/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Adgang nægtet
Fra : CyberfishY
Vist : 519 gange
88 point
Dato : 24-09-04 08:57

Jeg var via noget windows update lavet en imidlertidlig mappe til at gemme diverse filer i ..men noget gik galt og jeg slettede alle filerne igen...nu kan jeg ikke fjerne mappen..hvergang jeg prøver siger den adgang nægtet eller noget med den er i brug...mappen er makeret som skrivebeskyttet og det kan der ikke laves om på..har prøvet. Mappen er tom (går jeg udfra)

Har oxo prøvet mange underlige programmer som burde fjerne dette.
Jeg har prøvet diverse ting fra dette tidligere spørgsmål og de virkede bare ikke på mit problem.

http://www.kandu.dk/dk/spg/50008

Er blevet så træt af den mappe at jeg bare har gjort den skjult..men gad egentlig godt fjerne den !

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 24-09-04 09:03

Fjen skrivebeskyttelsen og genstart maskinen.

Jeg havde det samme problem

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-09-04 09:07

kan du ikke fjerne skrivebeskyttelsen ????? Jeg mener overhovedet ????

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 98 point
Dato : 24-09-04 09:17

ps check om fildeling er slået til det kan forhindre adgangen

Kommentar
Fra : CyberfishY

Dato : 24-09-04 09:45

Hvergang jeg fjerner skrivebeskyttelsen og klikker anvend så kommer den frem igen til skrivebeskyttet..jeg siger jer det er noget være pis !

Har prøvet med fildeling og fejlsikret tilstand

Kommentar
Fra : CyberfishY

Dato : 24-09-04 09:49

Fik det fixet ..fandt selv fejlen ...sorry dudes

Godkendelse af svar
Fra : CyberfishY

Dato : 24-09-04 09:51

Tak for svaret miritdk.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-09-04 09:57

cyberfishY hvad var så løsningen da ?????

Kommentar
Fra : CyberfishY

Dato : 24-09-04 12:32

Det var noget i retningen af fil deling som skulle slåes fra og så skulle jeg give noget ejer retighed inde i mappen da der ikke fantes nogen på det givne tidspunk...spørg mig ikke hvorfor det var sådan.....men nu er den væk

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-09-04 14:18

aha *G* jamen jeg var da også lidt nysgerrig - er man bruger er man bruger og den mediekasse kan virkelig få ens temperament i vejret ind i mellem ( har taget mig selv i at give den et møgfald så det bragede - som om det kunne hjælpe - men hvad skal vi dog ellers hidse os op over *G*