/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
questran - hvor dyrt er det?
Fra : burt28
Vist : 2072 gange
100 point
Dato : 22-09-04 21:21

hej

har lige været på sygehuset og har fået konstateret at jeg i fremtiden skal indtage et pulver der hedder questran. jeg fik af vide at det var et uhyggeligt dyrt pulver .... men ved nogen hvad yhyggeligt dyrt er.....

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 22-09-04 21:34
Kommentar
Fra : suspiria

Dato : 22-09-04 21:35

Hejsa.
Inde på denne side står der hvor det koster, bare scroll lidt ned af..
http://www.euromedicin.dk/for_patienten1.asp?cat=30

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 22-09-04 21:41

btw.. Bestil ikke fra den side i USA jeg linkede til. Bestil slet ikke fra ikke-EU lande. Jeg ville bare vise en vejledende pris via mit link.
Okay. Jeg har bestilt flere ulovlige lægemidler fra USA uden at blive opdaget.. Det er risikoen værd, da det ofte er meget billigt.

Kommentar
Fra : absalin

Dato : 04-10-04 21:57

du kan få din læge til at ansøge om såkaldt enkelttilskud, idet questran almindeligvis ikke er tilskudsberettiget. med et sådant enkelttilskud kan du opnå vanlig tilskud på apoteket.

Kommentar
Fra : vivi1959

Dato : 06-07-05 18:32

godtnok længe siden, men du har ikke lukket spørgsmålet endnu. Questran koster 254,50 kr for 50 breve med 4 gr i hver