/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
RealPlayer
Fra : swarn
Vist : 323 gange
200 point
Dato : 24-09-04 14:08

Er der en venlig "Kandu" bruger der vil/kan fortælle mig hvad jeg skal gører, når jeg åbner min "RealPlayer" kommer der et vindue op med en tekst der siger.

"De aktuelle sikkerhedstillinger forhindrer,at Activex-objekter kan køres på denne side.Dette kan medføre, at siden ikke vises korrekt."

Det er kun på "RealPlayer" den gør det. Jeg har også "Windows Media® Player" på min maskine, og her er der ikke noget galt.

Hilsen Swarn/Hvidovre

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 24-09-04 14:30

Realplayer vil ha du skal ændre sikkerhedsniveauet i din Internet browser til noget lavere!

Kommentar
Fra : swarn

Dato : 24-09-04 14:49

Til tedd

Har lige prøvet at sætte sikkerhedsniveauet helt i bund og det hjalp ikke.

Det du mener er at jeg skal gå i "Funktioner> internetindstillinger>sikkerhed og ændre det her, er det rigtig, det skete der ikke noget ved

Hilsen Swarn/Hvidovre

Kommentar
Fra : christina3018

Dato : 24-09-04 16:11

Hvad er det for et styresystem du bruger?

Hvis du har installeret nogen af de nye opdateringer til windows, som bla. gør et eller ande ved de der ActiveX nogen, så skulle der gerne under adresselinjen i Internet Explore komme en ny linje du kan klikke på næste gang problemet opstår. Ved ikke om du evt. kan få samme linje frem i RealPlayer?!

Ellers mener jeg du kan ændre det i kontrolpanelet under noget med sikkerhed (måske ikke kun sikker hed for internet, men hele møjet?!)...tillad/ikke tillad objekter...

Mvh. Christina

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 24-09-04 16:24

Jo det var det jeg mente! Du har sandsynligvis en settings der forhindrer activeX objecter! Måske fra et sikkerhedsprogram som norton internet security?

Kommentar
Fra : swarn

Dato : 24-09-04 17:07

Til christina3018

Det er WIN.XP.PRO. Og nej jeg har ikke installeret nogen af de nye opdateringer til windows, for jeg syntes ikke jeg har overblik/tiltro, til det før det har været kørt en rum tid, så det må vente, for jeg er en lille/stor til sådan noget

Til tedd
Hvor i norton internet security er det???

Hilsen Swarn/Hvidovre

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 24-09-04 17:10

Kører ikke selv med NIS men mener der var en indstilling om activeX, da jeg prøvede det for et par års siden!

Kommentar
Fra : christina3018

Dato : 24-09-04 17:23

Hmm okai så ved jeg ikke helt hvad du skal gøre! :S

lige en sidebemærkning: Har også selv xp. prof. hvor jeg installerede SP2 eller hvad den opdatering der hed. Kan godt ske det kører mere sikkert men det er satme også træls, for den ændre på alle dine instillinger for net sikkerhed :S ... og ja så fylder den mega meget og det tager et ondt år at starte windows op negativ holdning herfra :)

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 24-09-04 17:33

Eller en scripting blokering?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 26-10-04 00:36

Kom du videre?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 08-01-05 11:41

Fik du løst dit problem så accepter venligst et svar!