/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
word-gif
Fra : svak
Vist : 554 gange
100 point
Dato : 23-09-04 11:44

hej

kan nogen hjælpe mig med at finde en bestemt gif (eller andet format) for den knap i word, der gør at højremargin bliver lige?

måske lidt kryptisk forklaret, men det er den knap, hvor der er fem vandrette streger på...

mvh

svak

Kommentar
Fra : Mallie

Dato : 23-09-04 11:56

Du står i et åbent word-dokument. Gå ind i menuen vis og vælg værktøjslinier. Nederst kan du vælge tilpas. Klik på fanen "kommandoer" og vælg "formater" Derinde ligge knappen du tænker på. Du klikker på den og fører den, med museknappen holdt nede, op på din værktøjslinie hvor du gerne vil have den og slipper.

Håber det var det du mente... ?

/Mallie

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-09-04 11:56

øhhhh - hvis du uden at klikke lige peger henover ikonerne så vil du da finde ud af det - de der streger er jo ikonet for om det er det ene eller det andet - føler lidt med dig - man bliver hidsig når både puter og kommadør driller ikke ?

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 23-09-04 12:27

Der findes en sådan: >> med en lille sort pil under, på øverste værktøjslinie.

Muligvis er den to steder.

Den er der fordi, der er for mange knapper til, at de kan ses alle sammen.

Klik på en >> af dem og du vil kunne se resten af knapperne.

MVH
Hanne

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 23-09-04 12:30

Ups! sorry, nu fes spørgsmålet ind

Du kan hente Capture Expres på Nettet.

Med den kan du "fotografere" alt på skærmen og gemme den som gif.

MVH
Hanne

Kommentar
Fra : svak

Dato : 23-09-04 13:16

tak, hanne - men er der ikke nogen hjemmesider eller lignende, så jeg kan finde symbolet?

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 23-09-04 18:25
Kommentar
Fra : Axencrone

Dato : 23-09-04 18:39

Hej,
Åbn Word første -
Taske eller Klik på Prt sc(Prt Scrn / Print Screen) på tastatur
Derefter klik på Rediger - Sæt ind
Nu har helt billede af Screen
Nu skal du bare klik på billedet - der kom en ny værktøjlinie
På værktøjlinien klik på beskær knap
nu kan du beskærere billedet som du vil(du skal køre musen til de otte frikant på billedet for at beskær billedet
Good Luck og jeg håber på at du finder ude af det!
MVH

Kommentar
Fra : hvaderikkeibrug

Dato : 06-11-04 07:45

For enden af formateringsværktøjslinien er der en lille prik (eller pil), når du holder musen hen over den, står der "flere knapper". Klik på den, og der kommer en menu frem, der hedder tilføj eller fjern knapper. Her klikker du på den ønskede knap. Du kan eventuelt fjerne nogle af dem, du aldrig bruger, for mange gange, når en knap ikke kan ses på værktøjslinien, skyldes det at der er for mange knapper aktiveret. I så fald er der sådan et par pile >>. Dem klikke man på, og så kommer der flere knapper frem, mens andre lægger sig i skjul. Men altså, fjern dem du aldrig bruger, så er der altid plads nok.
Hej
Petra