/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
HVORFOR ???
Fra : briani
Vist : 674 gange
100 point
Dato : 23-09-04 20:33

Hvorfor må der kun være en der har forstand på svampe herinde ??
Og kalde sig selv expert på området,ja selvtilliden fejler intet.

http://www.kandu.dk/dk/tip/9108

Herinde kan man vælge indenfor 176 emner.

SÅÅÅ der er altså kun plads til 176 kandubruger herinde

TÆNK LIGE OVER DET.

Mvh og en forsat god aften

Brian

Accepteret svar
Fra : Franksp

Modtaget 110 point
Dato : 23-09-04 20:37

Hej Brian

Hvor er jeg dog enig med dig. Iøvrigt synes jeg alt det "svampesnak/ - småskænderi" i øjeblikket, FYLDER alt for meget på KanDu.

Mvh
Frank

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 23-09-04 20:42

Iøvrigt, kan jeg da sige, at det er ikke fordi jeg interesserer mig for svampe. Min kone og jeg spiser mange svampe, men kun dem vi kan købe i butikkerne. Jeg tør ikke selv samle svampe. Det lærer jeg aldrig. Den eneste jeg kender, og har samlet er svampen kantarel. Den kender jeg. Den smager forøvrigt særdeles godt. Dersværre har jeg aldrig fundet den i naturen her på Fyn. Jeg ved hvor man kan finde den i Nordsjælland.

Mvh
Frank

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-09-04 20:48

Jeg tænker videre briani

...jeg ved dog også en del

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-09-04 20:55

Ps. Har samlet nær Svanholm, Kyndby og Sømmerup Skov siden 1968 !

</MOLOLYLE>

Kommentar
Fra : dova

Dato : 23-09-04 20:56

Ja de svampe er ved at være for meget.
Eksperter findes jo på alle områder, problemet er bare, at i følge janteloven er det ikke velset at gøre opmærksom på det. Men at det kan være så provokerende på nogen, at det har ført til den svampepolemik vi har set den seneste tid, er jo bare for latterligt.
Men på den anden side, findes der også eksperter der ikke anerkender andres kundskaber, hvilket bestemt ikke er meget klogere.
mvh dova

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 23-09-04 20:57

At Svampe fylder så uforholdsmæssigt meget for tiden, skyldes at en Psykopat har valg at overtage mit Kælenavn og min ekspertice, og som sådan er begyndt at skrive en svampebog af som Tips. Samt at indlede diverse SmallTaks om Svampe. Ret jeres skyts imod ham. Jeg har aldrig åbnet en tråd med svampe som tema. Jeg har lavet nogle få tips om svampe, og besvaret nogle spørgsmål om Svampe. Men The_Expert begyndte tidligt at kalde mig SvampeArne. Det var samtidigt med at han begyndte at Svine GreamyGirl og Keldd til. Hvis I læser svampearne's profil, er de ord hvormed han beskriver sig selv - taget direkte ud af The_Expert's hadetråde. Så jeg er ikke i tvivl om at svampearne er den samme person som The_Expert. De tips som svampearne har tæppebombet kandu med de seneste dage, ER altså afskrifter fra en eller flere svampebøger. For at bevise denne påstand sendte jeg et tip i dag. I dette bevises det at svampearne IKKE ved nok om svampe til at kunne besvare et seriøst spørgsmål. Gå selv ind og check det.
At ordet SVAMP fylder for meget herinde lige nu er jeg 100% enig i. Venlig hilsen arne.jakobsen

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 23-09-04 20:57

Tja - jeg ved da mere end molokyle........for foruden min egen lille viden, ved jeg også at molokyle ved en masse.
Måske er plads til nr. 177 som ved lidt om meget - eller var det meget om lidt.
Ja Brian der tænkes lige.
Eyvind.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-09-04 21:01

emesen -> PRAL !!!

