/ Forside/ Interesser / Dyr / Heste / Spørgsmål
10  jannie73 328
Hjælp til at finde stjålet pony
Fra : fusses
Vist : 643 gange
250 point
Dato : 23-09-04 20:36

Hej der ude i dat danske land

Jeg har fået stjålet min Pinto vallak - 147 cm i stang og 3 år.

Han har to tydelige kendetegn - 1. En tre kløver på højre side. 2. et "strudsehoved" i blissen.

Han er stjålet fra flokken - i Holstebro.

Alle hints mm vil blive belønnet!!!

Foto sendes - hvis i giver mig jeres mail!

Kommentar
Fra : dova

Dato : 23-09-04 23:28

Hej det var da en kedelig ting at miste sin hest på den måde.

Ved ikke om du kender de andre muligheder for at efterlyse dyr her på nettet:

Dyrenettet.dk
Crimecode.com
Dyrenes Beskyttelse
Hesteforum.dk

mvh dova

Kommentar
Fra : Splitcane

Dato : 24-09-04 01:52

Jeg regner med at du har prøvet på omegnens rideskoler med opslag, i lokalavisen og på den blå avis. Nå ja, og hos politiet.
Endvidere bør du holde lidt øje med hvad der er til salg i aviser på kræmmermarkeder og auktioner rundt omkring - det kunne jo godt være din hest var tiltænkt at skulle sælges. ´
Jeg kan også anbefale at opsøge stævner, hvor en ny "ejer" kan være fræk/uvidende nok til at stile op.
Og husk så at du ikke selv må konfiskere hesten, hvis du finder den. Det er en opgave for politiet!
Det var ike meget hjælp, men lidt inspiration til en del benarbejde. Men husk at lykken står den kække bi.
Pøj-pøj.

Kommentar
Fra : LouChri

Dato : 27-09-04 03:19

Efterlys den på www.Hestenettet.dk også.

Alle hestemennesker, jeg kender, er ofte forbi den side.

Det er ikke så længe siden en opmærksom bruger på netop denne side, fandt 2 stjålne knabstrubbere, så mon ikke også du får heldet med dig?

Jeg krydser klart fingre for, at du finder ham hurtigt!

Held & lykke

LouChri

Kommentar
Fra : fusses

Dato : 27-09-04 20:56

Hej allesammen

Jepper han er tillige efterlyst på dyrenettet - hestenettet - kandu og mange flere

Desværre har det ikke givet det helt store endnu

Fusses

Kommentar
Fra : Vicki_pigen

Dato : 18-10-04 09:35

Har lige spredt din efterlysning til en "hesteefterskole" i nordjylland... Der er elever fra hele landet... Måske de også kan holde øje....

Vicki

Kommentar
Fra : elithraniel

Dato : 19-11-05 14:49

www.dyregalleri.dk under "hestegalleri". Der er mange brugere, måske kan du efterlyse ham derinde?

Håber virkelig du finder ham igen *S*

Kommentar
Fra : fusses

Dato : 10-01-06 08:57

Hej igenigen

Han er desværre stadig ikke dukket op, så derfor prøver jeg lige igen

Annuller spørgsmålet
Fra : fusses

Dato : 17-09-06 22:36

Jeg har desværre ikke fået ukendte muligheder ud fra de forskellige svar..., og annullerer derfor dette spørgsmål

og nej han er desværre ikke kommet tilbage...........................