/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Service pack 2 = Win xp prof.
Fra : cccf
Vist : 658 gange
50 point
Dato : 23-09-04 10:46

Efter opdatering med service pack 2 til win xp home er den grønne farve ved opstart af win blevet "blå" ligesom i win xp prof ; er den blevet en prof udgave efter opdateringen.??

Kommentar
Fra : BarsKill

Dato : 23-09-04 11:50

Hej cccf.
Nej jeg kan love dig den ikke alterer en home til en proff.
Har du været inde i egenskaber (højreklik på et frit sted på skærmen)?
KH Karsten

Kommentar
Fra : BarsKill

Dato : 23-09-04 11:51

Der manglede lige et "er" i altererer...
(Jeg VEEED godt at rigtige mænd ikke korrigerer, men alligevel
Karsten

Kommentar
Fra : cccf

Dato : 23-09-04 11:58

Nej jeg kan godt se der står win xp home service pack 2.
Det undrede mig bare at den skiftede farve til blå, den farve har jo profen.
Det er den "streng" der kommer når win starter op.
Er der umidelbar nogen grund til at opgradere til profen ?

Accepteret svar
Fra : BarsKill

Modtaget 50 point
Dato : 23-09-04 12:00

Der er en del avancerede muligheder i prof - men en "normal" bruger bruger dem sjældent / aldrig.
KH Karsten

Godkendelse af svar
Fra : cccf

Dato : 23-09-04 12:02

Tak for svaret BarsKill.