/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / FrontPage / Spørgsmål
10  PARKENSS 1050
Problemer med e-mail formular
Fra : meggi
Vist : 610 gange
100 point
Dato : 22-09-04 08:54

Hej
Jeg har på min hjemmeside en formular hvor folk kan bestille varer hos mig, jeg har bare et problem.

Nogle folk synes det er sjovt bare at lave en bestilling uden at udfylde navn og adr.

Kan man ikke lave det sådan at man ikke kan sende formularen uden at have udfyldt minimum navn og adr. felterne?

Håber nogen kan hjælpe. ( http://www.stensgard.dk/Bestilling.htm )

Mvh
Betina

Kommentar
Fra : dk

Dato : 22-09-04 09:00

Hejsa

højreklik inde i hver felt der skal udfyldes >> egenskaber for felt >>valider...søt flueben i
"obligatorisk"

Kommentar
Fra : er_du_klog

Dato : 25-09-04 19:18

Har du fået løst problemet!

Ellers hjælper jeg gerne!

Kommentar
Fra : meggi

Dato : 06-10-04 15:10

Hej "er du klog"

Jeg har forsøgt med ovenstående forslag, nu virker det slet ikke...... vil du give et bud på hvorfor?

Undskyld mit sene svar, men mit arbejde har taget alt for meget af min fritid

Accepteret svar
Fra : er_du_klog

Modtaget 100 point
Dato : 06-10-04 15:41

Hej!!

Jeg har hentet din side.

Og kigget lidt på HTML koden....

Prøv at lave en ny side i frontpage....
Klik på html ( i bunden )
Slet alt det der står
Indsæt dette ( det i mellem stregerne )

_____________________________________________________________________________

<html xmlns:v="urn:schemas-microsoft-com:vml"
xmlns:o="urn:schemas-microsoft-com:office:office"
xmlns:w="urn:schemas-microsoft-com:office:word"
xmlns="http://www.w3.org/TR/REC-html40">

<head>
<meta http-equiv=Content-Type content="text/html; charset=windows-1252">
<meta name=ProgId content=FrontPage.Editor.Document>
<meta name=Generator content="Microsoft FrontPage 5.0">
<meta name=Originator content="Microsoft Word 10">
<link rel=Edit-Time-Data href="Bestilling-filer/editdata.mso">
<title>Bestilling</title>
<!--[if gte mso 9]><xml>
<o:DocumentProperties>
<o:Author>Betina Nielsen</o:Author>
<o:Template>NORMAL</o:Template>
<o:LastAuthor>Claus &amp; Betina Nielsen</o:LastAuthor>
<o:Revision>2</o:Revision>
<o:TotalTime>7</o:TotalTime>
<o:Created>2004-09-05T18:35:00Z</o:Created>
<o:LastSaved>2004-09-05T18:35:00Z</o:LastSaved>
<o:Pages>1</o:Pages>
<o:Words>188</o:Words>
<o:Characters>1151</o:Characters>
<o:Company>Vestas Wind System A/S</o:Company>
<o:Lines>9</o:Lines>
<o:Paragraphs>2</o:Paragraphs>
<o:CharactersWithSpaces>1337</o:CharactersWithSpaces>
<o:Version>10.2625</o:Version>
</o:DocumentProperties>
</xml><![endif]--><!--[if gte mso 9]><xml>
<w:WordDocument>
<w:HyphenationZone>21</w:HyphenationZone>
<w:BrowserLevel>MicrosoftInternetExplorer4</w:BrowserLevel>
</w:WordDocument>
</xml><![endif]-->
<style>
<!--
/* Style Definitions */
p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal
   {mso-style-parent:"";
   margin-bottom:.0001pt;
   mso-pagination:widow-orphan;
   font-size:12.0pt;
   font-family:"Times New Roman";
   mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; margin-left:0cm; margin-right:0cm; margin-top:0cm}
h1
   {mso-margin-top-alt:auto;
   margin-right:0cm;
   mso-margin-bottom-alt:auto;
   margin-left:0cm;
   mso-pagination:widow-orphan;
   mso-outline-level:1;
   font-size:24.0pt;
   font-family:"Times New Roman";
   font-weight:bold;}
p
   {mso-margin-top-alt:auto;
   margin-right:0cm;
   mso-margin-bottom-alt:auto;
   margin-left:0cm;
   mso-pagination:widow-orphan;
   font-size:12.0pt;
   font-family:"Times New Roman";
   mso-fareast-font-family:"Times New Roman";}
@page Section1
   {size:612.0pt 792.0pt;
   margin:72.0pt 90.0pt 72.0pt 90.0pt;
   mso-header-margin:35.4pt;
   mso-footer-margin:35.4pt;
   mso-paper-source:0;}
div.Section1
   {page:Section1;}
-->
</style>
<!--[if gte mso 10]>
<style>
/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
   {mso-style-name:"Tabel - Normal";
   mso-tstyle-rowband-size:0;
   mso-tstyle-colband-size:0;
   mso-style-noshow:yes;
   mso-style-parent:"";
   mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
   mso-para-margin:0cm;
   mso-para-margin-bottom:.0001pt;
   mso-pagination:widow-orphan;
   font-size:10.0pt;
   font-family:"Times New Roman"}
table.TableNormal
   {mso-style-name:"Table Normal";
   mso-tstyle-rowband-size:0;
   mso-tstyle-colband-size:0;
   mso-style-noshow:yes;
   mso-style-parent:"";
   mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
   mso-para-margin:0cm;
   mso-para-margin-bottom:.0001pt;
   mso-pagination:widow-orphan;
   font-size:10.0pt;
   font-family:"Times New Roman"}
</style>
<![endif]-->
<meta http-equiv=Content-Language content=da>
<!--[if gte mso 9]><xml>
<o:shapelayout v:ext="edit">
<o:idmap v:ext="edit" data="1"/>
</o:shapelayout></xml><![endif]-->
</head>