...omkring; molokyle ved en masse. Jeg 'gætter' bare

..ligesom dig.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 23-09-04 21:09

Franksp -> Har lige læst dit tip. Hvor meget skal du bruge for at finde ud af at der IKKE er 2 svampe-eksperter. Den lille syge lort til svampearne, har stadig ikke gjort andet end at skrive af efter svampebøger! Så læs dog den tråd:
http://www.kandu.dk/dk/spg/49974

Som jeg tidligere har skrevet, er der sikkert flere kandu'er der ved meget om svampe, og selvfølgeligt skal der være plads til alle. Men da ikke til en Psykopat der stjæler andres kælenavn og afskedshilsen, OG tilsviner alle og enhver.

svampearne er begyndt at tale lidt pænere på det sidste. (Igen en efterligning af mig (Når jeg ikke er blevet provokeret)). Jeg har jo aldrig sagt at han er dum! Blot seriøst SYG i hovedet. Stop hans svampeævl (Tyveri), så vil emnet svampe igen komme derhen hvor det skal være.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 23-09-04 21:09

Briani > Der er kun plads til 176 experter herinde, vi andre må nøjes med at være bedre vidende

//bentjuul

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 23-09-04 21:15

Til arne.jakobsen

Jeg er ikke uenig med dig. Så prøv at gøre noget ved det!!!!!!
Det er op til dig. Jeg forstår dig godt.

De venligste hilsener (som skrevet ovenfor - elsker at spise svampe)

Frank

Kommentar
Fra : dova

Dato : 23-09-04 21:17

Hvad så hvis nogen er eksperter på flere områder
Det er jo slemt nok som det er nu, hvor nogen gør krav på ekspertisen i samme kategori

mvh dova

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 23-09-04 21:22

Hov Dova har jo ret, så holder tallet 176 ikke.
Så er vi måske kun to Experter.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 23-09-04 21:29

Til Frank

Desværre er det ikke kun op til mig. Så længe kandu'er svarer på Idiotens forskellige tråde og gi'r ham point for hans afskrifts-tips, er det altså et fælles kandu-problem.

Hvis du eller andre har en ide til hvad jeg eller rettere VI kunne gøre ved det, Så er også jeg lutter ørren.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 23-09-04 21:31

Der er da mange smalltalk eksperter!!

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 23-09-04 21:34

Hvem der er psykopat og hvem der ikke er - er det spørgsmålet? Nej, vel.
Helt ærligt de der egotrip er bare for meget og jeg ved ikke hvad der er værst, og hvem der provokerer hvem, men ingen af dem levner meget plads til andre.
Og nu kan jeg så have et af de der ultimativer, hvis du ikke er med mig er du imod mig og så kan man jo vælge som jeg har gjort - jeg er imod.

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 23-09-04 21:34

->tedd
Oven i købet med speciale i svampe

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 23-09-04 21:43

Er det ikke muligt at lave en kategori der hedder svampe? Så kunne vi jo bare holde os fra den

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 23-09-04 21:43

Der findes mange giftige svampe, kandu er inficeret af bare en af dem, tør slet ikke tænke på fremtiden.......

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 23-09-04 21:46

BjarneD -> Det er da OK. Du mangler bare lige at fortælle HVAD det er du er imod! Og så vil jeg ikke kommentere dine evner for kommunikation yderligere. De taler helt for sig selv.

Og hvis du kalder mit forsvar imod angreb på min person og integritet for et egotrip???? Er det ikke KUN et bevis på din lave kommunikationsevne, men også på din generelle intilligens (eller mangel på samme). Hils E. den syge stodder næste gang du ser ham!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 23-09-04 21:47

Jeg vil absolut ikke anbefale man æder sin gamle køkkensvamp, som har været hengemt bagerst i køkkenskabet!

Det behøver man nok ikke være expert for at sige, men jeg siger det nu alligevel!! Just in case!

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 23-09-04 21:52

Jeg kender en der har svamp under neglene,men det er hun meget ked af

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 23-09-04 21:52

Det er det jeg mener. Hvis bare man ytrer sig og AJ ikke opfatter det positivt så får man lige nogle beske kommentarer.
Jeg er uintelligen og helt igennem et dårligt menneske fordi jeg er træt af Arne Jakobsens råben og skrigen fordi en eller anden driller ham.
Nedsættende bemærkninger er åbenbart dit varemærke Arne.

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 23-09-04 21:53

Lille Peter--kan du lige hente svampen til mor
Nej mor --han er kørt på arbejde

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 23-09-04 21:53

Citat
Som lille havde jeg to svampe.
Den ene smagte meget godt.
Den anden.................puha bad bad.

