/ Forside/ Teknologi / Internet / Udbyder (ISP'er) / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 510
Spørgsmål Til Emule.
Fra : Jrod
Vist : 535 gange
50 point
Dato : 23-09-04 09:58

Hej Eksperter.

Så er den gal med Emule igen.

I ny og næ får jeg en besked på min emule besked funktion, der lyder således:

AUTOMATED MESSAGE: You're being banned because your client is leeching!

Er der nogen der ved hvad det vil sige?

Håber i kan hjælpe mig da jeg ikke er interesseret i at blive "banned because My client is leeching!"

Kommentar
Fra : birger100

Dato : 23-09-04 10:11

jeg har aldrig set den fejlmedelse, men jeg vil gætte på at det er fordi du ikke uploader nok i forhold til det du dl'er... hvad er forholdet mellem dl og ul...
hvis du begrænser din ul prøv at fjerne denne...

mvh

Birger

Kommentar
Fra : ib2650

Dato : 23-09-04 10:13

hej jrod.

der er flere måder at blive udelukke fra muldyret ,mange gange pga. firewalls
hvilken mule kører du den sidste nye er e mule 0.44b. samt evt. forbindelse , det bedste og hurtigste er at fjerne alt d.v.s alle mapper der omhandler mule.også de gemte på hd., derefter geninstalere den sidste nye , jeg mener du har adressen.
hvis du bruger windows firewall skal du huske at opsætte rette porte for at tillade dette
hilsen ib
god fornøjelsen .

Kommentar
Fra : Jrod

Dato : 23-09-04 10:25

Jeg har Hentet den nye Emule 0.44b og min firewall er sat op til at køre med æslet og det er min router også.

Min Forbindelse er 1024/512

Men ja det kan måske være fordi min download er er 128 kB/s og min upload kun er 10 kB/s Eller hvad?

Kommentar
Fra : Jrod

Dato : 23-09-04 11:02

Andre bud eller skal jeg bare lukke spørgsmået her?

Kommentar
Fra : ib2650

Dato : 23-09-04 11:12

hej jrod
hvis din opsætning siger 128/10 så burde det være iorden men som slut kan du sende en mail til muldyret og spørge om grunden til udelukkelsen.

je bruger selv muldyret samt piratbay. som er lynhurtig

hilsen ib.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 23-09-04 13:28

Det er en meddelelse fra en server, der ikke mener du deler nok filer! Hvis man bare downloader istedet for osse at dele filer er man en leecher!

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 50 point
Dato : 23-09-04 13:31

F.eks er en typisk leecher en der lige downloader en fil, og når det er gjort flytter den til en anden mappe, der ikke er delt med p2p programmet! Meningen med fildeling er jo netop at dele filer Også efter man har downloaded dem til sin egen computer!

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 23-09-04 15:46

Øv teed alt det skulle jeg lige til at skrive.Jeg får aldrig brødristeren.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 23-09-04 16:06

Det jo op til spørgeren at afgøre hvem han vil give brødrister point til Leecher Keldd!

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 23-09-04 16:09

Jeg hader leechere..
--Just Seed-- ;)

Kommentar
Fra : Jrod

Dato : 23-09-04 17:57

Til Ting27

Kan da godt forstå du hader leechere.. Det ville jeg da også gøre nu hvor jeg ved hvad det betyder.. Så ingen grund til at hade mig..

Men til Dig Tedd, Takker jeg mange gange for dit svar, nu ved jeg hvad lidt mere om hvad det drejer sig om det hele.. Er ikke nogen SuperBruger Af en PC Så undskyld min uvidenhed om P2P Network Skal straks lave om på min deling..

Tak for hjælpen.

Jrod

Godkendelse af svar
Fra : Jrod

Dato : 23-09-04 18:00

Tak for svaret tedd.

Kommentar
Fra : Willi1980

Dato : 24-09-04 17:24

Ved godt at ? lukket nu men prøver alligevel Hvorfor kan jeg ikke downloade noget fra emule ??? jeg har lige downloadet det.. skal jeg ændre nogle indstillinger ? køre webspeed med 1 mbit og 128 up