<body bgcolor="#FFFFCE" lang=DA style='tab-interval:36.0pt'>

<div class=Section1>

<h1><span lang=EN-US style='mso-ansi-language:EN-US'>&nbsp;<o:p></o:p></span></h1>

<table class=TableNormal border=0 cellpadding=0 width="100%" style='width:100.0%;
mso-cellspacing:1.5pt;mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt'>
<tr style='mso-yfti-irow:0'>
<td width="100%" style='width:100.0%;padding:.75pt .75pt .75pt .75pt'>
<p align=center style='text-align:center'><b><span style='font-size:24.0pt'>Priser
og Bestilling&nbsp;</span></b> </p>
</td>
</tr>
<tr style='mso-yfti-irow:1'>
<td width="100%" style='width:100.0%;padding:.75pt .75pt .75pt .75pt'>
<h1 align=center style='text-align:center'><span style='color:red'>&nbsp;</span><span
style='font-size:18.0pt;color:red'>Send formularen eller ring&nbsp; </span>97375817
/ 51905814&nbsp;</h1>
</td>
</tr>
<tr style='mso-yfti-irow:2;mso-yfti-lastrow:yes'>
<td width="100%" style='width:100.0%;padding:.75pt .75pt .75pt .75pt'>
<p align=center style='text-align:center'><b><span style='font-size:18.0pt'>Stensgaard,
Tinghøjvej 7, 6893 Hemmet.</span></b></p>
</td>
</tr>
</table>

<div class=MsoNormal align=center style='text-align:center'><span lang=EN-US
style='mso-ansi-language:EN-US'>

<hr size=2 width="100%" align=center>

</span></div>

<p class=MsoNormal><span lang=EN-US style='mso-ansi-language:EN-US'><o:p>&nbsp;</o:p></span></p>

<p class=MsoNormal><span lang=EN-US style='mso-ansi-language:EN-US'></span></p>

<form action="--WEBBOT-SELF--" method=POST
enctype="application/x-www-form-urlencoded" onsubmit="location.href='_derived/nortbots.htm';return false;" name="FrontPage_Form1" WEBBOT-onSubmit="return FrontPage_Form1_Validator(this)">

<!--webbot bot="SaveResults" s-email-format="TEXT/PRE" s-email-address="Arabians@stensgard.dk" b-email-label-fields="FALSE" b-email-subject-from-field="TRUE" s-email-subject="Regulator Complete 1 sæk á 20 kg." s-builtin-fields="REMOTE_NAME REMOTE_USER" startspan --><strong></strong><!--webbot bot="SaveResults" endspan i-checksum="21546" -->

<p class=MsoNormal><span
lang=EN-US style='mso-ansi-language:EN-US'><o:p></o:p></span>
<p></p>

<p align=center style='text-align:center'><b><span style='font-size:13.5pt;
color:red'>Der skal tillægges levering på enkelte sække, hele paller leveret
fragt frit.</span></b></p>

<p align=center style='text-align:center'><b><span lang=EN-US style='font-size:
13.5pt;color:red;mso-ansi-language:EN-US'>Priserne er inkl. moms.&nbsp;</span></b><span
lang=EN-US style='mso-ansi-language:EN-US'><o:p></o:p></span></p>

<table class=TableNormal border=0 cellpadding=0 width=504 style='width:378.0pt;
mso-cellspacing:1.5pt;mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt'>
<tr style='mso-yfti-irow:0'>
<td width=54 style='width:40.5pt;padding:.75pt .75pt .75pt .75pt'>
<p class=MsoNormal><strong>ANTAL</strong></p>
</td>
<td width=368 style='width:276.0pt;padding:.75pt .75pt .75pt .75pt'>
<p class=MsoNormal><strong>BESKRIVELSE</strong></p>
</td>
<td width=62 style='width:46.5pt;padding:.75pt .75pt .75pt .75pt'>
<p class=MsoNormal><strong>Enhedspris</strong></p>
</td>
</tr>
<tr style='mso-yfti-irow:1'>
<td width=54 style='width:40.5pt;padding:.75pt .75pt .75pt .75pt'>
<p class=MsoNormal><span style='font-size:10.0pt'></span>
<!--webbot bot="Validation" s-data-type="Integer" s-number-separators="x" --><INPUT TYPE="TEXT" SIZE="6" NAME="Ordre_Ordreantal0"><o:p></o:p></p>
</td>
<td width=368 style='width:276.0pt;padding:.75pt .75pt .75pt .75pt'>
<p class=MsoNormal><b><INPUT TYPE="text" SIZE="60" NAME="Regulator Complete s&aelig;k &aacute; 20 kg." VALUE="Regulator Complete s&aelig;k &aacute; 20 kg."
style="font-weight: bold"></b><o:p></o:p></p>
</td>
<td width=62 style='width:46.5pt;padding:.75pt .75pt .75pt .75pt'>
<p class=MsoNormal><INPUT TYPE="text" SIZE="18" NAME="T3" VALUE="Kr. 219,00 / Stk."
style="font-weight: bold"></p>
</td>
</tr>
<tr style='mso-yfti-irow:2;mso-yfti-lastrow:yes'>
<td width=54 style='width:40.5pt;padding:.75pt .75pt .75pt .75pt'>
<p class=MsoNormal><span style='font-size:10.0pt'></span>
<!--webbot bot="Validation" s-data-type="Integer" s-number-separators="x" --><INPUT TYPE="TEXT" SIZE="6" NAME="Ordre_Ordreantal1"><o:p></o:p></p>
</td>
<td width=368 style='width:276.0pt;padding:.75pt .75pt .75pt .75pt'>
<p class=MsoNormal><INPUT TYPE="text" SIZE="60" NAME="Regulator Complete palle med 25 s&aelig;kke &aacute; 20 kg (spar 5%)" VALUE="Regulator Complete palle med 25 s&aelig;kke &aacute; 20 kg (spar 5%)"
style="font-weight: bold"><o:p></o:p></p>
</td>
<td width=62 style='width:46.5pt;padding:.75pt .75pt .75pt .75pt'>
<p class=MsoNormal><INPUT TYPE="text" SIZE="18" NAME="T4" VALUE="Kr. 5.201,25 / palle"
style="font-weight: bold"></p>
</td>
</tr>
</table>