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 23-09-04 21:54

Må man vaske tungen med en badesvamp? Eller kan den være giftig...

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 23-09-04 21:55

P.S.! Jeg kender ikke Eddie (E.) eller for den sags skyld nogen som helst andre her på Kandu.

Kommentar
Fra : svampearne

Dato : 23-09-04 21:55

Is the one and only expert.
Bruger iøvrigt altid ordet svamp i overskriften,så derfor kan de der ikke kan lide det jo bare lade være med at klikke ind på tråden så nemt er det.
Jeg klikker for eksempel heller ikke på knallert spørgsmål

Kærlig Hilsen SA

Kommentar
Fra : svampen_arne

Dato : 23-09-04 21:57

Jeg vedgår at jeg kender arne.jakobsen .-)

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 23-09-04 21:58

emesen!!!
Hmm? Løsningen må være at oprette en svampe katagori på Kandu!! Og et påbud om at bare nævne ordet svamp udenfor katagorien, medfører øjeblikkelig udsmidning af Kandu!

Kommentar
Fra : dova

Dato : 23-09-04 21:59

Ja, nogen hjemmesider er fyldt med virus og diverse orm der går i folks computere.
Kandu er angrebet af et massivt svampeangreb

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 23-09-04 22:00

HØØØRT!

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 23-09-04 22:02

Hov, I hugger min kommentar

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 23-09-04 22:02

Mon Arlet kan klare den??

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 23-09-04 22:03

Det gøt da bestemt ikke din idé ringere hansen

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 23-09-04 22:08

ellers kan de på spywarefri

Kommentar
Fra : svampearne

Dato : 23-09-04 22:10

ja nemlig ja.

Borset fra alt det fnidder fnadder så er du squ 10:4 BjarneD...respekt for din måde at være på.

Kærlig Hilsen SA

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 23-09-04 22:12

SA for f..... du gør det svært for mig

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 23-09-04 22:13

Menge morsomme indlæg. Tak for det. Men det ER altså stadig ikke mig der har påtvunget jer ordet Svamp. Det er The_Expert, der nu for 17'nd gang har taget en ny profil og kalder sig svampearne.

Jeg skriver kun noget om svampe når jeg bli'r spurgt. Så kan jeg til gengæld også som oftest svare på spørgsmålet:
Se lige igen denne tråd hvis I ikke har gjort det før:

http://www.kandu.dk/dk/spg/49974

OK. HAr også lavet 2 tips om svampe, men de var IKKE afskrifter fra en bog.

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 23-09-04 22:14

Ha, BjarneD, der fik du sgu' den. Lefler for SA......

Kommentar
Fra : dova

Dato : 23-09-04 22:15

Kan vi så da i det mindste ikke til en afveksling bruge ordet PADDEHATTE i stedet.

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 23-09-04 22:16

AJ jeg vil gerne lære lidt om svampe. Håber vi kan få en snak - når denne krig er ovre. Jeg gider ikke før....

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 23-09-04 22:16

Jep, prøver åbenbart ubevidst at leve op til det jeg beskyldes for, hansen9

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 23-09-04 22:18

Jeg kunne godt lide smørsvitsede champignon, men nu ved jeg snart ikke

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 23-09-04 22:19

Nogen der lefler for Bjarne!!!! Der kan kun være en forklaring!! Bjarne er svampearne!!!

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 23-09-04 22:23

Nope, det er Tedd. Vi spilder alle sammen så meget tid på det her at han kan samle endnu flere point sammen.
Pas på Palle, here he comes!

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 23-09-04 22:30

Findes der grinesvampe????

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 23-09-04 22:30

Jeg synes det klør, jeg har nok fået PADDEHATTE...... hvordan lyder det, dova

Kommentar
Fra : svampearne

Dato : 23-09-04 22:32

BjarneD jeg er RET sikker på du er mand for at svare for dig
so keep on the good work

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 23-09-04 22:32

Eller? "Ræk mig lige paddehatten, skat" Næh Dova, du burde kløve lidt mere brænde!

