/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Åbne Spørgsmål
Fra : PARKENSS
Vist : 493 gange
2150 point
Dato : 16-07-02 09:21

Zonker >>>>>>>>>>>>>> Kan du ikke prøve at score dine point på en "ærlig" måde ????????????? Jeg synes det du gør her med at sætte et "formodet svar" ved ældre åbne spørgsmål er en utrolig lusket måde at tilsnige sig point på
Kikker man på din hirostorik, så har du kun besvaret 5 spørgsmål i denne måned, alligevel er du èn af de førende på point,---hvorfor mon !!!!!!!!!!!!!! Jeg har ikke ondt i r.... over at du har mange point, men måden du får mange af dem "foræret" på er dybt irriterende specielt når man ser hvordan andre brugere arbejder for deres point.
Jeg har set at du nogle gange er på nakken af visse personer her på kandu, med at de skal få sig et liv og ikke sidde foran Computeren hele dagen. Dette eftersøgningsarbejde du har gang i med at finde ubesvarede spørgsmål må da egentlig også tage sin tid.
Svar dog på en ærlig måde (du kan jo godt) og så lad disse gamle ubesvarede spørgsmål hvile i fred.

Mvh
Parkenss

Kommentar
Fra : Picasso

Dato : 16-07-02 10:51

Nu har jeg ikke lige set hvad Zonker har skrevet de pågældende steder. Men jeg vil da også indrømme at jeg nogle gange kommer med kommentarer til gamle ubesvarede spørgsmål - eksempelvis lige en om ordbøger, og denne kommentar satte da liv i det spørgsmål igen. Altså det er kommentarer jeg gør mest. Men der er jo ingen tvivl om at man sætter liv i et gammelt spørgsmål ved at besvare dette. Man kan så diskuterer sagligheden i at gøre dette.

Mvh. Picasso

Kommentar
Fra : briani

Dato : 16-07-02 10:53

Hej Parkenss
Er enig i alt hvad du skriver man skulle næsten tro jeg selv have skrevet det
jeg ved ikke om du følger med i dette spørgsmål http://www.kandu.dk/dk/spg/4722 her står også en del om de der åbne spørgsmål som manden der tror han ved alt forsøger at score billige point på.
Det er simpelhen træls
jeg har lige været på en skønne tur til Italien(det var bare dejlig)
så kommer man hjem og skal lige ind og se om der er kommet email,og ja sikke en masse der er kommet fra kandu på de spørgsmål man har haft noget med at gøre eller abonnerer på,mange af dem er nye svar,og når man så går ind og køber spørgsmålet så bliver man meget skuffet når man bare læser det er et formodet svar fra Pointhunteren Zonker som opfordre en til at lukke spørgsmålet,hvis man absolut vil have spørgsmålet lukket hvorfor så ikke bare skrive det som en kommentar(men det får man jo ingen point for)det skulle jo gerne være sådan at man kan gå ind og læse det rigtige svar på diverse spørgsmål og ikke bare læse noget p.. som er fyret af i håb om at opnå billige point
her er noge eksempler på de email jeg fik som var sat til et nyt svar
http://www.kandu.dk/dk/spg/1557
http://www.kandu.dk/dk/spg/1210
http://www.kandu.dk/dk/spg/1367
http://www.kandu.dk/dk/spg/1621
http://www.kandu.dk/dk/spg/1473
http://www.kandu.dk/dk/spg/1518
http://www.kandu.dk/dk/spg/1977
http://www.kandu.dk/dk/spg/1502
http://www.kandu.dk/dk/spg/2253
http://www.kandu.dk/dk/spg/4564
http://www.kandu.dk/dk/spg/1634
http://www.kandu.dk/dk/spg/1627
http://www.kandu.dk/dk/spg/1715
http://www.kandu.dk/dk/spg/2031
http://www.kandu.dk/dk/spg/2147
http://www.kandu.dk/dk/spg/1825
http://www.kandu.dk/dk/spg/4691
http://www.kandu.dk/dk/spg/1650
Jeg overvejer i denne stund at sætte mig ned og skrive til kandu,for at få Zonker sat på porten
MVH Brian

Kommentar
Fra : bantam

Dato : 16-07-02 11:33

Så vidt jeg ved kan man da sagtens godkende en kommentar som svar, så vedkommende får pointene??!!

Med venlig hilsen
bantam

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 16-07-02 11:52

Bantam....det er 100% også iorden at man foretrækker en kommentar frem for et svar. Problemet er at systemet er sat op sådan at "formodet svar" automatisk bliver godkendt efter 1 måned, og hvis/når folk glemmer spørgsmålet så tilsniger zonker sig pointene....

Kommentar
Fra : nocom

Dato : 16-07-02 13:06

Hej
Ja jeg kan kun tilslutte mig. Har Zonker ikke andet at tage sig til, end at bede folk, "lykke deres spørgsmål", og så skrive det som formodet svar, ved alle gamle indlæg??
Jeg har lige afvist 3! Måske håber han på, at folk er på ferie lææænge, så han når at blive godkendt!! Den dur bare ikke Zonkie boy!!

Kommentar
Fra : nocom

Dato : 16-07-02 13:07

Hej
Ja jeg kan kun tilslutte mig. Har Zonker ikke andet at tage sig til, end at bede folk, "lukke deres spørgsmål", og så skrive det som formodet svar, ved alle gamle indlæg??
Jeg har lige afvist 3! Måske håber han på, at folk er på ferie lææænge, så han når at blive godkendt!! Den dur bare ikke Zonkie boy!!

Kommentar
Fra : mango

Dato : 16-07-02 13:18

Bare vent, om ikke så længe kommer Zonker og lægger et formodet svar ind her, og beder dig om at lukke spørgsmålet Parkenss Men det er vel egentlig også ham du venter svar fra..er det ikke??
Så Zonker skynd dig at svare, så får du lidt flere point, gud hvor er jeg dog også træt af "Zonkieboy.- manden der ved alt"
Med venlig hilsen
Mango

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 16-07-02 14:19

Hej Brian

Jeg synes, det er en meget dårlig idè at appellere til Kandu om at få Zonker "smidt på porten". Set med mine øjne er kandu.dk et herligt anarkistisk sted, hvor der er plads til det hele - også til personer, som man ind imellem godt kan få lidt røde knopper af.
Og sådan synes jeg det skal blive ved med at være.

