 78339400

-Barmy Badger Backpackers, tæt på Earls Court tube station.
barmybadger@hotmail.com
tlf. 73705213

-Curzon House Hotel, tæt ved Gloucester Road tube.
info@curzonhousehotel.co.uk
www.curzonhousehotel.co.uk
tlf. 75812116

-International Students House, tæt ved Great Portland Street tube. skulle minde meget om et cllege dormatory.
accom@ish.org.uk
tlf. 76318310

Jeg har flere adresser men ved ikke om dette overhovedet hjælper dig. Sig til, hvis du vil have flere.

Kommentar
Fra : Ravni

Dato : 25-09-04 10:35

Jep - gennem ARSENAL dk support
Hotel Ambassador, Bayswater 200 kr. pr. nat pr. person

Eller

Jury´s Inn 990 kr. pr. nat for enten 2 voksne og 2 børn eller 3 voksne

sig til hvis du vil vide mere

Kommentar
Fra : Obur

Dato : 25-09-04 13:01
Kommentar
Fra : Obur

Dato : 25-09-04 13:04

Hej c_lasse igen , igen
De kr. 131,- pr. snude er selvfølgelig med morgenmad.

MVH Obur

Godkendelse af svar
Fra : c_lasse

Dato : 17-10-04 11:51

Vi fandt et hotel, kostede 160 pr. person pr. nat! Og det var også inkl. morgenmad! (youth hostels)
Vil dog ikke helt anbefale Kings Cross Hotel, hvis man skal være på værelset udover at sove.
Ellers tak for alle svarene!