<p><span lang=EN-US style='mso-ansi-language:EN-US'>&nbsp;<o:p></o:p></span></p>

<table class=TableNormal border=0 cellpadding=0 style='mso-cellspacing:1.5pt;
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt'>
<tr style='mso-yfti-irow:0'>
<td style='padding:.75pt .75pt .75pt .75pt'>
<p class=MsoNormal><o:p>&nbsp;</o:p></p>
</td>
<td width=320 style='width:240.05pt;padding:.75pt .75pt .75pt .75pt'>
<p class=MsoNormal><strong>BETALINGSOPLYSNINGER</strong></p>
</td>
</tr>
<tr style='mso-yfti-irow:1'>
<td style='padding:.75pt .75pt .75pt .75pt'>
<p class=MsoNormal>Check</p>
</td>
<td width=320 style='width:240.05pt;padding:.75pt .75pt .75pt .75pt'>
<p class=MsoNormal><INPUT TYPE="checkbox" NAME="C1" VALUE="ON">&nbsp; <INPUT TYPE="text" SIZE="25" NAME="Check" VALUE="Check tilsendt"
style="font-style: italic"></p>
</td>
</tr>
<tr style='mso-yfti-irow:2;mso-yfti-lastrow:yes'>
<td style='padding:.75pt .75pt .75pt .75pt'>
<p class=MsoNormal><em>Kontonr. Danske Bank<span style='mso-spacerun:yes'>
</span>. </em></p>
</td>
<td width=320 style='width:240.05pt;padding:.75pt .75pt .75pt .75pt'>
<p class=MsoNormal><INPUT TYPE="checkbox" NAME="C2" VALUE="ON">&nbsp; <INPUT TYPE="text" SIZE="25" NAME="Bank" VALUE="4644 - 4644000591"
style="font-style: italic"></p>
</td>
</tr>
</table>

<p><b>Når vi har registreret din betaling sender vi din bestilling. Ønsker du evt.
anden aftale, bedes du ringe til os.</b> </p>

<p>&nbsp; </p>

<table class=TableNormal border=0 cellpadding=0 style='mso-cellspacing:1.5pt;
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt'>
<tr style='mso-yfti-irow:0'>
<td style='padding:.75pt .75pt .75pt .75pt'>
<p class=MsoNormal><o:p>&nbsp;</o:p></p>
</td>
<td style='padding:.75pt .75pt .75pt .75pt'>
<p class=MsoNormal><strong>FORSENDELSE</strong></p>
</td>
</tr>
<tr style='mso-yfti-irow:1'>
<td style='padding:.75pt .75pt .75pt .75pt'>
<p class=MsoNormal align=right style='text-align:right'><em>Navn</em></p>
</td>
<td style='padding:.75pt .75pt .75pt .75pt'>
<p class=MsoNormal><!--webbot bot="Validation" b-value-required="TRUE" --><INPUT TYPE="TEXT" SIZE="35" NAME="Navn"></p>
</td>
</tr>
<tr style='mso-yfti-irow:2'>
<td style='padding:.75pt .75pt .75pt .75pt'>
<p class=MsoNormal align=right style='text-align:right'><em>Adresse&nbsp;</em></p>
</td>
<td style='padding:.75pt .75pt .75pt .75pt'>
<p class=MsoNormal><!--webbot bot="Validation" b-value-required="TRUE" --><INPUT TYPE="TEXT" SIZE="35" NAME="Adresse"></p>
</td>
</tr>
<tr style='mso-yfti-irow:3'>
<td style='padding:.75pt .75pt .75pt .75pt'>
<p class=MsoNormal align=right style='text-align:right'><em>By</em></p>
</td>
<td style='padding:.75pt .75pt .75pt .75pt'>
<p class=MsoNormal><!--webbot bot="Validation" b-value-required="TRUE" --><INPUT TYPE="TEXT" SIZE="35" NAME="By"></p>
</td>
</tr>
<tr style='mso-yfti-irow:4'>
<td style='padding:.75pt .75pt .75pt .75pt'>
<p class=MsoNormal align=right style='text-align:right'><em>Område</em></p>
</td>
<td style='padding:.75pt .75pt .75pt .75pt'>
<p class=MsoNormal><INPUT TYPE="TEXT" SIZE="35" NAME="Omr&aring;de"></p>
</td>
</tr>
<tr style='mso-yfti-irow:5'>
<td style='padding:.75pt .75pt .75pt .75pt'>
<p class=MsoNormal align=right style='text-align:right'><em>Postnummer</em></p>
</td>
<td style='padding:.75pt .75pt .75pt .75pt'>
<p class=MsoNormal>
<!--webbot bot="Validation" b-value-required="TRUE" i-maximum-length="12" --><INPUT TYPE="TEXT" MAXLENGTH="12" SIZE="12" NAME="Postnummer"></p>
</td>
</tr>
<tr style='mso-yfti-irow:6;mso-yfti-lastrow:yes'>
<td style='padding:.75pt .75pt .75pt .75pt'>
<p class=MsoNormal align=right style='text-align:right'><em>E-mail adr.</em></p>
</td>
<td style='padding:.75pt .75pt .75pt .75pt'>
<p class=MsoNormal><INPUT TYPE="TEXT" SIZE="25" NAME="Land"></p>
</td>
</tr>
</table>