De bedste hilsner
Rellom

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 16-07-02 14:32

Hej,

zonker er nu noget ivrig efter at få de point og få lukket de svar... -->
http://www.kandu.dk/dk/spg/986

men jeg synes nu det er være når der faktisk viser sig at spørgsmålene/indlæggende ikke har fundet en løsning endnu ... -->
http://www.kandu.dk/dk/spg/3835

samt dette han også har fået lukket dette, ved at bruge formodet svar... hvor brugeren faktisk stadig bøvler med problemet... -->
http://www.kandu.dk/dk/spg/3301

den her er nok den groveste lukning... -->
http://www.kandu.dk/dk/spg/3085
eller denne... -->
http://www.kandu.dk/dk/spg/3195

denne her er også næsten lige blevet godkendt... -->
http://www.kandu.dk/dk/spg/4689
det er dog ikke Zonker der fik glæde af det... selvom han prøvede på det...

Men det viser at det er under en måned og nærmere kun 14 dage at det ta'r for et "Formodet Svar" at blive lukket automatisk... hvis der ikke bliver gjort noget ved det...

F.eks. ved jeg ikke om E.P. selv var inde og godtage mit "formodet svar" til hans indlæg her... -->
http://www.kandu.dk/dk/spg/4567
så hvis E.P. ikke selv har accepteret mit "formodet svar"... så er der altså kun tale om en 12-14 dage omkring automatisk lukning af formodede svar... jeg ved ikke helt hvornår det er blevet indført, da jeg har set der også er en del ældre formodede svar som ikke er blevet lukket endnu...

men jeg har bl.a. fået tilsendt en lang liste fra en sur bruger... med indlæg hvor Zonker beder folk om at lukke deres indlæg... og den er dæleme ikke lille... Jeg har selv været ved at gå den igennem... og endda fundet et par extra og nye steder hvor han har gjort det samme...
jeg vil tro at uden jeg lige gider tælle dem nu... at der er tale om over 250 tilfælde...

desuden blev det påpeget over for mig, at Lørdag d. 13 juli om aften havde Zonker 1079 point tjent for denne måned... om aftenen d. 14 juli var den oppe på 1770 point... i går den 15. juli var den oppe på 3436 point... og lige nu er den på 5045 point...
ca. 4000 point på 3 dage... hvoraf de fleste er pga. af "Vil du være sød at lukke dit spørgsmål"...
hvis nogle sku' være interesseret... ka' jeg poste denne liste... men jeg advarer lige... den fylder...

der har tidligere været snak om at fjerne det "formodet svar"... det vil jeg synes er en go' ide...
For Kandu er vel til at hjælpe folk med... og vel ikke bare til at score point...

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : briani

Dato : 16-07-02 15:09

Det tager 14 dage og ikke en månede før et formodet svar automatisk bliver godkendt.
Til Strarup
Jeg vil meget gerne have den lange liste du snakker om,gider du sende den på denne email Brian@esenet.dk
på forhånd tak.
Til Rellom
Selfølgelig skal der være plads til alle,men Kandu er vel et sted man bruger hvis man vil have løst et proplem
og stedet hvor man forsøger at hjælpe hinanden ikke.
hvis jeg selv har et proplem med computeren,går jeg først ind og ser,ved at bruge søg foroven om der er nogle der har haft det samme proplem som jeg har,og ser der hvordan de har fået det løst.
men det kan man ikke mere,for køber man sig adgang til et spørgsmål der er besvaret,så bliver man skuffet når svaret er det kendte fra Zonker-vær sød at lukke spørgsmålet.
og det skal da ingen hemlighed være at jeg er træt af den tone han bruger over for andre brugere herinde
men okay Rellon jeg ser det på min måde og du ser det på en anden
MVH og en forsat god dag Brian

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 16-07-02 15:27

Hej allesammen (undtagen Zonker).
Forleden dag spurgte Zonker mig om jeg ikke ville lukke et spørgsmål, jeg havde stillet. Selvfølgelig skal spørgsmål ikke stå åbne i evigheder. Det var faktisk kun en lille appel, jeg havde bedt om, til de heldigvis mange seriøse bruger "kundu" har. Jeg havde godtnok "kun" tildelt spørgsmålet 1 point. Desværre kom jeg til tildele "Zonker" det ene point.

Hvor står det skrevet at "Zonker" er politibetjent, her i dette ellers udmærket medie.

Jeg vil foreslå at:
1:enten svarer "Zonker" alene, og vi andre lader være med svarer.
2:Vi andre svarer og "Zonker" holder sin kæft, da han som regel ikke er helt klar over hvad han svarer.
3:"Zonker opretter sin egen hjemmeside, og lader "kandu" være i fred.

MVH viskinge

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 16-07-02 15:46

Hehe viskinge.....
Kan godt lide dine synspunkter.....

Jeg har skrevet til kandu.dk og bedt om en kommentar.....
Hmm...er der så nogen der tænker...... Men jeg har kommet med mine synspunkter, som jeg så absolut er sikker på at jeg ikke er ene om, men det er ikke mig eller andre i denne tråd der skal "dømme"

derfor.....

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 16-07-02 15:55

Hej E.P.,

accepterede du egentlig mit formodede svar til dit indlæg her? -->
http://www.kandu.dk/dk/spg/4567

er bare lidt nysgerrig for at finde ud af om det kun er en 12-14 dage mht. til automatisk lukning af formodede svar... som det umiddelbart ser ud til...

