/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Skum til kvindelig intimbarbering????
Fra : Tobster
Vist : 1734 gange
100 point
Dato : 24-09-04 05:05

Jeg har her et spm. fra min kæreste.

Hun har i længere tid foretaget intimbarbering, men får "knopper" ved at benytte alm kvindelig barberskum.
Kan man købe noget skum der er specielt velegnet/udviklet til intimbarbering og hvor kan det købes?
Vi har været i Matas, men de havde ikke noget...

Hvad gør andre kvinder for at undgå dette?

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 24-09-04 05:47

hej Tobster jeg har snakket med min kæreste om hvad hun gør
hun bruger alm barerskum og efter huner færdig med det bruger hun en creme der hedder valcrema som kan købes på apoteket det skulle funke

mvh Granslam

Kommentar
Fra : mango

Dato : 24-09-04 11:10

En af grundene til at man får knopper, kan være at man ikke holder det hele rent nok..altså skraber skal være helt ren, ellers kan der nemt gå inflamation i hårsækkene og det giver de famøse knopper.
Teatree creme er rigtig godt, for det går ind og renser..det er sikert også det valcrema gør...aloevera er også godt.

Mvh Mango

Kommentar
Fra : LouChri

Dato : 27-09-04 03:40

Jeg bruger balsam istedet for skum. det blødgør huden og jeg slipper for knopper.

Kommentar
Fra : ForeverLivingProduct

Dato : 01-10-04 01:43

Knopperne skyldes at der går infektion i hårsækkene - og det er temmeligt generende og ikke rart at se på. Anvend i stedet for barberskum Aloe Vera Gelly, der modvirker infektion samt fremmer helingen, hvis der er kommet rifter i huden.

Produktet kan købes flere steder, men hvis du ikke har kontakt til en forhandler, så send mig en eMail på jb@conwise.dk

Mvh
J

Kommentar
Fra : mango

Dato : 01-10-04 08:39

tjaa, du brugte bare nogle andre ord...og fik reklameret lidt

Men FLP er bestemt heller iikke at foragte, jeg drikker selv glen og bruger mange andre produkter derfra..så det kan bestemt anbefales.

Kommentar
Fra : ForeverLivingProduct

Dato : 01-10-04 12:06

Hej Mango,

Tak for dine venlige kommentarer

Vi er mange, der startede med Aloe Vera som skeptiske brugere - for det kunne da ikke være sandt med alt det positive, som andre fortalte om FLP's Aloe Vera produkter. Så prøvede vi selv og blev overbeviste.

I dag er vi blevet forhandlere og har hjulpet flere distributører i gang. Det har betydet, at vi kan hjælpe et stigende antal mennesker med at få adgang til nogle fantastisk gode produkter samt at vi kan hjælpe med råd-og-dåd omkring den korrekte anvendelse af produkterne.

. . . . . . det fortæller vi gerne om, hvor vi kan komme til det - og den positive rådgivning vil naturligvis explicit også kunne opfattes som reklame, men hvem reklamerer ikke gerne for kvalitetsprodukter

Mange venlige hilsner
J

P.S. Se vores profil, hvis du vil have nogle supplerende faktuelle oplysninger om FLP's Aloe Vera.