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 23-09-04 22:32

hansen9 -> Det ka' jeg godt forstå. Men du ska' da ikke vente så længe. Det er jo netop nu der ER mange svampe derude. Og det er også nu der er arrangeret rigtigt mange offentlige ture. Uanset hvor du bor i landet, vil du kunne finde offfentlige ture. De fleste amter udgiver foldere med turforslag året igennem. Danmarks NAturfredningsforening arrangerer også mange ture. Foreningen til SvampeKundskabens fremme ligeså. Mange af dem bliver annonceret i dagspressen. Så bare se at kommme afsted og ta' konen og børnene med.
Vi 2 kan jo altid tale om tingene på et senere tidspunkt! Hilsen arne.jakobsen

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 23-09-04 22:34

Tedd> Er det bade-padehatten du vil ha'?

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 23-09-04 22:37

AJ, tak for dit gode råd. Jeg tror det får lov til at vente til næste år. Jeg er meget facineret af svampe, men også lidt utryg. Bør nok læse lidt mere litteratur først, og det kan man jo bruge vinteren på....

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 23-09-04 22:39

Det her er ved at minde om Serpula lacrymans.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 23-09-04 22:41

tedd
Kløve lidt mere brænde,
Det er så desværre en nødvendighed, så jeg ved godt hvad jeg skal bruge en del tid på i nærmeste fremtid.
Så må jeg bare håbe, at der ikke er gået (ja, undskyld altså) svamp i træet med alt det regn der er kommet her det meste af sommeren
mvh dova

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 23-09-04 22:46

Dova husk, at du ikke må tage det våde træ ind eller for tæt på huset, brug brændehæk ellers kan du få Serpula lacrymans (dybt alvorligt). der er meget vanskelig at bekæmpe.

Kommentar
Fra : svampen_arne

Dato : 23-09-04 22:46

Jeg VED tilfældigvis at arne.jakobsen er en belæst herre, med en stor almen viden til RET stor gavn for kandu.
Så beragt arne.jakobsen som guds gave til kandu.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 23-09-04 22:51

Bjarne
Nej, jeg har det også liggende under et halvtag omme bag ejendommen, og kører kun ind i trillebør hvad jeg bruger fra dag til dag.
mvh dova

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 23-09-04 22:56

Klogt Dova. Det er jo fristende, at tage det ind når man har udhusplads. Jeg er i gang med at partere en kæmpe elm der har været død i nogle år. Det giver varmen mange gange sådan som man bakser rundt med det.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 23-09-04 23:05

Kun 19500 point op til palle!!!! Og nu er der vist noget om at de vil sætte nummerplader på alle knallerter, så det nok ikke så godt at tune mere!! Palle look out!!!!

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 23-09-04 23:08

Dova> Hvad nu hvis der går PADDEHATTE i det....

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 23-09-04 23:11

NU er BjarneD blevet slagter,han parterer et stakkels træ.Din din hal al slagter.
Hilsen
Keldd
Sjuk sjuk.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 23-09-04 23:12

Thats the spirit, Tedd

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 23-09-04 23:15

Nej, nej Keldd. Hal al er jo de slagter dyr der stadig er levende.
Det jeg parterer er en slags ådsel (lad os se hvad de rnu kommer)

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 23-09-04 23:16

når de slagter

Kommentar
Fra : dova

Dato : 23-09-04 23:17

Hej Keldd sjuk

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 23-09-04 23:18

Nå ja ,jeg er jo heller ikke mellem de 176 experter.
Keldd.

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 23-09-04 23:19

BjarneD> Hvordan fa'n slagter man et dyr der ikke er levende?????

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 23-09-04 23:20

dova går og driller.
Keldd.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 23-09-04 23:24

Og når jeg skal ud og vaskes,bliver det ihvert fald ikke med en skulle jeg hilse og sige.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 23-09-04 23:26

Hov,kanduteamet har sat et filter på bestemte ord.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 23-09-04 23:28

Har du aldrig hørt om hjernedødskriteriet hansen9?
Det er faktisk sådan noget man bruger på en mystisk måde når man slagter normalt i DK.
Man lammer hjernen hvorefter dyrets føleevne er væk, men hjertet pumper stadig. Levende eller dødt det kan man så diskutere. Hal al slagteren gør som gidseltagerne uden, at jeg vil beskrive det.