<p><span lang=EN-US style='mso-ansi-language:EN-US'><INPUT TYPE="SUBMIT" ACTION="_vti_bin/shtml.dll/Bestilling.htm" VALUE="Send formular" METHOD="POST"
ACTION="_vti_bin/shtml.dll/Bestilling.htm" METHOD=POST
ACTION="_vti_bin/shtml.dll/Bestilling.htm" METHOD=POST><INPUT TYPE="RESET" VALUE="Nulstil formular"><o:p></o:p></span></p>

</form>

<div class=MsoNormal align=center style='text-align:center'><span lang=EN-US
style='mso-ansi-language:EN-US'>

<hr size=2 width="100%" align=center>

</span></div>

<h5>Stensgaard Hestefoder og Rideudstyr.<br>
Copyright © 1999 [Stensgaard]. <span lang=EN-US style='mso-ansi-language:EN-US'>Alle
rettigheder forbeholdes. <br>
Senest opdateret:
<!--WEBBOT bot=TimeStamp
S-Type="EDITED"
S-Format="%B %d, %Y"
--><o:p></o:p></span></h5>

</div>

</body>

</html>

_____________________________________________

Upload den nu!

Den burde virke! Ellers må vi lige prøve igen!

Kommentar
Fra : meggi

Dato : 07-10-04 07:55

Alletiders, det vil jeg lige prøve når jeg er hjemme igen, tusind tak.

betina

Kommentar
Fra : meggi

Dato : 30-10-04 19:56

Hej igen

Igen undskyld den lange ventetid.

Jeg har lige forsøgt med dit forslag, det virker bare slet ikke, den html tekst der sættes ind, er bare det man kan se på siden....Øv

Betina

Kommentar
Fra : er_du_klog

Dato : 30-10-04 20:05

hhm!

Det er fordi du skal kopiere det ind i notesblook først
og så derefter ind i frontpage

Kommentar
Fra : er_du_klog

Dato : 30-10-04 20:08

der ligger en ude på www.mpjc.dk/formular nu!

Den kan du bare importere ind i frontpage og så bruge den som skabelon!

Kommentar
Fra : er_du_klog

Dato : 30-10-04 20:11

men når du bare har kopieret det ind i notesblook og så bagefter trykker ctrl + a og derfter ctrl + c
og så går ind på frontpage siden og vælger html, sletter det der er, og trykker ctrl + v

Kommentar
Fra : er_du_klog

Dato : 30-10-04 20:12

... burde det virke

Kommentar
Fra : meggi

Dato : 31-10-04 12:52

Hej igen

Har lige forsøgt en gang til, dit link virker ikke, så jeg kopierede det første ind i notesblok osv. nu får jeg billede på, men stadig samme problem.

Jeg har i mellemtiden også skiftet udbyder, som ikke har cgi, kan dette gøre noget?

Jeg får denne meddelelse når jeg trykker send på formularen:
Web-side med aktive FrontPage-komponenter
Du har sendt en formular eller fulgt en hyperlink til en side, der kræver en Web-server og FrontPage-serverudvidelser for at kunne fungere korrekt.

Denne formular eller andre FrontPage-komponenter vil fungere korrekt, hvis du udgiver Web-stedet på en Web-server, hvor FrontPage-serverudvidelser er installeret.

Klik på pilen <Tilbage> for at vende tilbage til den forrige side.

Mvh
betina

Kommentar
Fra : er_du_klog

Dato : 31-10-04 18:49

hhm, har du et link til den side!

Jeg vil gerne se den!

Hvilken udbyder har du?

Kommentar
Fra : meggi

Dato : 31-10-04 19:48

Hej
linket til siden er http://www.stensgard.dk/Bestilling.htm og teksten jeg satte ind tidligere, kommer frem når jeg trykker på send.