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : catbody

Dato : 16-07-02 16:02

Hej alle
Jeg gider altså snart ikke mere. Bl.a. grundet al den ævl og kævl der er p.g.a. zonkers "tips" og "formodet svar". Jeg har med vilje ikke deltaget ret meget i diskusionerne/tips/spørgsmål i den sidste tid, fordi jeg var godt og grundigt træt af hele "balladen". Men nu prøver jeg på en frisk igen.
Ang.: "Formodet Svar": der kommer nok ikke en tilfredsstillende løsning, før KANDU får slettet svarmuligheden og udelukkende bibeholder "Kommentaren", som jo så (som nuværende) kan tildeles points eller hvor et spørgsmål kan lukkes automatisk efter en prioden uden tildeling af points.
Så jeg forestiller mig en flytning at ubesvarede/ikke løste/åbne spørgsmål til en særskilt gruppe efter x antal dage/uger, hvor de så igen bliver slettet fra efter y antal uger/måneder. Sletningen selvfølgelig kun hvis der ikke senest ved sidste "sletningsfrist" findes en løsning på spørgsmålet.

Så: KANDU skal, hvis jeg skal bestemme, hurtigst muligt få slettet "formodet svar" o.s.v.

mvh
Catbody

m v h

Kommentar
Fra : PARKENSS

Dato : 16-07-02 16:05

Hej

Vi er åbenbart en del der er dybt irriteret over Zonkers måde at score point på,---for det er vel det han tænker på !!!!!

Zonker,----vil du ikke komme frem i lyset og forrtælle hvorfor du mener det er så vigtigt for dig at få lukket alle disse spørgsmål --på din måde ?????
Har du en eller anden fobi overfor omtalte ???:-?

Mvh
Parkenss

Catboy>> Velkommen tilbage

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 16-07-02 16:06

Strarup.....
Jeg er ikke 100% sikker, men jeg mener det ikke.....Jeg plejer iøvrigt også at skrive en kommentar, så jeg tror det ikke

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 16-07-02 16:16

Hej Catbody,

jeg havde det på samme måde som dig... og har med vilje holdt mig ude fra disse diskusioner indtil nu... hvor det altså bare er blevet for meget...
også når jeg opdager, at nogle af disse indlæg ikke er løst endnu...

Og der ikke bliver fortalt hvad der så ellers ka' gøres, når personen til indlægget siger... "det er altså ikke blevet løst endnu"... Og Zonker er ikke ligefrem den der er gået hen og sagt... "Så ska' du lige afvise mit formodede svar"... men det ka' måske være, han begynder på det... efter det her indlæg... man har vel altid lov at håbe...

jeg ville personligt også gerne ha' undgået dette "fnidder fnadder"... men man må konstatere at bægeret er flydt over... og at jeg må konstatere at Zonker selv har bedt om det her...

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : bantam

Dato : 16-07-02 16:17

Det var nu kun ment som en KOMMENTAR

MVH
bantam

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 16-07-02 16:24

Hej E.P.

oki doki... så ser det ud til at den automatiske lukning på formodede svar er ca. en 12 -14 dage...

kunne du forresten bruge det? (så det ikke gik helt tabt...)

Til Bantam,

tja... jeg vil nu ikke kalde Bodil dum... folk reagere forskelligt når de for sådan noget stukket i hovedet...
det er jo heller ikke til at vide hvordan struktuen på Kandu er bygget op... Jeg har set nogle der var i tvivl om Zonker var Co-admin herinde på Kandu...

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : bantam

Dato : 16-07-02 16:29

Til Strarup

Det var jo ikke min mening at gøre bodil dum det var jo også derfor jeg havde det i "" tegn.

mvh.
bantam

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 16-07-02 16:33

Hej zonker

Hvis du nu tager alle dine superpoint med ned i Brugsen og spørger, hvad du kan få for dem - så vil svaret være: Ikke en kæft!
Dette bare til din orientering, da det åbenbart er et forhold, som du er totalt uvidende om.
Kan det ikke hjælpe på din trang til at lægge formodede svar ind alle mulige mærkelige steder?

De bedste hilsner
Rellom

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 16-07-02 16:41

Strarup.......
jeps, jeg kunne bruge det.....

Men, men ,men.....dit svar strarup var jo også korrekt, og jeg håber så absolut ikke denne diskution skal gøre det "forbudt" at lave formodede svar

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 16-07-02 17:11

Hej Bantam,

oki doki...

til E.P.

det var godt du ku' bruge det... ellers ville jeg havde haft dårlig samvittighed...

men jeg har nu ikke noget imod at "formodet svar" ville blive fjernet... idet det virker mere til besvær end gavn...

jeg er, hvis jeg er ret uheldig... selv bragt en brugers spørgsmål/indlæg i fare for at blive lukket her... -->
http://www.kandu.dk/dk/spg/4590
og hvis du ser på den dato det formodet svar er skrevet... er det lige før det bliver lukket pga. min dumhed... fordi jeg troede det var smart at få vedkomne i tale... ved at gøre dette... og lige nu ærger jeg mig gul og grøn over... at det vil blive lukket hvis han ikke når at reagere på mit sidste indlæg...
og det ka' jo ikke passe at jeg ska' ha' 50 point bare for at få en bruger i tale... og så ikke være opmærksom på at han faktisk har svaret dagen efter... men at jeg ikke har opdaget det... før jeg tilfældigvis stødte på indlægget igen...

så jeg håber du forstår hvorfor jeg synes... at det er til mere besvær end til gavn... for hvis det bliver lukket for han jo ikke den hjælp han har brug for, samtidig med at den står i listen "Afventende spørgsmål"... i stedet for i "Ubesvarede spørgsmål"...

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 16-07-02 17:15

Hej alle!

Zonker er stadigvæk på min ignorere-liste!

Jeg deltager ikke i de sprørgsmål hvor Zonker giver sig til kende med dårlige kommentarer og formodede svar og trusler m.m.

Hos Eksperten kan man både ignorere en bruger og slette / udelukke vedkommende. Jeg synes det er på tide at Kandu giver Zonker en alvorlig henstilling, og beder ham om at holde en helt anderledes og lav profil. I modsat fald synes jeg man burde udelukke ham! Og Kandu vær nu venlig at gøre noget ved fornmodet svar!

På forhånd tak!

