/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Ripping af en net-radiokanal...?
Fra : Psychobass99
Vist : 506 gange
40 point
Dato : 15-07-02 20:33

Jeg har fundet en total fed radiokanal på nettet og eftersom audiogalaxy ikke fungerer mere kan jeg ikke finde de fede remixes mere, men dem spiller de på den kanal jeg har fundet og så var det jeg tænkte om man kunne rippe, optage eller noget mens den streamer.....? Findes der et program? Eller er der nogle steder som er lige så godt som Audiogalaxy???? Kazaa, Morpheus og Winmx bryder jeg mig ikke så meget om og de kommer heller med de samme resultater som AudioGalaxy gjorde....! Håber på de rigtige svar.... hvis de da findes.....

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 15-07-02 21:56

Hej Psychobass,

hvilket format er musikken i? (realaudio, mp3 eller ASF)

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : Clausen

Dato : 16-07-02 06:32

Jeg mener at det er svært, når det er i Real. Det er ren streaming og de har nogle utrolige copyright bestemmelser. Ellers skulle du ha' en slags audio-capture program.
Søg evt hos google om det findes der.

Kommentar
Fra : Psychobass99

Dato : 16-07-02 11:00

Det er inde på siten: www.digitallyimported.com Man kan vælge mellem mp3 og så igennem media player, men mp3'en virker ad H til... Så jeg kører det igennem media player... der virker fint, men hvilken format det er ved jeg sq ik'....

Accepteret svar
Fra : trixster

Modtaget 40 point
Dato : 16-07-02 11:19

Jeg trode heller ikke det var mulig men jeg fandt lige dette program, som virker til de fleste former for streaming, dog er det lidt svært at finde ud til at starte med.
Der er mulighed for at download en manual i PDF

Men prøv og se om det løser dit behov.
http://home-1.worldonline.nl/~staak/vcr.htm

Mvh
Trix

Kommentar
Fra : trixster

Dato : 16-07-02 11:51

Bar lige et tip den side www.digitallyimported.com som du prøver at hente fra kan være lidt svær at få den rette url så her er den fra Europe Only

http://205.188.209.193:80/stream/1003

Hvis jeg skal hjælpe duig med flere så smid lige en mail til mig på
mail@trixster.dk

Mvh
Trix