/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Ford Mustang eldiagram
Fra : Brommi
Vist : 554 gange
100 point
Dato : 23-09-04 00:15

En af mine venner har købt en 6cyl non. capriolet Ford mustang fra 64 som han bruger sin fritid på at sætte i stand. Han har så fået et problem med det elektriske i bilen og han mangler derfor et diagram over den. Er der nogen der ligger inde med et diagram over den? eller ved hvor det kan skaffes? helst gratis.
Mvh Brommi

Accepteret svar
Fra : Teil

Modtaget 100 point
Dato : 23-09-04 07:06

Måske findes det i Haynes værkstedsbøger.
De fleste biblioteker har disse eller tilsvarende.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 23-09-04 07:12
Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 23-09-04 08:18

Som Teil foreslår findes der nogle gode og MEGET detaljerede værkstedsmanualer fra bl.a. HAYNES:
http://www.haynes.co.uk/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?catalogId=10001&storeId=10001&productId=10627&langId=-1&parent_category_rn=10052
AMAZON kører pt med et godt tilbud over netop forespurgte model:
http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/detail/-/0856963577/002-3271033-2152042?v=glance

Du kan selvfølgelig også opsøge nogle "amerikanerbil"-klubber, og evt. melde dig ind i én af disse, som kan være behjælpelige med tegninger, egne erfaringer , råd og vejledninger . Ford Mustang klubben ville jo være et oplagt emne:
http://www.mustangklubben.dk/

Mvh
Palle Jensen

Kommentar
Fra : Brommi

Dato : 23-09-04 11:55

Han er allerede medlem af amerikaner klubben og der er ingen der har et diagram over den.. Mener faktisk også han har spurgt på biblioteket.. men nævner det lige for ham..

Kommentar
Fra : bigdane_dk

Dato : 27-09-04 11:58

Hejsa,

Har lige snakket med en af mine venner der selv har mustang, og er medlem af mustang-klubben, og han mente bestemt at han har et diagram over den. Jeg vender tilbage så snart han har kigget.

Mvh
Bent

Kommentar
Fra : Brommi

Dato : 27-09-04 15:39

bigdane_dk: det lyder fornemt.. der skulle iøvrigt hvis være forskel fra capriolet udgaven og til hard top udgaven.. bare lige en notice

Kommentar
Fra : bigdane_dk

Dato : 27-09-04 15:43

brommi>> er noteret

Kommentar
Fra : bigdane_dk

Dato : 30-09-04 08:38

Hej Brommi,

Så har jeg en lille kedelig nyhed til dig..

Desværre... kammeraten kunne ikke skaffe et diagram til dig, men prøv at gå ind på www.mustangklubben.dk der kan du jo se hvem der lister rundt i sådan en som din vens, og så enten stille spørgsmålet direkte eller smide det i deres forum derinde. Man behøver altså ikke at være medlem for at spørge.

Desværre.. jeg kunne ikke hjælpe dig, men prøv derinde..

Held og lykke
Mvh
Bent

Kommentar
Fra : Brommi

Dato : 30-09-04 13:08

big_dane: det var pokkers. skriver lige et indlæg på den side senere når jeg får tid. Skal også lige en tur forbi biblioteket og prøve at spørge efter haynes. hvis man kigger på bibliotek.dk så kan man godt finde den model haynes som sikkert indeholder et diagram over den. har ikke opgivet endnu. ser det som en udfordring hehe
-> Brommi

Kommentar
Fra : bigdane_dk

Dato : 01-10-04 08:43

Hej Brommi,

Kammeratens bog.. var tilfældigvis en haynes, men den startede i 65..... det med de 64½ det er altså lidt svært

God Jagt
Bent

Kommentar
Fra : Brommi

Dato : 16-10-04 23:18

vi har fundet diagrammet nu.. det mest logiske sted at kigge næsten.. på biblioteket.. underligt vi ikke tænkte på det før.. hehe.. nå. .men tak for alle de gode svar..
mvh Brommi

Godkendelse af svar
Fra : Brommi

Dato : 16-10-04 23:19

Tak for svaret Teil.