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 23-09-04 23:31

BjarneD> Er du ikke lidt hård ved SA nu - hjernelam

Kommentar
Fra : dova

Dato : 23-09-04 23:32

Keldd det passer ikke

svampsvampsvamp

Pas nu på med at snakke for højt om Halal-slagtning
Det har jeg fået trusselsbreve og trusler pr telefon for at udtale mig om i en avis for nogen år siden.

mvh dova

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 23-09-04 23:32

Keldd> det var da et et indlæg.....

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 23-09-04 23:34

Hvis man nu var vegetar,kunne man så leve af alene???
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 23-09-04 23:34

hansen9, en udenomsfinte eller hva`?

Kommentar
Fra : dova

Dato : 23-09-04 23:35

hansen9
Hård ved SA??
Det er da ikke ham han slagter, men derimod et gammelt udgået træ

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 23-09-04 23:35

Dova> Har du udtalt dig om det? Så er du da en paddehat - hov, det fik jeg lov til

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 23-09-04 23:36

De skal først finde mig Dova

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 23-09-04 23:37

Hvad fanden sker der,jeg havde lavet afstanden,og se nu,no bullsheet.
Keldd.

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 23-09-04 23:37

Rigtigt BjarneD, jeg er vist for langt ude nu. Der er kun et at gøre.......

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 23-09-04 23:38

Du skal have 4½ gb fyldt på hansen9 så kører det med billeder og det hele

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 23-09-04 23:40

OK, mindre kunne have gjort det. Som jeg siger, det kører ikke. Prøver igen.....

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 23-09-04 23:43

Kan du sove godt og drømme behageligt (uden svampe) hansen9

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 23-09-04 23:45

BjarneD -> Man kan da ikke slagte et dyr der IKKE er levende. Du har

Hvis dyret allerede ER dødt, hedder det ikke slagte men opskære.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 23-09-04 23:46

Jamen godnat og sov godt hansen9

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 23-09-04 23:47

Hvordan smager hash.Er det en ???
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 23-09-04 23:48

Apropos hjernedødskriteriet - noget lever, men noget andet er dødt og gæt selv hvad

Kommentar
Fra : dova

Dato : 23-09-04 23:49

Nej Keldd sjuk
Det er ikke en paddehat, det er en plante
hilsen dova

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 23-09-04 23:50

Ja, det kommer da an på hvor 'et din hånd er Keld.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 23-09-04 23:52

Hm... lavet af en plante dova. Planten hedder hamp eller cannabis.

Kommentar
Fra : briani

Dato : 23-09-04 23:58

Når der aligevel er gået svamp i spørgsmålet,så snupper vi lige disse to.

To mænd står og taler sammen...
- "Jeg hører du lige er blevet gift igen."
- "Ja, hende her bliver nummer 4."
- "Hvad skete der med de andre koner?"
- "De er alle sammen døde."
- "Hvordan er det sket?"
- "Min første kone spiste giftige svampe."
- "Det er jeg ked af at høre, hvad med den anden?"
- "Hun spiste giftige svampe."
- "Åh nej, hvad med den tredje, spiste hun også giftige svampe?"
- "Nej, hun brækkede nakken."
- "Nå OK, altså et uheld."
- "Nej, hun ville ikke spise sine svampe."
--------------------------------------------------
Svampe
Alle svampearter er spiselige. Nogle af dem, kan dog kun spises én gang…

Mvh og sov godt når den tid kommer
Brian

Kommentar
Fra : mango

Dato : 23-09-04 23:58

synes helt klart at det bedste indlæg i denne tråd var: >Jeg synes det klør, jeg har nok fået PADDEHATTE...... hvordan lyder det, dova > vanvittig morsom...