Min udbyder er Yanet.dk

Jeg er ved at blive godt skør af dette her
Betina

Kommentar
Fra : meggi

Dato : 31-10-04 19:50

ups, det er ikke længere det samme link, sorry.... http://www.arabianstar.dk/Bestilling.htm :o/

Kommentar
Fra : er_du_klog

Dato : 31-10-04 21:12

<html xmlns:v="urn:schemas-microsoft-com:vml"
xmlns:o="urn:schemas-microsoft-com:office:office"
xmlns:w="urn:schemas-microsoft-com:office:word"
xmlns="http://www.w3.org/TR/REC-html40">

<head>
<meta http-equiv=Content-Type content="text/html; charset=windows-1252">
<meta name=ProgId content=FrontPage.Editor.Document>
<meta name=Generator content="Microsoft FrontPage 5.0">
<meta name=Originator content="Microsoft Word 10">
<link rel=Edit-Time-Data href="Bestilling-filer/editdata.mso">
<title>Regulator Complete - Bestilling</title>
<!--[if gte mso 9]><xml>
<o:DocumentProperties>
<o:Author>Betina Nielsen</o:Author>
<o:Template>NORMAL</o:Template>
<o:LastAuthor>Claus &amp; Betina Nielsen</o:LastAuthor>
<o:Revision>2</o:Revision>
<o:TotalTime>7</o:TotalTime>
<o:Created>2004-09-05T18:35:00Z</o:Created>
<o:LastSaved>2004-09-05T18:35:00Z</o:LastSaved>
<o:Pages>1</o:Pages>
<o:Words>188</o:Words>
<o:Characters>1151</o:Characters>
<o:Company>Vestas Wind System A/S</o:Company>
<o:Lines>9</o:Lines>
<o:Paragraphs>2</o:Paragraphs>
<o:CharactersWithSpaces>1337</o:CharactersWithSpaces>
<o:Version>10.2625</o:Version>
</o:DocumentProperties>
</xml><![endif]--><!--[if gte mso 9]><xml>
<w:WordDocument>
<w:HyphenationZone>21</w:HyphenationZone>
<w:BrowserLevel>MicrosoftInternetExplorer4</w:BrowserLevel>
</w:WordDocument>
</xml><![endif]-->
<style>
<!--
/* Style Definitions */
p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal
   {mso-style-parent:"";
   margin-bottom:.0001pt;
   mso-pagination:widow-orphan;
   font-size:12.0pt;
   font-family:"Times New Roman";
   mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; margin-left:0cm; margin-right:0cm; margin-top:0cm}
h1
   {mso-margin-top-alt:auto;
   margin-right:0cm;
   mso-margin-bottom-alt:auto;
   margin-left:0cm;
   mso-pagination:widow-orphan;
   mso-outline-level:1;
   font-size:24.0pt;
   font-family:"Times New Roman";
   font-weight:bold;}
p
   {mso-margin-top-alt:auto;
   margin-right:0cm;
   mso-margin-bottom-alt:auto;
   margin-left:0cm;
   mso-pagination:widow-orphan;
   font-size:12.0pt;
   font-family:"Times New Roman";
   mso-fareast-font-family:"Times New Roman";}
@page Section1
   {size:612.0pt 792.0pt;
   margin:72.0pt 90.0pt 72.0pt 90.0pt;
   mso-header-margin:35.4pt;
   mso-footer-margin:35.4pt;
   mso-paper-source:0;}
div.Section1
   {page:Section1;}
-->
</style>
<!--[if gte mso 10]>
<style>
/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
   {mso-style-name:"Tabel - Normal";
   mso-tstyle-rowband-size:0;
   mso-tstyle-colband-size:0;
   mso-style-noshow:yes;
   mso-style-parent:"";
   mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
   mso-para-margin:0cm;
   mso-para-margin-bottom:.0001pt;
   mso-pagination:widow-orphan;
   font-size:10.0pt;
   font-family:"Times New Roman"}
table.TableNormal
   {mso-style-name:"Table Normal";
   mso-tstyle-rowband-size:0;
   mso-tstyle-colband-size:0;
   mso-style-noshow:yes;
   mso-style-parent:"";
   mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
   mso-para-margin:0cm;
   mso-para-margin-bottom:.0001pt;
   mso-pagination:widow-orphan;
   font-size:10.0pt;
   font-family:"Times New Roman"}
</style>
<![endif]-->
<meta http-equiv=Content-Language content=da>
<!--[if gte mso 9]><xml>
<o:shapelayout v:ext="edit">
<o:idmap v:ext="edit" data="1"/>
</o:shapelayout></xml><![endif]-->
</head>

<body bgcolor="#FFFFCE" lang=DA style='tab-interval:36.0pt'>

<div class=Section1>

<h1><span lang=EN-US style='mso-ansi-language:EN-US'>&nbsp;<o:p></o:p></span></h1>

<table class=TableNormal border=0 cellpadding=0 width="100%" style='width:100.0%;
mso-cellspacing:1.5pt;mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt'>
<tr style='mso-yfti-irow:0'>
<td width="100%" style='width:100.0%;padding:.75pt .75pt .75pt .75pt'>
<p align=center style='text-align:center'><b><span style='font-size:24.0pt'>Priser
og Bestilling&nbsp;</span></b> </p>
</td>
</tr>
<tr style='mso-yfti-irow:1'>
<td width="100%" style='width:100.0%;padding:.75pt .75pt .75pt .75pt'>
<h1 align=center style='text-align:center'><span style='color:red'>&nbsp;</span><span
style='font-size:18.0pt;color:red'>Send formularen eller ring&nbsp; </span>97375817
/ 51905814&nbsp;</h1>
</td>
</tr>
<tr style='mso-yfti-irow:2;mso-yfti-lastrow:yes'>
<td width="100%" style='width:100.0%;padding:.75pt .75pt .75pt .75pt'>
<p align=center style='text-align:center'><b><span style='font-size:18.0pt'>Stensgaard,
Tinghøjvej 7, 6893 Hemmet.</span></b></p>
</td>
</tr>
</table>

