/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
HJÆLP
Fra : bauchmann
Vist : 471 gange
300 point
Dato : 23-09-04 11:18

Hej
Min svigersøn har uden mit vidende installeret servicepak 2. Nu er jeg i store problemer. Hvad skal jeg gøre? Som tidligere nævnt er jeg lidt tungnem i denne verden, så vil i skære det ud i pap for mig.
Torben

Kommentar
Fra : CyberfishY

Dato : 23-09-04 11:23

gå ind i tilføj-fjern programmer i kontrolpanel og find sp 2 der og fjerne den derfra !

Accepteret svar
Fra : fh1dk

Modtaget 310 point
Dato : 23-09-04 11:26

Hvorfor vil du have den fjernet, den fungere da ganske udemærket.

Kommentar
Fra : technet

Dato : 23-09-04 11:30

for det første så lad aldrig din svigersøn komme til din computer mere for tænk nu hvis han havde købt noget fra din
evt din webbank
..

men som CyberfishY siger gå ind i din kontrolpanel ( start > kontrolpanel > tilføj og fjern programmer )

men nu kunne vi måske rette dine fejl hvilke fejl har du da ??

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 23-09-04 11:31

Eller gå i start, tilbehør, systemværktøjer, systemgendannelse og gendan fra et punkt før installationen

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-09-04 11:32

bauchmann hvis du vil have hjælp var det måske en ide at skrive hvilke problemer du har - jeg ser ingen grund til at du ikke skal fortsætte med den - den er som fh1dk skriver ganske udemærket.

Kommentar
Fra : BarsKill

Dato : 23-09-04 11:47

Hej bauchmann.
På linie med andre har jeg kun positive erfaringer med SP2.
Det eneste jeg har oplevet er at pop-up-blokkeren virker, men den giver mulighed i en menubjælke for at tillade popups enten midlertidigt eller permanent på den aktuelle side - så det er IKKE et problem, faktisk en gigastor fordel.
Men: Hvad har DU af problemer?
KH Karsten

Kommentar
Fra : bauchmann

Dato : 23-09-04 11:48

Hej
Der kommer hele tiden frem, at computeren er i fare. Har Norton antivirus og firewaal.
Torben

Kommentar
Fra : BarsKill

Dato : 23-09-04 11:55

Er det den generelle advarsel fra "sikkerhedscenteret"?
Så er det op til dig at vælge, om du er tryg ved den side, du automatisk er blevet beskyttet mod. Hvis det er sider, du har arbejdet med før, kan du sagtens slå beskyttelsen fra i den aktuelle situation.
KH K

Kommentar
Fra : briani

Dato : 23-09-04 12:03

Er det denne besked der kommer frem.

Din computer er muligvis i fare-status for din antivirussoftware er ukendt-klik på dette tip for at rette problemet ???

For at undgå denne besked klik på tippet,eller gå ind i din kontrolpanel,og klik på den der hedder,sikkerhedscenter,her går du ned hvor der står virusbeskyttelse,og klikker på anbefalinger,her sætter du et flueben,der hvor der står
Jeg har selv et antivirusprogram som jeg selv vil overvåge.

Så kommer overstående besked ikke mere.

Jeg har samme problem med norton antivirus 2003,så jeg overvåger den selv.

Mvh
Brian

Godkendelse af svar
Fra : bauchmann

Dato : 23-09-04 12:44

Tak for svaret fh1dk. Jeg har besluttet at slette det. Nu skal jeg lige finde ud af, hvordan jeg får kode så andre ikke kan bruge computeren.
Torben

Kommentar
Fra : fh1dk

Dato : 23-09-04 12:46

takker

Kommentar
Fra : technet

Dato : 23-09-04 12:53

ang kode så andre ikke kan komme til den , tjah så vil jeg forslå at du gør det inde i din bios for så skal de der vil til den indtaste koden inden pcérn starter op og hvis de vil bryde den så skal de skille maskinen ad og tage batteriet
ud

bios kode ( der er sikkert 2 og det er til bios password og master password

Kommentar
Fra : CyberfishY

Dato : 23-09-04 15:44

EEEEh hvorfor fik fh1dk de point ????

han kom jo ik med noget svar ?!??!

Kommentar
Fra : bauchmann

Dato : 23-09-04 15:51

Da han var den 1. der kom med rådet om at jeg skulle slette det. Det fremgår også af min kommentar.
Torben

Kommentar
Fra : CyberfishY

Dato : 23-09-04 16:21

jammen du skriver :

Tak for svaret fh1dk. Jeg har besluttet at slette det. Nu skal jeg lige finde ud af, hvordan jeg får kode så andre ikke kan bruge computeren.
Torben

og fh1dk siger: Hvorfor vil du have den fjernet, den fungere da ganske udemærket

og så siger du :Da han var den 1. der kom med rådet om at jeg skulle slette det. Det fremgår også af min kommentar

Der er da noget galt her i den sætning..han siger du skal beholde det ud fra hans kommentar !

Jeg var den første som fortalte hvordan man fjernede det

Kommentar
Fra : briani

Dato : 23-09-04 19:51

Hejsa CyberfishY

Ingen tvivl om at de 300 point skulle have været dine,det var jo dig der først anbefalede Torben at slette den.

fh1dk anbefaler Torben at beholde den.

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : briani

Dato : 23-09-04 20:00

TILLÆG

Lugter lidt meget af pointfusk med dobbeltprofiler

Her får fh1dk også point fra Torben

http://www.kandu.dk/dk/spg/49452

Men måske Torben kan komme med en god forklaring ??

Brian

Kommentar
Fra : bauchmann

Dato : 23-09-04 20:07

Hej Briani
Jeg har lige kikket, og beklager. Jeg er kommet til at trykke forkert, pointene er giver forkert. CyberfichY skulle have haft dem. Det råder jeg bod på.
Torben