/ Forside/ Interesser / Dyr / Heste / Spørgsmål
10  jannie73 328
Frederiksborg Vallak 2½ år
Fra : kipumi
Vist : 801 gange
50 point
Dato : 22-09-04 18:13

Jeg skal have solgt min datters hest på 2½ år. Jeg har lagt annoncer ind på flere forskellige www.-sider. Men der sker ikke noget., ingen ringer eller mailer.
Er det fordi der er mange heste til salg, eller er det fordi jeg annoncerer de forkerte steder: Heste-info, heste-nettet, heste-basen, og den blå avis. Det skal være en "gratisannonce" , og hesten er til salg i Kirke Såby mellem Roskilde og Holbæk.
Min datter har ikke internet, derfor er det mig, der lægger annoncerne ind.
Kender I andre stder, hvor vi kan prøve at sælge hesten??

Accepteret svar
Fra : SarahJane

Modtaget 60 point
Dato : 22-09-04 18:50

Du skriver den blå avis? Er det kun over nettet? Prøv ellers evt. at sætte den i selve avisen og evt. i Gul og Gratis, hvis der er sådan et tillæg i jeres lokal avis. Ellers kan du prøve at kontakte diverse rideskoler og høre om de er interesserede..

Held og lykke med det..

Kommentar
Fra : binky

Dato : 22-09-04 18:53

Hej kipumi
Hvad med at prøve at kontakte en rideskole.Måske skal du prøve med almindelige avisannoncer, for det er jo ikke alle, der er på nettet.
mvh
binky

Kommentar
Fra : binky

Dato : 22-09-04 18:56

Hej igen kipumi
Det kunne være, at det kunne svare sig med Jyllands-Posten, for der er gerne et stort husdyrstillæg om søndagen, og den udkommer også på Sjælland. Jeg har selv boet der. Jeg behøver ikke kommentarer for det.
mvh
binky

Godkendelse af svar
Fra : kipumi

Dato : 22-09-04 21:42

Tak for svaret SarahJane.
Hun havde den kun i Avisen ikke også på internettet, nu har jeg sat den på net-avisen og også i gul og gratis, som jeg ikke kendte i forvejen.
Tak for hjælpen, vi håber det hjælper

Kommentar
Fra : Mitrine

Dato : 13-12-04 13:19

Det kan simpelt også være fordi du har sat prisen for højt!!..?

Kommentar
Fra : Lottoen

Dato : 06-03-05 18:46

Ja, jeg skulle til at sige det samme som Mitrine!
Ungheste uden stamtavle (ved jeg ikke om den har) og som ikke er tilredet er ikke i særlig høj kurs prismæssigt - du burde sagtens kunne sælge den, men forvent ikke at få alt for meget for den.
Hilsen Charlotte

Kommentar
Fra : kipumi

Dato : 07-03-05 09:34

OK, hun har sat den til 17.000 kr. Den har stamtavle. Den bliver 3 år til maj. Hvad synes I om prisen ??