<div class=MsoNormal align=center style='text-align:center'><span lang=EN-US
style='mso-ansi-language:EN-US'>

<hr size=2 width="100%" align=center>

</span></div>

<p class=MsoNormal><span lang=EN-US style='mso-ansi-language:EN-US'><o:p>&nbsp;</o:p></span></p>

<p class=MsoNormal><span lang=EN-US style='mso-ansi-language:EN-US'></span></p>

<form action="--WEBBOT-SELF--" method=POST
enctype="application/x-www-form-urlencoded" onsubmit="location.href='_derived/nortbots.htm';return false;" name="FrontPage_Form1" WEBBOT-onSubmit="return FrontPage_Form1_Validator(this)">

<!--webbot bot="SaveResults" s-email-format="TEXT/PRE" s-email-address="Arabians@stensgard.dk" b-email-label-fields="FALSE" b-email-subject-from-field="TRUE" s-email-subject="Regulator Complete 1 sæk á 20 kg." s-builtin-fields="REMOTE_NAME REMOTE_USER" startspan --><strong></strong><!--webbot bot="SaveResults" endspan i-checksum="21546" -->

<p class=MsoNormal><span
lang=EN-US style='mso-ansi-language:EN-US'><o:p></o:p></span>
<p></p>

<p align=center style='text-align:center'><b><span style='font-size:13.5pt;
color:red'>Der skal tillægges levering på enkelte sække, hele paller leveret
fragt frit.</span></b></p>

<p align=center style='text-align:center'><b><span lang=EN-US style='font-size:
13.5pt;color:red;mso-ansi-language:EN-US'>Priserne er inkl. moms.&nbsp;</span></b><span
lang=EN-US style='mso-ansi-language:EN-US'><o:p></o:p></span></p>

<table class=TableNormal border=0 cellpadding=0 width=504 style='width:378.0pt;
mso-cellspacing:1.5pt;mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt'>
<tr style='mso-yfti-irow:0'>
<td width=54 style='width:40.5pt;padding:.75pt .75pt .75pt .75pt'>
<p class=MsoNormal><strong>ANTAL</strong></p>
</td>
<td width=368 style='width:276.0pt;padding:.75pt .75pt .75pt .75pt'>
<p class=MsoNormal><strong>BESKRIVELSE</strong></p>
</td>
<td width=62 style='width:46.5pt;padding:.75pt .75pt .75pt .75pt'>
<p class=MsoNormal><strong>Enhedspris</strong></p>
</td>
</tr>
<tr style='mso-yfti-irow:1'>
<td width=54 style='width:40.5pt;padding:.75pt .75pt .75pt .75pt'>
<p class=MsoNormal><span style='font-size:10.0pt'></span>
<!--webbot bot="Validation" s-data-type="Integer" s-number-separators="x" --><INPUT TYPE="TEXT" SIZE="6" NAME="Ordre_Ordreantal0"><o:p></o:p></p>
</td>
<td width=368 style='width:276.0pt;padding:.75pt .75pt .75pt .75pt'>
<p class=MsoNormal><b><INPUT TYPE="text" SIZE="60" NAME="Regulator Complete s&aelig;k &aacute; 20 kg." VALUE="Regulator Complete s&aelig;k &aacute; 20 kg."
style="font-weight: bold"></b><o:p></o:p></p>
</td>
<td width=62 style='width:46.5pt;padding:.75pt .75pt .75pt .75pt'>
<p class=MsoNormal><INPUT TYPE="text" SIZE="18" NAME="T3" VALUE="Kr. 219,00 / Stk."
style="font-weight: bold"></p>
</td>
</tr>
<tr style='mso-yfti-irow:2;mso-yfti-lastrow:yes'>
<td width=54 style='width:40.5pt;padding:.75pt .75pt .75pt .75pt'>
<p class=MsoNormal><span style='font-size:10.0pt'></span>
<!--webbot bot="Validation" s-data-type="Integer" s-number-separators="x" --><INPUT TYPE="TEXT" SIZE="6" NAME="Ordre_Ordreantal1"><o:p></o:p></p>
</td>
<td width=368 style='width:276.0pt;padding:.75pt .75pt .75pt .75pt'>
<p class=MsoNormal><INPUT TYPE="text" SIZE="60" NAME="Regulator Complete palle med 25 s&aelig;kke &aacute; 20 kg (spar 5%)" VALUE="Regulator Complete palle med 25 s&aelig;kke &aacute; 20 kg (spar 5%)"
style="font-weight: bold"><o:p></o:p></p>
</td>
<td width=62 style='width:46.5pt;padding:.75pt .75pt .75pt .75pt'>
<p class=MsoNormal><INPUT TYPE="text" SIZE="18" NAME="T4" VALUE="Kr. 5.201,25 / palle"
style="font-weight: bold"></p>
</td>
</tr>
</table>

