/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
irak
Fra : jree65
Vist : 197 gange
20 point
Dato : 22-09-04 21:21

Nogen som ved hvad hjemmesiden hedder hvor irakiske kidnapper af udlændinge henretter fangerne.

Kommentar
Fra : kaptajnkaber

Dato : 22-09-04 21:24

du er da gal i skalle hvis de vil se på det pis!!!

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 22-09-04 21:28

lol.. Endnu en interesseret. Jeg er forresten også interesseret i det 'pis'. Du er lamer kaptajlkaber!
De her holder mange gode film, billeder af blandt andet det fra gidseltagernes hjemmeside. Den er super ;)
http://ogrish.com/

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 22-09-04 21:29

Her er et direkte link:

9/20/2004 Breaking: Beheading Video Of American Hostage Eugene Armstrong (Killed By Zarqawi Militant Group) http://4.78.57.43/ogrish-dot-com-eugene-armstrong-beheading-video.wmv

9/19/2004 : Video of 3 Kurds (Part of Kurdish Democratic Party) Beheaded By Army of Ansar al-Sunna
http://www.goregasm.com/movies/ogrish-dot-com-3-kurds-beheaded.wmv

Kommentar
Fra : kaptajnkaber

Dato : 22-09-04 21:34

Eller noget! I kan åbenbart ikke se det absurde og sindssyge i at slagte mennesker. Nyder I så også at se billeder fra 11. september, fra Madrid, fra Beslan og Guantanamo? Det er fair nok at se det som fiktion men ikke at kalde hændelser der er sket i virkeligheden for "super"!

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 22-09-04 21:39

tjaa... De der film er faktisk lidt over min grænse.
Det at se på sådan billeder viser bare hvor meget livet lugter, og mennesker aldrig skulle ha eksisteret.
Jeg tror ikke der er noget seriøst galt med mennesker der kigger på sådan noget.. Desuden 'nyder' jeg det heller ikke lige frem.

Kommentar
Fra : Invinsibel

Dato : 22-09-04 21:39

Hjernedøde tåber. Udbredelse af den slags er at hjælpe terroristerne. Jeg vil virkelig håbe, at nogen vil sparke jer derned så i selv kan miste knoppen. Psykopater!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : kaptajnkaber

Dato : 22-09-04 21:42

Det var da altid noget at høre. Og tak for lidt support i min sag Invinsibel...

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 22-09-04 21:43

hehe.. Intet med psykopati at gøre. Bare mangle entusiasme for livet. Ha er godt liv.. lol

Kommentar
Fra : suspiria

Dato : 22-09-04 21:47

På en eller anden måde er det vel meget godt at folk kan se det på nettet.
Jeg mener det er da bedre end at de viser det i nyhederne og man ikke lige når at slå om..
Viste de ikke en halshugning for et stykke tid siden??
Jeg skal ikke nyde noget, at læse om det er rigeligt for mig!!

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 22-09-04 21:48

Ting 27 - dit indlæg passer ikke helt til dig.
Fra : ting27 Dato : 22-09-04 21:29
Jeg syntes lige du falder ud af din rolle.

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 22-09-04 21:50

emesen> Hvad hentyder du til?

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 22-09-04 21:51

Dette siger alt:
ting27 profil
Citat
Alt for gammel
Ingen identitet
Ingen interesser
Mit liv består hovedsageligt af...

I er bindegale, hvad ville I gøre hvis I var i Irak?

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 22-09-04 21:55

BjarneD> Hvis jeg var i Irak... tjaa.. Jeg vil højst sandsynligt finde en måde at gøre det at med mig selv på. Uden hjælp fra andre..

Kommentar
Fra : kaptajnkaber

Dato : 22-09-04 21:57

Ja, dårlig humor på forkerte tidspunkter er der nok af...

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 22-09-04 21:59

kaptajnkaber> hvor ser du humor? Jeg har ikke.

Kommentar
Fra : syllemus

Dato : 22-09-04 22:09

Du har vist skabt en debat her- hva` jree65- he he!!!!

Kommentar
Fra : kaptajnkaber

Dato : 22-09-04 22:17

Hvis ikke det var fordi jeg skulle op kl lidt i 5 imorgen (arbejder ved Post DK) ville jeg såmænd gerne debatere videre, men jeg blir sq nødt til at stikke i seng. Sov godt allesammen.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 22-09-04 23:49

Er KANDU blevet invaderet af MUSLIMER?

Kommentar
Fra : soyeljefe

Dato : 23-09-04 15:53

Jeg vil lige sige, jeg "kom til" at finde en af videoerne, I ved...jeg skulle bare lige se...bare lige kigge...GØR DET IKKE!!!!! Jeg fik sådan en heftig kvalme, det er så klamt...lad for alt i verden hver med at se dem!!!...jeg er ikke muslim...jeg er kristen, og det er jeg godt nok glad for (især nu)

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 23-09-04 16:05

jeps.. De er nemlig temmeligt klamme.. ligefrem kvalme fik jeg dog ikke. Ved ikke helt hvad det er med kristendom at gøre. Jeg er blot en atheist (realist) som mange andre.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 23-09-04 18:26

Bvadder - hopper af her.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 24-09-04 00:24

Har du kvalme Emesen?