Mvh
Bjarne H

Kommentar
Fra : bantam

Dato : 16-07-02 17:30

Hej alle

Nu vil jeg lige høre om der er nogle der har prøvet at skrive et spørgsmål til KANDUS ADM., og HAR fået svar på deres spgsmål, for jeg HAR prøvet at spørge dem om at når jeg svarede en nyhedsgruppebruger, så kom mit svar IKKE på Nyhedsgruppen, og jeg har ALDRIG modtaget svar fra dem, jeg tænker på det med hensyn til at nogle brugere ville skrive til dem om Zonker, men hvis de ikke gider svare deres brugere er man jo lidt på herrens mark

Med venlig hilsen
bantam

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 16-07-02 19:47

Hvis du hart problemer med ATI's egen driver kan du finde en modificeret driver på :

http://www.driverheaven.net/drivers/downloads.php

kig desuden her der står der alt om hvordan du fjerner driveren, da dey skal gøres på en speciel måde :

http://driverheaven.net/drivers/uninstall.php

Og hvis du har problemer eller bare vil vide hvordan man gør med en ati driver er dette forummet :

http://www.driverheaven.net/forum.php

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 16-07-02 19:53

ØØØHHHHH

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 16-07-02 20:25
Kommentar
Fra : Melander

Dato : 16-07-02 20:32

ep>> jooo, men hvad laver det herinde...hmm gad vide om det er for at narre fjenden:)

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 16-07-02 20:41

hehe, fedt svar, eller ER det sådan vi skal svare
http://www.kandu.dk/dk/spg/4999

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 16-07-02 21:00

Jeg kom også i tanke om denne her: http://www.kandu.dk/dk/spg/4454 den koster 20 point at se, men lad mig give et lille referat:

spørgmålet: Hej, jeg trænger til at høre andres meniger, erfaringer osv. m.h.t. skoleskift p.g.a. mobning! Jeg har en dreng på snart 12 år, der for øjeblikket går i en meget lille kommuneskole, de er kun 14 i klassen.Han har gået der altid. Han er den type (uden dog at jeg vil sætte ham i en speciel bås) som ikke er så meget til fodbold, den meget kreative, elsker teater, vil gerne være skuespiller, han kan sidde i timevis og nørkle med en eller anden idé og kommer så pludselig og laver en opvisning, eller præsenterer ideen for os andre. Lidt af en enspænder kan man vel kalde ham, men ellers en dejlig kærlig dreng. Han er meget følsom og har nemt til gråd, og eller raseri, hvis tingene går ham imod. Drengene i hans klasse har holdt ham uden for fællesskabet, og ind imellem drillet ham, med at han hellere vil lege med pigerne. Det er meget svært at beskrive ham, jeg synes når jeg læser dette, at det ikke helt giver et ordentligt billede af ham...men det er jo heller ikke muligt at beskrive et menneske med ord vel.
Han har det store ønske at han gerne vil ind på en større kommuneskole, med omkring 1000 elever, der han han sin (næsten) eneste gode kammerat + hans storebror som er 2 år ældre starter derinde også. Så er det mit spørgsmål: Hvis vi nu flytter ham, "flytter nissen" så ikke bare med? Mine overvejelser er at det jo unægteligt er nemmere at gøre noget ved mobningen på en lille skole, hvor vi kender lærene og eleverne + forældre, end det er på en ny stor skole hvor vi ikke kender nogen. Vi han gentagne gange henvendt os til klasselæreren med problemet, hun har så taget emn snak med klassen, og det har hjulpet i en meget kort periode. Please...kom med nogle gode ideer, hvad kan vi gøre ved mobningen, har i selv prøvet noget lign. osv.
de kærligste hilsner
Mango

Der kommer så nogen kommentarer, ideer, og meninger som der var bedt om, hvorefter zonker svarer:
Kære pvlar og Agnete....

Hvis i vil hjælpe Mango så stiller man da ikke en tese om hvad man mener eller ikke mener, men forsøger at fortælle hvad man selv ville havde gjort i den situation !!

Agnete du skriver i din 1. påstand at ".....Der er flere elever på en stor skole, og derfor flere muligheder for det enkelte barn for at finde dem han nu går bedst i spænd med."

Dette er simpelthen forkert, hvilken det kan ligeså godt gå den anden vej, og fordi man skifter til en skole som er større er dette jo ingen garanti for at man finder flere som man går bedst i spænd med.
Hvad med chancen for at det bliver værre, hvis nogle på den nye skole kender drengen og ved at han bliver drillet på den gamle skole og får dette overført til den nye skole, så er der da væsentligt flere "kammerater" som kan drille ham og dermed er problemet større end hvor det startede.
Det er da utroligt naivt at forestille sig situationen sådan som du gør Agnete....

påstand nummer 2 : "2. Der er flere større elever. De store elever kan i mange bla bla bla bla osv.osv........

Havde man nu været lidt almindelig så havde man måske svaret:
kære mango
Jeg er ikke enig i hvad pvlar og Agnete mener.........

Men nej....det bedste zonker kan (udover at give et formodet svar) er at kritisere hvilket han allerede gjorde i 1. eller 2. spørgsmål jeg deltog i, og lige siden er jeg blevet chikaneret

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 16-07-02 21:15

ep---
hvorfor ikke bare lade ham lege rundt her, og så kan vi andre jo more os lidt over det. det kan da godt være han er træls, og nogen godt så at han blev smidt af kandu, men hvem er vi til at bestemme det, og hvor går grænsen, og hvem sætter den, er det noget vi skal holde afstemminger om eller hvad.
Jeg var for dette spørgsmål blev stillet ikke klar over, at zonker skaffede sig sine point, på den måde, men tilsyneladende lykkedes det ham at få dem, and so what.

jeg synes faktisk det der kom frem omkring med at afskaffe, formodede svar, er god, sådan at alle kun kan give kommentar, hvilket også giver spørgsmålsstilleren bedre tid til at bedømme hvad det er bedst og virker for vedkommende. så undgår man også de bataljer, som parkenss og jeg havde forleden(no hard feelings:)).

Jeg synes dette er et skægt sted at være, og jeg bruger også for meget tid herinde(ifølge min kæreste), men det er spændende, jeg følger meget med i hvad der bliver skrevet og svaret, og jeg lære noget nyt hver dag, og det er jo fedt.