Kommentar
Fra : dova

Dato : 23-09-04 23:59

Ja Bjarne
Planten hedder Cannabis Sativa eller på dansk Hamp.
For øvrigt en flot plante
mvh dova

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 24-09-04 00:01

dovaaa,jeg har boet ved siden af Cristiania,i adskillige år ha ha ha ha .
Ja Bjarne,pas på du ikke kommer ud i hampen.
Hilsen Keldd

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 24-09-04 00:05

Der har jeg været da jeg i mine yngre dage boede midlertidigt i et kollektiv. Jeg undrede mig meget over hvad de skulle bruge alle de tørrede planter til som hang på loftet. De havde dem også i haven, ja flotte.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 24-09-04 00:10

mango
Helt klart en af de gode

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 24-09-04 00:12

Hej øh Bjarne,blev du ikke tvunget til at smage på dem??
Du kan roligt sige det til mig,det bliver mellem os to og læserne .
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 24-09-04 00:14

Nej jeg har aldrig røget pot, men ved lidt mere om den raffinerede udgave omend min erfaring er temmelig begrænset.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 24-09-04 00:16

Hm Keldd aspirerer vist til at blive Stand-up kom.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 24-09-04 00:20

Det smager også ad helvede til (pot)
Det andet er vel ikke værre end rødvin,men jeg kan ikke lide nogen af delene.
Holdt op med røg i 77,ja, der har været en enkelt cigar ind imellem.
Hilsen
Keldd

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 24-09-04 00:25

Personligt har jeg en svaghed for SaintEmillion distriktets glimrende rødvin, som jeg nyder ved passende lejligheder.
Den er som kvinder, blød og rund med en blid frugtagtig eftersmag

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 24-09-04 00:27

En rimelig aften,uden hårafrivninger må i seng.
Hilsen
Keldd.
Sov godt dova,din sjuk ha ha .

Kommentar
Fra : dova

Dato : 24-09-04 00:30

Jam' Keldd
Jeg ku' jo ikke vide at du har boet ude ved Christiania.
Meen nu findes hamp jo også andre steder.
Jeg dyrkede foderhamp til mine påfugle for mange år siden.
hilsen dova

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 24-09-04 00:30

Lige lidt aftenpoesi af Bjarne,sov godt.
Keldd.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 24-09-04 00:31

Sov godt Keldd sjuk
hilsen dova

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 24-09-04 00:32

Go'nat sjukker!

Hilsen
Bjarne >med fis i kasketten og lav intelligens, imam og stormufti for de musselamme<

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 24-09-04 00:32

Nej det kunne du ikke dova,sov godt.
Keldd.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 24-09-04 00:38

godnat i andre sjukker - får ingen emiler fra kandu - så sengen kalder.

//bentjuul

Kommentar
Fra : dova

Dato : 24-09-04 00:38

Godnat BjarneD
sov godt
hilsen dova

Kommentar
Fra : dova

Dato : 24-09-04 00:41

Godnat bentjuul
hilsen dova

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 24-09-04 00:44

Den Gylden Blonde: Har engang skrevet følgende lille digt:

Hvis du, for at finde svampe i skoven gå,
Husk da, at tage din lillebror med at smage derpå.
Om han på skovbunden, sig vrider i krampe,
Da bør du IKKE spise de svampe!!!
Går det ham imidleritd IKKE så ilde!
Ja så gik den portion svampe til spilde!

G'nat fra mig.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 24-09-04 02:16

Hjælp! jeg har fået en grydesvamp.
Hvordan tilberedes den.
Det er en meget luftig en, og den smager metalisk.

Godkendelse af svar
Fra : briani

Dato : 24-09-04 11:40

Tak for svaret Frank.

Hils lillemor og dine kære børnebørn

Mvh og kan i have en rigtig god weekend

Brian

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-09-04 11:56

arne.jakobsen -> Jeg husker nu det barske børnerim som :

Plukker du i skoven ukendte svampe,
så lad først lillebror smage derpå.
Dersom han dør under smerte og krampe,
da bør du lade svampene stå.
Men sker der ingenting med den lille,
...tjaeh, så gik den portion svampe til spilde.

Jeg har altid holdt meget af disse barske sager :

Per's far sku' i træet.
Hente grene for Per at rise.
Per holdt stigen.
Stien høj.
Jorden hård.
Far blev 29 år !

Ivans far gav Ivan prygl.
Tog en lur på sin divan.
Ivan hentede vakst en syl.
Nu slår ingen på Ivan.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 24-09-04 20:11

Til Brian

Tak og i lige måde.

mvh
Frank