/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
msn-mail til outlook express
Fra : aZiX
Vist : 1739 gange
75 point
Dato : 22-09-04 17:30

jeg har et problem med min msn hotmail jeg kan ikke hente den ind i outlook express.
jeg har lavet en konto med alle nødvendige oplysninger.
men hver gang jeg prøver at hente min mail fra serveren laver den en fejl og kan ikke hente mine mapper og mails.

jeg sider bag en fírewall kan det have noget at gøre med det???

jeg kører XP.

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 22-09-04 18:26

hvordan sætter du den op? den skal være Http og der kan du finde msn mail.

Kommentar
Fra : Toyotas

Dato : 22-09-04 18:43

Hvis du har hentet hormail gratis,er det der problemet ligger.Mange serverevil have "betalingsmail" undskyld udtrykket,men det har jeg stødt på mange gange.
Håber det lykkes for dig.

Kommentar
Fra : ostemanden

Dato : 22-09-04 18:52

Lad mig lige se om jeg har fået forstået det korrekt...

Du har oprettet en hotmail konto, og vil kunne tjekke den via outlook express?

Hvilken fejlmeddelse kommer den med?

Kommentar
Fra : aZiX

Dato : 22-09-04 18:54

der står

Der kan ikke undersøges, om der er nye meddelelser på din HTTP-server. Konto: 'Hotmail', Server: 'http://services.msn.com/svcs/hotmail/httpmail.asp', Protokol: HTTPMail, Svar fra server: 'Service Unavailable', Port: 0, Sikker (SSL): Nej, Fejlnummer: 0x800CCCF0

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 22-09-04 19:20

Hotmail i outlook Express:
funktioner>konti>tilføj>post>skriv navn du vil have vist>næste>prik i "jeg har allerede...>e-mail-adresse "din hotmail adresse" >næste>
indgående = http
e-mail-udbyder = hotmail
resten lader du være>næste>
kontonavn = "din hotmail adresse"
adgangskode kan evt vente
hak i husk adgangskode
næste>udfør
Du kan nu, når den beder om adgangskode sætte hak i husk
Din adgangskode er den som du har lavet ved oprettelsen af din hotmail.

Kommentar
Fra : aZiX

Dato : 22-09-04 19:24

det vil jeg prøve

Kommentar
Fra : aZiX

Dato : 22-09-04 19:30

virkede ikke den kommer med meldingen "der er for øjeblikket ikke adgang til denne tjeneste, prøv igen senere"

Kommentar
Fra : aZiX

Dato : 22-09-04 19:33

og den kommer også med oven stående meddelelse

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 22-09-04 19:44

Prøv at kigge på din hotmail her:
www.msn.dk
kan du det.

Kommentar
Fra : aZiX

Dato : 22-09-04 19:49

jeg kan godt kigge på min mail på msn's hp men er lidt træls at bruge

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 22-09-04 20:03

Det var kun for at kontrollere om din hotmail er tilgængelig.
Det er er så nok evt. din firewall eller at du ikke tillader cokies.
Jeg bruger selv hotmail via Outlook Express

Kommentar
Fra : ostemanden

Dato : 22-09-04 20:17

Sidder du bag router?

Kommentar
Fra : aZiX

Dato : 22-09-04 20:54

ja jeg sider bag en router

Kommentar
Fra : aZiX

Dato : 22-09-04 20:57

og alt muligt andet pro software til at hindre hackere i at komme ind

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 22-09-04 21:03

Hotmail skal jo tovejs-kommunikere..............det har du nok spærret for.

Kommentar
Fra : aZiX

Dato : 23-09-04 07:23

tjaaa det kan jo godt ske men ved ikke hvorfor, for en af den vi ligger i netværk med kan godt få forbindelse med outlook express

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 23-09-04 14:31

Du har vel også noget firewall eller lign. på din egen comp som kan spærre

Kommentar
Fra : aZiX

Dato : 23-09-04 15:03

ja jeg har hentet service pack 2 til XP

og der er en firewall pakke i

Accepteret svar
Fra : emesen

Modtaget 75 point
Dato : 23-09-04 18:24

så prøv at gå til dit "sikkerhedscenter" og tryk på firewall hvor der er tre faner med mulighedder for at sætte flueben.
Du kan også lige>funktioner>internetindstillinger>fanen sikkerhed>sæt skyderen til mellem>anvend>ok

Godkendelse af svar
Fra : aZiX

Dato : 23-09-04 20:59

Tak for svaret emesen.

det virkede ikke helt men har opgivet og efter som du har været til mest hjælp så får du pointene

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 23-09-04 21:14

det var da kedeligt.
Hvis det nu er noget snavs så prøv lige her:
www.spywarefri.dk
eller:
www.arlet.dk

Kommentar
Fra : aZiX

Dato : 23-09-04 21:24

det er ikke noget snavs
har ad-awarese og norton antivirus 2003 alt opdateret