/ Forside/ Teknologi / Hardware / Harddiske / Spørgsmål
10  tedd 4561
Spil på harddisk nr2
Fra : farpc
Vist : 371 gange
20 point
Dato : 24-09-04 14:49

Når vi har installeret TheSim"" på slaveHarddisk kan vi ikke installere de næste Expansion Pack. Den skriver (kan ikke finde TheSims"") Andre spil er der ikke problemer med.

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 24-09-04 14:52

fordi du har en dårlig ulovlig kopi.

Kommentar
Fra : farpc

Dato : 24-09-04 14:57

Nej.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-09-04 15:04

det er ikke noget ukendt problem ved jeg - men kender ikke årsagen så jeg følger med og ser om der kommer et godt svar

Kommentar
Fra : farpc

Dato : 24-09-04 15:10

Det kan være (ting27) med en god ulovlig kopi. kender svaret!!!

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 24-09-04 15:16

Min gode ulovlige kopi virker fint...

Kommentar
Fra : kaptajnkaber

Dato : 24-09-04 17:36

Der er ofte problemer med ikke helt gennemtænkte expansionpacks hvor man ikke selv kan angive en sti til spillet. Der er derfor ikke andet at gøre end at installere spillet igen i det bibliotek der bliver anbefalet. Husk at kopiere dine gemte filer så du ikke behøver at starte forfra med alt (medmindre du selvfølgelig ønsker dette...)

Accepteret svar
Fra : plb

Modtaget 20 point
Dato : 02-10-04 14:11

Havde selv The Sims ( med expansion packs ) engang.. installeret på min slave harddisk.. og det var ikke noget problem.
Har du 2 harddiske eller har du bare delt din 1 harddisk op i 2?
Hvis jeg var dig ville jeg prøve deres forum - http://www.sims.dk/pages.view_page.asp?id=11

mvh P/lb

Godkendelse af svar
Fra : farpc

Dato : 05-02-05 12:27

Jeg formaterer begge hardisk og geninst. XP på master og SIMs på slave. Uden problem. Så svaret må være at SIMs ved inst. kræver en ( ren ) Windows!