Vi har en tendens til at være efter hinanden hele tiden, den der med at tolerere hinanden og vise hensyn, er blevet skyllet ud med, opvaskevandet, og det synes jeg ødelægger mere end noget andet nogen kan gøre.

mvh. Melander

Kommentar
Fra : pvlar

Dato : 16-07-02 21:50

Hej alle jer

Jeg er stadig ny bruger her. Jeg har også undret mig over svar/formodede svar/kommentarer osv. Den gang jeg gik ind og gav kommentar som e.p. hentyder til, - blev jeg en del skuffet. Man prøver at give et svar/kommentar fra bedste overbevisning.

Jeg syntes dette her er et godt sted, med mange gode og rigtig brugbare muligheder, og især rigtig gode svar, og brugbare svar, for utrolig mange mennesker, bl.a. som jeg selv har draget nytte af. Desuden er det et rart sted at være, man kan lære en masse ting.
Jeg giver ret i alle jer som er på nakken af Zonker,- dette er ikke et sted at være hvis det handler om point. Jeg er meget langt fra jer i point, netop jer der giver disse indlæg nu. Men det er ikke det der handler om for mig.
Dette handler om retfærdighed. Og jeg giver jer ret, at det er det ikke med Zonker.
Til alle jer her og nu, tak for de svar jeg har fået, de har været brugbare. Tag bare jeres kamp op, jeg er stadig lidt for ny her til at kæmpe med. Men i har min støtte. Jeg følger slaget.

Med de bedste ovebevisninger
pvlar

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 17-07-02 09:56

Kære Melander, Parkness og Strarup

Tak for en åben og retfærdig behandling.

Yderligere synspunkter kan i finde i Brians indlæg om at bo i et glashus.

Og Melander du rammer netop mit synspunkt, kunne vist ikke formulere det bedre selv. Tak for det.

Og undskyld det forkerte svar før det var til et andet om ATI og så et lille tip, som sikkert er brugbart for jer der har ATI.

Og kære pvlar, det er ikke et spørgsmål om point, som de alle vil gøre det til. Kandu vil af en eller anden årsag ikke lukke gamle svar, som er 3 måneder eller ældre og så tænmkte jeg at det gør jeg for jeg gider ikke sidde og rode med gamle spørgsmål som brugeren selv måtte have lukket.

Kommentar
Fra : briani

Dato : 17-07-02 10:44

Til Zonker
Ja ja undskyldninger er der mange af
nu er det jo ikke gamle svar som du skriver men gamle spørgsmål som står åben,årsagen hertil kunne jo være at vedkommende endnu ikke have fået løst sit proplem,vedkommende kunne være på ferie,eller måske ikke være lokket på Kandu i længe(lad da disse spørgsmål ligge de kan da ikke generer nogen)istedet for at komme med din åndsvage formodet svar(vær sød at lukke spørgsmålet)så kunne du jo forsøge at hjælpe vedkommende med sit proplem IKKE
og du bliver ved med at LYVE ved at sige det ikke er for at opnå point du gør det,den skal du længere ud på landet med pointhunter,men håber da som før nævnt at legebarnet i dig har moret sig ved at gennemgå Kandu arkivet,fordi du så gerne vil op på førstepladsen,men der må jeg skuffe dig,der når du aldrig op,det kræver trods alt at man ved noget om computerer og diverse andre ting.
Men lad mig give dig et godt råd tilsidst hvordan du når der op
gå på biblioteket og lån og lån diverse bøger om diverse emner,så kan det da være at du når toppen om nogle år
AT SKRIVE VÆR SØD AT LUKKE SPØRGSMÅLET SOM ET FORMODET SVAR CIRKA 300GANGE ER HELT KLART SNYD SÅ DET BASKER-SKAM DIG
og noget der kan sætte mit P.. i kog

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 17-07-02 10:53

Jeg kom faktisk til at hjælpe ham http://www.kandu.dk/dk/spg/5023

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 17-07-02 11:25

Mange Tak e.p.

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 17-07-02 11:26

Kære søde Brian det staves P I S.

Kommentar
Fra : briani

Dato : 17-07-02 11:58

Tak for oplysningen Zonker
hvad med at give Parkenss et svar på det hun spørger om?men typisk dig du svarer aldrig på det du bliver spurgt om.
hvis din hjerne var lavet af bomuld,så kunne der ikke engang blive til et par trusser til en kanariefugl.

Kommentar
Fra : jkrjk2

Dato : 17-07-02 11:59

Zonker har kun opnået én ting: Jeg skal ikke anbefale nogen at bruge Kandu. Men hvis Zonker ikke havde udnyttet systemet, ville der nok være en anden uden moralske skrupler.
Hilsen Jeannie Kristensen

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 17-07-02 12:29

Kære Parkenns

Mange tak for de rosende ord.
Som jeg skrev tidligere har det taget en smule tid. Men meningen var simpelthen at få lukket alle de gamle spørgsmål.
At de så gav en smule point, er del en biting.
Dem er jeg ret ligeglad med.
Meningen er vel trods alt, at forum(m)et kan fungere ved at man besvarer spørgsmål og intet andet.
Så hvorfor i alverden den postyr over nogle point....en smule komisk vil man nok mene når man udefra kigger på hvad der foregår herinde ?
Øhm Brian jeg hader "sexede" fugle, så det er da godt at der er bomuld nok til kanariefuglen
Hvad gør den om vinteren når det bliver koldt ??
Fryser ihjel ??

Kommentar
Fra : catbody

Dato : 17-07-02 14:25

Hej Zonker

Nu er det f..... nok. Magen til hovski-snovski facon skal man lede langt efter. Jeg gider dig ikke mere og har besluttet fremover IKKE at deltage i svar/kommentarer, hvis jeg opdager at du er "aktiv" deltager i pågældende emne(r); dette emne undtaget.