<p><span lang=EN-US style='mso-ansi-language:EN-US'>&nbsp;<o:p></o:p></span></p>

<table class=TableNormal border=0 cellpadding=0 style='mso-cellspacing:1.5pt;
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt'>
<tr style='mso-yfti-irow:0'>
<td style='padding:.75pt .75pt .75pt .75pt'>
<p class=MsoNormal><o:p>&nbsp;</o:p></p>
</td>
<td width=320 style='width:240.05pt;padding:.75pt .75pt .75pt .75pt'>
<p class=MsoNormal><strong>BETALINGSOPLYSNINGER</strong></p>
</td>
</tr>
<tr style='mso-yfti-irow:1'>
<td style='padding:.75pt .75pt .75pt .75pt'>
<p class=MsoNormal>Check</p>
</td>
<td width=320 style='width:240.05pt;padding:.75pt .75pt .75pt .75pt'>
<p class=MsoNormal><INPUT TYPE="checkbox" NAME="C1" VALUE="ON">&nbsp; <INPUT TYPE="text" SIZE="25" NAME="Check" VALUE="Check tilsendt"
style="font-style: italic"></p>
</td>
</tr>
<tr style='mso-yfti-irow:2;mso-yfti-lastrow:yes'>
<td style='padding:.75pt .75pt .75pt .75pt'>
<p class=MsoNormal><em>Kontonr. Danske Bank<span style='mso-spacerun:yes'>
</span>. </em></p>
</td>
<td width=320 style='width:240.05pt;padding:.75pt .75pt .75pt .75pt'>
<p class=MsoNormal><INPUT TYPE="checkbox" NAME="C2" VALUE="ON">&nbsp; <INPUT TYPE="text" SIZE="25" NAME="Bank" VALUE="4644 - 4644000591"
style="font-style: italic"></p>
</td>
</tr>
</table>

<p><b>Når vi har registreret din betaling sender vi din bestilling. Ønsker du evt.
anden aftale, bedes du ringe til os.</b> </p>

<p>&nbsp; </p>

<table class=TableNormal border=0 cellpadding=0 style='mso-cellspacing:1.5pt;
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt'>
<tr style='mso-yfti-irow:0'>
<td style='padding:.75pt .75pt .75pt .75pt'>
<p class=MsoNormal><o:p>&nbsp;</o:p></p>
</td>
<td style='padding:.75pt .75pt .75pt .75pt'>
<p class=MsoNormal><strong>FORSENDELSE</strong></p>
</td>
</tr>
<tr style='mso-yfti-irow:1'>
<td style='padding:.75pt .75pt .75pt .75pt'>
<p class=MsoNormal align=right style='text-align:right'><em>Navn</em></p>
</td>
<td style='padding:.75pt .75pt .75pt .75pt'>
<p class=MsoNormal><!--webbot bot="Validation" b-value-required="TRUE" --><INPUT TYPE="TEXT" SIZE="35" NAME="Navn"></p>
</td>
</tr>
<tr style='mso-yfti-irow:2'>
<td style='padding:.75pt .75pt .75pt .75pt'>
<p class=MsoNormal align=right style='text-align:right'><em>Adresse&nbsp;</em></p>
</td>
<td style='padding:.75pt .75pt .75pt .75pt'>
<p class=MsoNormal><!--webbot bot="Validation" b-value-required="TRUE" --><INPUT TYPE="TEXT" SIZE="35" NAME="Adresse"></p>
</td>
</tr>
<tr style='mso-yfti-irow:3'>
<td style='padding:.75pt .75pt .75pt .75pt'>
<p class=MsoNormal align=right style='text-align:right'><em>By</em></p>
</td>
<td style='padding:.75pt .75pt .75pt .75pt'>
<p class=MsoNormal><!--webbot bot="Validation" b-value-required="TRUE" --><INPUT TYPE="TEXT" SIZE="35" NAME="By"></p>
</td>
</tr>
<tr style='mso-yfti-irow:4'>
<td style='padding:.75pt .75pt .75pt .75pt'>
<p class=MsoNormal align=right style='text-align:right'><em>Område</em></p>
</td>
<td style='padding:.75pt .75pt .75pt .75pt'>
<p class=MsoNormal><INPUT TYPE="TEXT" SIZE="35" NAME="Omr&aring;de"></p>
</td>
</tr>
<tr style='mso-yfti-irow:5'>
<td style='padding:.75pt .75pt .75pt .75pt'>
<p class=MsoNormal align=right style='text-align:right'><em>Postnummer</em></p>
</td>
<td style='padding:.75pt .75pt .75pt .75pt'>
<p class=MsoNormal>
<!--webbot bot="Validation" b-value-required="TRUE" i-maximum-length="12" --><INPUT TYPE="TEXT" MAXLENGTH="12" SIZE="12" NAME="Postnummer"></p>
</td>
</tr>
<tr style='mso-yfti-irow:6;mso-yfti-lastrow:yes'>
<td style='padding:.75pt .75pt .75pt .75pt'>
<p class=MsoNormal align=right style='text-align:right'><em>E-mail adr.</em></p>
</td>
<td style='padding:.75pt .75pt .75pt .75pt'>
<p class=MsoNormal><INPUT TYPE="TEXT" SIZE="25" NAME="Land"></p>
</td>
</tr>
</table>

