/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / Andre operativsystemer / Spørgsmål
10  miritdk 585
Internet med Windows XP
Fra : Pinoldepind
Vist : 465 gange
40 point
Dato : 15-07-02 15:47

Win Xp lader mig søge på internettet men hvis jeg vil downloade fra internettet lader den mig ikke gøre det, venner der prøver at sende noget til mig ved hjælp af icq kan heller ikke komme igennem, er det noget med firewall instillinger eller hvad. (jeg mener at jeg har slået den fra)

Pinoldepind

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 15-07-02 16:24

Hej Pinoldepind,

er det kun ved ICQ den ikke vil funke? eller er det generelt ved download?

det har ikke noget med firewallen at gøre hvis du har slået den fra eller tilladt den at komme igennem...

men ellers ka' jeg da prøve og hjælpe dig over ICQ... hvis du vil...

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : Pinoldepind

Dato : 15-07-02 17:10

Hej starup
vil gerne hvis du kan hjælpe mig over icq: 163955377

Jeg har problemer med at downloade opgradering til day of defeat (half life)
Pinoldepind >8)

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 15-07-02 17:17

Hej,

min ICQ er 78843545

mvh.

Strarup