:=(((
Catbody

Kommentar
Fra : briani

Dato : 17-07-02 14:47

Til Zonker
Du skriver
Meningen er vel trods alt, at forum(m)et kan fungere ved at man besvarer spørgsmål og intet andet.

hvis du mener man besvarer et spørgsmål med at skrive cirka 300 steder som formodet svar-vær sød at lukke spørgsmålet,så er der sku ikke mange hjemme på øverste etage.
ligeledes skriver du at du er ligeglad med point,igen en stor løgn fra din side
hvis du var ligeglad med point,så skrev du ikke det før omtalte 300 steder-og udover dem sætter du næsten alt hvad du skriver som formodet svar-hvis ikke det er for at opnå point,ja så ved jeg ikke hvad det er
så lad være med at forsøge at snige dig udenom din egen grådighed
man skul dælme tro du kun var 12 år og ikke en gift mand som du praler med(stakkels kone)
Brian

Kommentar
Fra : bantam

Dato : 17-07-02 14:55

Ang. kommentar fra jrkjk2

Jeg syntes ærlig talt ikke at netop DU er den rette til at skyde på Zonker, du er vist selv lidt af en pointhunter. bare se på denne kommentar fra madlavning spgsm. 5025 Bedstefarkage

Fra : jkrjk2 Dato : 17-07-02 13:25

Hej Anne!
Hvis du ikke kan acceptere Santas svar, så afvis det, så vi andre kan komme til:

Med undrende hilsen
bantam

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 17-07-02 15:02

Farvel allesamen
Nu gider jeg ikke mere.
Magen til langvarig debat om "ZONKER" den i.... gider jeg ikke længere at modtage mails om.
Er der ikke nogen der nosser nok til at udelukke ham for f.eks 3 mdr.
Jeg syntes det er træls at en person kan ødelægge så meget, for så mange andre.
Jeg vil bruge alle mine point på et nyt spørgsmål, under denne kategori:
DERFOR SKAL ZONKER SMIDES UD

tak for en ellers hyggelig tid

MVH viskinge

PS: ZONKER du får ingen point for dette svar!!!!!

Kommentar
Fra : jkrjk2

Dato : 17-07-02 15:16

Til Bantam!
Nu er princippet i Kandu vel det, at du kan opnå point enten ved tips eller besvare spørgsmål. D.v.s. at der er en gulerod ved at besvare et spørgsmål.

På spørgsmål, som er "formodet" svar, daler antallet af løsningsforslag på problemet.

I det aktuelle tilfælde, blev Anne jo ikke klogere af SANTA s svar. Faktisk kunne mange pointjægere have svaret relativt nemt på spørgsmålet, men de holder sig fra tråden, da der ingen point er at tjene på det.

Og så vil jeg lige tilføje, at jeg har 134 point i denne måned, mest tjent på slægtsforskning. Derved betragter jeg mig ikke som en pointjæger.

Tak fordi du flyttede debatten herover istedet for i madlavning.

Hilsen Jeannie Kristensen

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 17-07-02 16:08

Brian
FInd det korrekte plan at tale til dine elever på.
Jeg er IKKE og bliver aldrig din elev.
Ser ud som om du er læreruddannet.....(undskyld til andre som er dette).

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 17-07-02 16:10

Kære Bantam

Tak for et trods alt objektivt svar.

Du er en af de få som ikke er farvet af omstændighederne

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 17-07-02 16:11

Kære Bantam

Tak for et trods alt objektivt svar.

Du er en af de få som ikke er farvet af omstændighederne

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 17-07-02 19:44

Jeg tror sgu snart der bliver skudt tilbage.......3 gamle tip har jeg fået færdigbedømt, og 3 af mine gamle spørgsmål er købt, så der er en eller flere der er inde og rode lidt i min history
Hehe....sgu lidt synd at de ikke finder nogen "store" sten at kaste med

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 17-07-02 19:47

Hvad mener du e.p. ??

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 17-07-02 20:12

Jeg mener at Jeg snart tror at der bliver skudt tilbage.......3 gamle tip har jeg fået færdigbedømt, og 3 af mine gamle spørgsmål er købt, så der er en eller flere der er inde og rode lidt i mine gamle spørgsmål og tips.....
og så syntes jegat det er lidt synd at de ikke finder nogen "store" sten at kaste med, efter alt det arbejde (Sagt på en anden måde at jeg mener ikke at have gjort/skrevet noget som jeg vil fortryde)

Kommentar
Fra : Picasso

Dato : 17-07-02 20:18

Langweilig siger jeg bare. Jeg forstår ikke hvorfor I gider at bruge så meget tid og kræfter på denne debat!!! Hvis man alligevel ikke går op i point, som flertallet påstår hvorfor så denne røre om at en vis person tilkommer sig sådanne på mindre retfærdig vis. Det kan godt være at det bare er fordi at jeg er forholdsvis ny herinde siden at det ikke rør mig det store; Men jeg synes bare at stemningen generelt er lidt trykkende for tiden - man kan nærmest se hvordan folk går til angreb på hinanden, også udenfor denne debat. Det er da synd hvis nogle dropper denne udmærkede side pga. én person - eller er det bare mig, der er af denne holdning?

Fordi der kommer et formodet svar er man jo absolut ikke tvunget til at skulle acceptere dette... det er mange gange det er i kommentarerne at guldkornene er at finde, hvilke man jo så kan godkende i stedet. Dette faktum tror jeg bare at der er mange der overser... og så dropper de hurtigt spørgsmålet og pointene tilfalder så vedkommende, der får svaret først. Det er en forkert udvikling meeen det er lidt barnligt at sidde at hænge hinanden ud og det er da heller ikke det værd. Det er i hvert fald ikke værd at blive irriteret over - ergo budskabet med denne kommentar:
op med humøret

Mvh. Picasso

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 17-07-02 20:32

Hej e.p.

Det er sikkert mig, der har gjort det. I går/i nat færdigbedømte jeg en række tips og købte en række spørgsmål, og at der også var nogle af dine imellem, er jeg temmelig sikker på.
Men jeg havde nu ingen krigerigske hensigter - hverken over for dig eller nogen af de øvrige. Blot for en gangs skyld rigtig god tid.

De bedste hilsner
Rellom

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 17-07-02 21:01

Kære Picasso

God pointe.
Humor er nu en god ting og så selvfølgelig et godt humør.

Velkommen til

Fortsat god dag allesammen herinde....

Kommentar
Fra : briani

Dato : 17-07-02 22:03

Til Zonker
Hvis du er ret ligeglad med point som du bliver ved med at påstå at du er
hvorfor så ikke skrive til Kandu Email : service@kandu.dk
og bede dem om at slette alle de point du har snydt dig til i denne månede
men det har du vel ikke hår nok på brystet til at gøre
ELLER HAR DU?