<p><span lang=EN-US style='mso-ansi-language:EN-US'><INPUT TYPE="SUBMIT" ACTION="_vti_bin/shtml.dll/Bestilling.htm" VALUE="Send formular" METHOD="POST"
ACTION="_vti_bin/shtml.dll/Bestilling.htm" METHOD=POST
ACTION="_vti_bin/shtml.dll/Bestilling.htm" METHOD=POST><INPUT TYPE="RESET" VALUE="Nulstil formular"><o:p></o:p></span></p>

</form>

<div class=MsoNormal align=center style='text-align:center'><span lang=EN-US
style='mso-ansi-language:EN-US'>

<hr size=2 width="100%" align=center>

</span></div>

<h5>Stensgaard Hestefoder og Rideudstyr.<br>
Copyright © 1999 [Stensgaard]. <span lang=EN-US style='mso-ansi-language:EN-US'>Alle
rettigheder forbeholdes. <br>
Senest opdateret:
<!--WEBBOT bot=TimeStamp
S-Type="EDITED"
S-Format="%B %d, %Y"
--><o:p></o:p></span></h5>

</div>

</body>

</html>

Kommentar
Fra : er_du_klog

Dato : 31-10-04 21:13

Den burde virke hvis du tager dette ind i noteblook kopier på ny det der står i notesblok ind i frontpage igen!

og uploader!

Kommentar
Fra : er_du_klog

Dato : 31-10-04 21:15

Hvis det ikke virker kan vi evt. lave det så det kører over mit domæne!

Kommentar
Fra : er_du_klog

Dato : 31-10-04 21:17

Jeg har tjekket din udbyder, og jeg tror ikke at de understøtter Frontpage ext.

Tænk over mit tilbud at kører den via mit domæne, altså bare den ene side. Vi kan sagens lave så folk ikke kan se det og det bliver gratis

Kommentar
Fra : meggi

Dato : 01-11-04 09:38

hold da op du er godt nok flink...

jeg tager lige fat i min udbyder, da jeg skiftede lovede han mig at det ville kunne køre. Jeg vender lige tilbage med dette.

Tusind tak for tilbudet.

Betina

Kommentar
Fra : er_du_klog

Dato : 01-11-04 16:19

ok!

Kommentar
Fra : er_du_klog

Dato : 06-11-04 14:29

Har du noget nyt om " sagen "

Kommentar
Fra : er_du_klog

Dato : 07-11-04 18:41

Har du fået snakke med din udbyder?

Kommentar
Fra : meggi

Dato : 08-11-04 08:00

Hej igen

Hold da op, der er altså alt for lidt timer i døget til at jeg kan få tiden til at slå til
Jeg har fået en mail tilbage fra min udbyder, at min side flyttes til en server med Frontpage ext. dette skulle være sket i sidste uge, men jeg kan se nu at det ikke er sket endnu, så jeg rykker ham igen i dag, måske er det mig der skal gøre et eller andet efter det er flyttet.

Jeg lover at jeg skal nok vende tilbage så snart jeg hører noget.

Tak for din interesse, og den store hjælp, det er godt nok træls når det ikke virker.....

Nu når du har så meget forstand på hjemmesider, og sikkert meget mere....hvad synes du om siden, ville du lave noget om på den?

Mvh
Betina

Kommentar
Fra : er_du_klog

Dato : 15-11-04 19:47

Jeg synes det er pæn side du har fået "banket" sammen...

Hvis du vil kan jeg lave et script så din forside automatisk loades ind til din "hovedside".... uden at man skal trykke...

Men jeg venter så på et svar....

Kommentar
Fra : meggi

Dato : 15-11-04 21:07

hold da op, det ville være fedt, det må du meget gerne gøre...

Tak for roserne. Jeg vil, når jeg får tid, lave en side med min anden hobby - foto, nå det bliver nok ikke lige foreløbig.

Tusind tak...

Betina

Godkendelse af svar
Fra : meggi

Dato : 15-11-04 21:08

Tak for svaret er_du_klog.

Kommentar
Fra : er_du_klog

Dato : 16-11-04 16:13

Du indsætter den kode imellem head og head: <meta HTTP-EQUIV="Refresh" Content="3; Url=Default.htm">

under content kan du ændre sekunder... under url bestemmer du hvilken side den skal gå til... kan ikke lige huske hvad den hedder...

tak for pointene....

Kommentar
Fra : er_du_klog

Dato : 16-11-04 16:15

virker det forresten...

Kommentar
Fra : meggi

Dato : 16-11-04 21:00

Hej igen
Det virker bare helt perfekt, tusind tak....

Betina

Kommentar
Fra : meggi

Dato : 08-12-04 22:05

hej igen
Jeg håber at "er du klog" stadig er med på denne tråd. (eller ander som også er klog)
Jeg har stadig ikke fået min udbyder til at ændre det hele så mine formularer virker, hvad kan jeg gøre. Du "talte" engang om at du evt. kunne omskrive mine formularer så de kunne virke.....vil du stadig gøre det.
Min udbyder er : yanet.dk.
min side hedder www.ArabianStar.dk, siderne med formularerne er : (Kontakt) - (gæstebog) - (Hestefoder, bestilling).

Jeg håber virkelig nogen kan hjælpe, det bliver efterhånden et problem for mig.
På forhånd tak.
Betina

Kommentar
Fra : er_du_klog

Dato : 09-12-04 15:46

Se det spørgsmål du har oprettet... Har svaret der...