/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Afsendte mails i MailMe kan ikke læses
Fra : als
Vist : 534 gange
50 point
Dato : 23-09-04 12:18

Jeg har to mailkonti hos MailMe og begge er betalingskonti.
Problemet er at når jeg sender en mail så kan modtageren ikke læse den da det hele sættes ind i html-koder. Hvad er der galt og hvordan løses problemet. Jeg kan ikke finde nogen steder i opsætningen der kan løse problemet. Er der andre som har MailMe og som har samme problem som mig?

Kommentar
Fra : briani

Dato : 23-09-04 12:26

Hejsa

Dem der modtager din post-kører de med outlook express?

Hvis de gør,så kan du bede dem om følgende.

Åbn outlook express-gå op I fanen funktioner-vælg indstillinger
Her klikker du på fanen sikkerhed
Her skal de fjerne fluebenet hvor der står-bloker billeder og andet indhold i html-email
Klik på andvend og ok.
Så er jeg sikker på at de kan åbne dit post.

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : fh1dk

Dato : 23-09-04 12:26

Jeg har også haft mailme - jeg blev hacket og der blev sendt tonsvis at spammail fra min konto. Havde ligeledes problemer som du har og det blev for trættende. så har skiftet til anden udbyder.

Kommentar
Fra : als

Dato : 23-09-04 13:46

briani> Det er ikke kun outlook express modtagere, og når jeg efter at have sendt mailen går ind i Afsendte så ser jeg også den sendte mail med en lang rækker html-koder og helt ulæselig.

fh1dk> Hvem bruger du nu?

Kommentar
Fra : als

Dato : 24-09-04 09:07

Er der slet ingen yderligere forslag?

Kommentar
Fra : als

Dato : 24-09-04 13:13

Når der nu ikke er nogen som har et forslag (hm) hvilken mailkonto kan i så anbefale. Skal også være webbaseret og om den koster noget betyder intet, da jeg ikke vil have en med reklamer på.