/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
iso image
Fra : frederikshavn
Vist : 347 gange
100 point
Dato : 22-09-04 12:07

Jeg har en dvd fil i et format som hedder iso image,og jeg kan ikke åbne det,så jeg kan brænde den ud,har prøver at åbne med iso buster-daemon tool-alcohol 120%-clone dvd-jeg får bare en besked som hedder:Windows can not read from this disk:The disk might be corrupted,or cut be using a format that is not compatible whit windows,men filen er microsoft works suite 2004,så det burde jo være en windows fil

Kommentar
Fra : wilsonweb

Dato : 22-09-04 12:15

Nero kan åbne/brænde ISO-filer

Kommentar
Fra : frederikshavn

Dato : 22-09-04 12:19

men når jeg har brændt den,og vil åbne den kommer beskeden

Accepteret svar
Fra : snortop

Modtaget 100 point
Dato : 22-09-04 13:39

Du skal ikke brænde den fysisk fil. du skal åbne den med Neo som så vil pakke det ud og lægge data'ene på en cd'er

Men det kan også være til andre ting ser her ..
http://filext.com/detaillist.php?extdetail=ISO

Kommentar
Fra : dannyboyd

Dato : 22-09-04 14:49

Hvis du har prøvet at åbne den med dit brænderprogram og brændt den ned på cd og du får denne fejl ......Er det fordi der er fejl i selve iso.filen - Du kan evt. prøve med winrar at læse den - hvis ikke muligt er den defekt
http://downloads-zdnet.com.com/WinRAR/3000-2250-10320617.html?tag=lst-0-1

Kommentar
Fra : johnnyberg02

Dato : 22-09-04 14:58

http://www.daemon-tools.cc/dtcc/portal/download.php?mode=ViewCategory&catid=5
Du kan prøve ham her. Han tager iso.images og åbner dem som almindelige kataloger.

Kommentar
Fra : frederikshavn

Dato : 22-09-04 19:02

hvordan kan man tjekke om der er fejl,og evt.fixe det

Godkendelse af svar
Fra : frederikshavn

Dato : 07-01-07 23:27

Tak for svaret snortop.