/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
Suzuki GSXR 750
Fra : Neuroz
Vist : 785 gange
20 point
Dato : 09-06-01 19:11

Hej venner.

Jeg leder desperat efter et bagsæde til en Suzuki GSXR fra 91' nogen som ved hvor kan kan få fat i et? Jeg har prøvet næsten alle forhandlere på sjælland!
Og eller er der nogen som ved om man kan lave bagenden fra en anden Suzuki model GSXR om så den passer på en 91' model?
tak

Kommentar
Fra : Neuroz

Dato : 18-07-01 21:16

Gibson det var HELE sædet jeg manglede! ikke kun sædebetræk - eller tusind tak :)

Accepteret svar
Fra : RasmusZX9R

Modtaget 20 point
Dato : 30-07-01 12:43

Hejsa!
Har du prøvet LC Racing i Rønnede?
De har næsten alt liggende og ellers plejer de at skaffe det rimelig hurtigt fra tyskland.
De har tlf 56711323.
Sig du har set deres hjemmeside http://www.lc-racing.subnet.dk/
Så får du rabat.
Håber de har noget du kan bruge.
Mvh Rasmus ZX9R-C