/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Landrover defender td5
Fra : Blosom
Vist : 1012 gange
100 point
Dato : 23-09-04 22:01

Hej Alle,
Jeg ser i øjeblikket på ny bil og overvejer at købe en ny landrover defender td5. Er der nogle der kender til denne bil bla. erfaring med pumpe/dyssefunktioner? Koster det meget at komme til serviceeftersyn? Er der nogle der har haft problemer med korotion (?) ved aluminium/lak?
Alle erfaringer søges!
På forhånd tak

Accepteret svar
Fra : wiking

Modtaget 100 point
Dato : 24-09-04 06:49

Hej Blosom, prøv at gå ind på Dansk Landrover Klubs hjemmeside: www.dlrk.dk. Her kan du finde kontaktpersoner der med glæde øser af deres store erfaring, også selv om du (endnu) ikke er medlem.
Har selv lige købt en brugt Landrover og da jeg ikke har så meget forstand på mekanik, fulgte jeg et godt råd om at melde mig ind i klubben, kontingentet er allerede tjent hjem flere gange, har bl.a. været til "værkstedsdag" og fået uvurderlig hjælp fra rigtige entusiaster.

Venlig hilsen

Kent

Kommentar
Fra : jngn135

Dato : 24-09-04 09:42

det en fin bil du har kig på hvis du får den undervogns behandlet fra starten kan du have stor glæde af den i mange år jeg har ikke kendskab til at den skulle have nogen særlige svagheder og jeg kender flere der har en td5 ,,, de er alle glade for deres.... jeg kører selv en serie 3........ hilsen jens.

Godkendelse af svar
Fra : Blosom

Dato : 01-10-04 21:45

Tak for svaret wiking. Du får point da du svarede først