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 17-07-02 22:22

picasso....

Jeg kan også godt være delvis enig med dig, men men men...

Hvis du i hver anden spørgsmål du hjælper med, skal kritiseres, så bliver man sgu træt af det.....

For folk i denne tråd, som ikke kender min baggrund for at blive småsur på zonker, så ville det være helt fint hvis de tog 5 minutter af sin tid, og kiggede her: http://www.kandu.dk/dk/spg/4722 ........ (Bare "spørgsmålet" ikke kommentarerne, det er meget a'la det samme som i denne tråd)
Det zonker har gjort/skrevet omkring mig ville lidt svare til at der hver dag stod en mand i kantinen på sin arbejdsplads og sagde "du er en dum lort" og når man så spurgte hvad han mener, så siger personen bare....sikke flotte blomster i vinduet.....

Jeg har ikke noget imod at blive kritiseret, men så må man fandeme stå inde for sin kritik, og svare på hvad det er man mener.....
Hvis zonker mener jeg er en idiot er det iorden hvis han skriver til mig..... Men offentligt (ligesom den med eksemplet) så er dette http://www.kandu.dk/dk/tip/1609 kun en af mange hvor zonker prøver at gøre sig selv bedre end andre/gøre andre til grin

Ang. dit syn på point.....der kan jeg også delvis give dig ret
jeg vil gerne have point...
1) Jeg kan vinde en præmie
2) Jeg kan måle mig med andre......Et forum/site som dette ville ikke have halv så mange brugere uden dette point-system.....
og uden pointsystemet vil man heller ikke få et svar så hurtigt, da den der først kommer med et svar/det rigtige svar får point

Når jeg har min Outlook stående til at hente mails hver minut så er det i håbet om at komme først, og helst før strarup som jeg har haft et par gode "fight" med.....
Pointsystemet betyder dermed også at folk får hurtige svar

Kommentar
Fra : laurenzio

Dato : 17-07-02 22:46

Jeps.
PARKENESS, hvad syntes du selv, er diskutionen tilvejebragt?
Skal der dog ikke være plads til enhver med sin egen mening og facon?
Helt ærligt tror jeg (foretrækker at tro) at vi allesammen er voksne mennesker, som mødes i flok herinde til en (forhåbentlig) god debat/råd, som andre mere anonyme brugere (inkl migselv) kan drage nytte af, uden nødvendigvis at blande sig i debatten. Det er efterhånden svært, at komme med en mening som ikke i forevejen er udtrykt i denne debat (som i helhed giver et godt billede af, hvor forskellige folk er....)

Lad os sætte i en rundkreds og drikke te sammen, eller ryge en fredspibe og så starte på en frisk
Dette er desvære ved at tage overhånd.
Personligt ville jeg være meget ked af, at miste (lysten til) dette forum, da jeg har lært meget af jeres allesammens konstuktive indlæg ( uden selv at skulle stille de "dumme spørgsmål )
Kig på det fra den possitive side og lad os få det bedste ud af dette forum. Kan man ikke lide en kommentar/bruger - jammen herregud, så ignorere det/den. Dette er internettet/cyberworld what ever.....og jeg kunne være konfirmand eller pensionist uden nogen ville ane det (? og dog)
Hmmmmm......bare lige en tanke.
Venner???

Mvh
Laurenzio

Kommentar
Fra : PARKENSS

Dato : 18-07-02 02:20

Jeg håber "kandu" på en eller anden måde snart får løst problematikken omkring "Formodet svar" --samt ikke færdigbedømte spørgsmål.
Det har jo vist sig gang efter gang, at det er omkring disse regler at sindene kommer i kog.
laurenzio>> Du har helt ret i, at der skal være plads til alle uanset hudfarve politiske holdninger osv. i dette udmærkede forum, der mangler bare en fornyelse af reglerne omkring kommentarer og formodet svar samt en revideret regel af åbne "ældre" spørgsmål.
Tak til alle der har deltaget i denne debat,-!
Jeg har i protest smidt alle mine point ind på dette spørgsmål. Jeg kan ikke vælge den bedste kommentar eller svar, da der ikke findes et rigtigt svar. Derfor vil spørgsmålet blive stående ----UBESVARET,---også om 14 dage !!!

Mvh
Parkenss

Kommentar
Fra : PARKENSS

Dato : 18-07-02 02:22

viskinge >> Håber du alligevel vil blive --(

Mvh
Parkenss

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 18-07-02 07:53

Parkenns ser jeg en ateist i dig ??

Kommentar
Fra : nocom

Dato : 21-07-02 18:58

Hej
Picasso.
Jamen er det ikke, som beskrevet så udførligt her, fint at man kan kommentere, svare mm, uden at skulle være politisk korrekt. Hvis man ikke gider at læse alt det her, kan man jo undlade, at læse det. )
Men pointen forstår jeg egentlig godt. Nogle personer har det nok bedst med at score point, koste hvad det vil, andre det modsatte. Det hele gør jo bare diskussionen mere nuanceret!
Mvh
Nocom

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 22-07-02 11:30

Nocom du har faktisk fat i en meget vigtigt pointe der.
Godt indlæg.
Problemet er jo netop at bliver det for politisk korrekt, går meningen jo netop af forumet.
Hvad er der forkert i at have en mening, som ikke følger flertallet uden at den skal sables ned og gøres til skamme ?? INGENTING absolut INGENTING, faktisk er dem som respekterer andres mening og deres ret til at udtrykke hvad de mener og på hvilken måde de vil, dem der har det største hjerte og på rette plads.
Problemet i dette årti, er mere at nogle mennesker er blevet mere og mere selvfokuserende og derfor ikke forstår meningen med ord som solidaritet, sammenhold og det at være ligeværdige.

Kommentar
Fra : catbody

Dato : 22-07-02 15:37

Meningstilkendegivelser/oplæg til diskusioner/politisk overbevisning/forbedringer af Kandu.dk o.lign. hører hjemme i denne gruppe og IKKE i andre, som udelukkende er af "teknisk" art for at løse et evt. PC/EDB problem.

