/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Mellem uddannelser / Spørgsmål
10  erling_l 510
Mangler reklamer med halv/hel nøgne kvin~
Fra : Zofie
Vist : 880 gange
40 point
Dato : 22-09-04 17:15

Hejsa. Jeg har fået en opgave smidt i hovedet, der hedder, at jeg skal lave en debat, der handler om mere eller mindre påklædte kvinder, der medvirker i reklamer. Jeg har fundet et par billeder, men mangler flere. Har I nogle gode ideer, til hvor jeg finder sådan nogle? Har søgt på nettet samt kigget i diverse blade og aviser, men desværre uden meget held. På forhånd tak.

Kommentar
Fra : upyoursmate

Dato : 22-09-04 17:24

Der findes en kanon en med Kylie Minogue, for noget undertøj... Jeg har hørt at man kan finde den på kazaa.

Mvh

Accepteret svar
Fra : Karl_Smart

Modtaget 50 point
Dato : 22-09-04 18:19

Reklamen for "Cult Shaker" som blev taget ned igen med det samme må da være et godt eksempel.. www.shaker.nu - gå ind under "shake it baby" for oven..

Kommentar
Fra : technet

Dato : 22-09-04 18:39
Kommentar
Fra : binky

Dato : 22-09-04 19:07

Hej Zofie
Kunne du ikke fortælle, i hvad forbindelse du har fået opgaven, for så var det måske lidt lettere at hjælpe dig.
Din profil siger jo ikke meget.
mvh
binky

Kommentar
Fra : lars.dk

Dato : 22-09-04 20:04

prøv denne her www.xnxx.com

Kommentar
Fra : martinussen

Dato : 23-09-04 07:52

www.arla.dk/mini - Arla mini mælk, de havde ihvertfald nogle reklamer med letpåklædte damer, ved ikk om video'erne ligger der stadig.

Godkendelse af svar
Fra : Zofie

Dato : 27-09-04 11:37

Det var lige sådan en reklame, jeg manglede. Tak for det.

Kommentar
Fra : Karl_Smart

Dato : 27-09-04 19:24

Det var så lidt!