/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Download af billeder etc. til t68i via w~
Fra : Psychobass99
Vist : 382 gange
100 point
Dato : 15-07-02 14:55

Jeg har en t68i og vil gerne tilføje billeder og andet til den, men jeg kan ikke komme ind på deres hjemmeside via wap....! Hvordan gør man?????

Kommentar
Fra : bettefis

Dato : 15-07-02 15:13

du kan også prøve denne side: http://www.absolutemobil.dk/

eller gå på www.jubii.dk og skriv logo i søge feltet så kommer der en masse, find så kattegorien ringetone og operatør logoer, herunder er der også billeder

Kommentar
Fra : Psychobass99

Dato : 15-07-02 15:17

Funktionen med at sende sine egne billeder til ens tlf. inde wap.sonyericsson.com eksisterer da ikke??? Hvordan gør I andre når i vil sende jeres billeder til jeres t68i??? Jeg har nemlig ikke IR på computer....

Kommentar
Fra : Psychobass99

Dato : 15-07-02 19:10

Har fået mit wap op at køre men jeg kan stadig ikke hente mine billeder, kun temaer....! Når jeg vælger det billede jeg vil have skal trykke på knappen "options" på min tlf... Men hvor fanden er den???? Jeg bliver bare smidt tilbage til den foregående menu istedet.....! I really need some help with this shit...!!!!

Kommentar
Fra : Picasso

Dato : 16-07-02 17:58

Hvorfor hører du ikke ad der hvor du har købt den... hvis ikke de skulle kunne hjælpe dig... ja så ved jeg virkelig ikke hvem der er ellers kan.

Mvh. Picasso

Accepteret svar
Fra : SuperJan

Modtaget 100 point
Dato : 26-07-02 11:20

Gå ind på siden www.esato.com der kan du logge dig ind, finde billeder under: T68 logos ,og gemme billedet under: Add to favourites.
Så tager du din tlf og via wap går du ind på esato.com, vælger også der T68 logos, og derefter favourites, så indtaster du dit login navn og password. Derinde ligger de billeder du valgte på hjemmesiden, det virker ihvertfald, også er det nemt.
Jeg plejer at bruge den side...

Kommentar
Fra : Psychobass99

Dato : 27-07-02 20:01

Hej SuperJan!

Mange tak for dit tip om den side, den virker! Jeg står dog stadig tilbage med det problem at når jeg har fundet det billede jeg vil downloade, siger den at man skal vælge billedet og derefter trykke på knappen "option", hvad er det for en knap? Jeg har sq prøvet at trykke på det hele, men jeg kommer aldrig videre! Jeg accepterer dog dit svar, em håber da lige på at du kunne forklare mig det jeg lige har problemer med her til sidst! Altså, det med den option knap!

Hilsen PsychoBass99

Godkendelse af svar
Fra : Psychobass99

Dato : 27-07-02 20:02

Tak for svaret SuperJan.

Kommentar
Fra : Psychobass99

Dato : 28-07-02 19:19

Nu virker det ligepluseligt! WEIRD! Men tak, for hjælpen Superjan! Fed site....!