/ Forside/ Interesser / Hus og have / Andet hus og have / Spørgsmål
10  Stouenberg 3232
Hvor sælges ejerlejlighed ?
Fra : Sansan
Vist : 455 gange
40 point
Dato : 15-07-02 18:51

Ved ikke om det er det rigtige sted herinde, men here goes :

Er der nogen der ved, hvor på nettet, jeg kan sælge min Ejerlejlighed -- altså hvor det er muligt at indrykke annoncer, med billeder, selv ?

Har den pt. til salg via mægler, men vil gerne fremskynde processen lidt.

Sansan

Kommentar
Fra : Sansan

Dato : 15-07-02 19:12

Tssssss ((

Sansan

Accepteret svar
Fra : Melander

Modtaget 50 point
Dato : 15-07-02 19:19

Hej sansan

jeps det kan du her..og du kan også lægge dine billeder ind..

http://bolig.dba.dk/asp/main/main_logoff.htm?favorit=0¬esblok=0

mvh. Melander

Godkendelse af svar
Fra : Sansan

Dato : 15-07-02 21:11

Jeg takker

Sansan

Kommentar
Fra : ZAGA

Dato : 07-02-03 12:32

Hej

Hvis du ikke har solgt din lejlighed endnu, kan du prøve

www.robinhus.dk

Cengiz