Catbody

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 23-07-02 13:07

mig bekendt, eksisterer der faktisk endel grupper til dette. En af dem er :
http://www.kandu.dk/dk/emne/20606

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 23-07-02 16:13

Og det er faktisk ikke korrekt, når du skriver at andre grupper udelukkende er til for at løse tekniske problemer. Hvad teknisk er der over nedenståede :

http://www.kandu.dk/dk/kat/205
http://www.kandu.dk/dk/kat/206
http://www.kandu.dk/dk/kat/201
http://www.kandu.dk/dk/kat/203
http://www.kandu.dk/dk/kat/207

Det kunne jeg godt tænke mig at du uddybede ??

Kommentar
Fra : catbody

Dato : 23-07-02 19:15

Att. Zonker

Læs dog hvad der er skrevet: "teknisk" i anførselstegn for at anskueliggøre at det selvfølgelig som skrevet "for at løse et evt. PC/edb problem" som et eksempel.
Dine kategorihenvisninger til f.eks. "Rejser" kan jo også være af "teknisk" karakter, altså undersøgelse/uddybning/erfaringer med et evt. rejsemål.
Så klap lige hesten.
Forresten kan et spørgsmål om hvordan eller hvorfor man klapper en hest jo også være af teknisk art.

hilsen
Catbody

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 22-08-02 16:53

Hej Parkenss,

har du evt. overvejet at spørge Kandu om du ikke ku' få dine Point retur?

og så fortsætte med at hjælpe herinde...

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : PARKENSS

Dato : 22-08-02 18:56

starup >> Tak for foreslaget Jeg ønsker ikke mine point retur. Jeg vil stadig være her,---tager dog lige en pause ------------Blodtrykket-- du ved :-/

Bantam>> Er der gået Zonker i dig ???

Mvh
PARKENSS

Kommentar
Fra : bantam

Dato : 22-08-02 19:01

VAR kun humoristisk ment.

Go pause!!

Mvh.
Bantam

Kommentar
Fra : bantam

Dato : 22-08-02 19:03

Forresten glemte lige- Jeg håber ikke dit blodtryk steg yderligere af mit svar. GG

Mvh
Bantam

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 27-08-02 20:30

Kære Parkenns

Håber du kommer videre med nettet *S*

Lad mig vide hvis du ønsker min hjælp....

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 05-12-02 23:28

1) er zonker gået under jorden ???
2) er det ikke snart lukketid

Kommentar
Fra : mhvejsel

Dato : 15-12-02 21:24

Er det ike snart lukketid for det her spørgsmål..

Mvh. Mhvejsel

Kommentar
Fra : PARKENSS

Dato : 15-12-02 22:31

Hej Mhvejsel

Nej,--det er det ikke

Mvh
Parkenss

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 20-12-02 00:20

Af en "mand" der næsten lige er oprettet, har lavet 0 tips, 0 svar osv....syntes jeg det er flot at danne sig meninger, om andre....flot flot

Har jeg trådt dig over tæerne ??
Når du sidder og går gamle spørgsmål igennem for atfinde steder hvor du kan genere mig, så må manjo tro det !!!!!

Kommentar
Fra : karstenBB

Dato : 21-12-02 01:39

Ja e.p. jeg er blevet lige som dig .... vi er ens os to .... ud over jeg ikke sidder på bænken og drikker bajer med vennerne

Bliv endelig ved med at lede efter emner der handler om dig .... der er mange af dem

Hilsen KarstenBB

Ps. Zonker må gøre som det passer ham, det rager ikke os.

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 13-01-03 16:08

Hvad er forskellen på alt det ovenstående og http://www.kandu.dk/dk/spg/9958#95792

Kommentar
Fra : bantam

Dato : 13-01-03 16:18

til uffe29

Jeg forstår faktisk ikke hvad du vil med en henvisning til et spgsm om BUNDKORT, hvad har det med dette emne at gøre???????????????

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 13-01-03 16:43

Det uddybes på http://www.kandu.dk/dk/spg/9958#96692
jeg var ved at oprette et spørgsmål a'la dette, men fik så øje på dette.

Ligheden er da stor

ik'

Kommentar
Fra : bantam

Dato : 13-01-03 17:09

Hej uffe29

Nu har jeg forstået hvad du mente SORRY!!

Med venlig hilsen
Bantam

Kommentar
Fra : Rfou

Dato : 17-01-03 03:20

Det er med stille undren at jeg ser, at denne tråd er oprettet i juli måned 2002 og endnu ikke lukket. Især at den store pointsum ikke har fristet.
Det generer ikke mig. Jeg undres bare.
venlig hilsen Rudolf

Kommentar
Fra : PARKENSS

Dato : 17-01-03 08:54

Hej Rfou

Hvis du gennemlæser indlæggene og især min afsluttende kommentar, så ville du vide hvorfor
Meget har forandret sig siden Juli måned 2002, men mht. til dette indlæg forbliver det ubesvaret.

Mvh
Parkens

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 17-01-03 09:19

Rfou, jeg havde også undret mig jeg tror det er denne http://www.kandu.dk/dk/spg/5001#45318 parkens hentyder til

Kommentar
Fra : Rfou

Dato : 17-01-03 12:21

Hej Parkens. Det er klart at Du selv bestemmer hvornår Du vil lukke, Jeg havde ikke lige set den kommentar. Jeg undrede mig bare.
venlig hilsen Rudolf "-)

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 03-03-03 15:37

Hej..
JA det er en meget grov lukning..! http://www.kandu.dk/dk/spg/3085 uden tvivl men egentlig kan jeg godt forstå at han bliver skuffet.

Mvh

Solgaard

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 30-06-05 08:22

Er der en lille mulighed for at gufle lidt påænger her.

Ja - jeg ku' ik' la' væ'r.

Ps. Det er lidt pussigt at se både E.P og Uffe29 i samme tråd, hvor nok ingen af de andre ved, at det er een og samme person.

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 12-08-05 10:29

Nå, nu er spørgsmålet vist ved at være for gammelt, til at jeg stadigt skal have det stående.
Gid folk gad at lukke deres gamle spørgsmål.

Slut herfra.

MVH