/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Havrefras - jingle/sang
Fra : soyeljefe
Vist : 1603 gange
120 point
Dato : 21-09-04 20:58

Er der nogen der ved hvem det er der synger i den nye "havrefras" reklame? og evt. hvor man kan skaffe den sang...synes det lyder godt

Kommentar
Fra : jensgertson

Dato : 05-10-04 16:24

beskriv hvordan reklamen ser ud?

Kommentar
Fra : jensgertson

Dato : 05-10-04 16:24

beskriv hvordan reklamen ser ud?

Kommentar
Fra : jensgertson

Dato : 05-10-04 16:25

ups ik meningen det skulle komme 2 gange...

Kommentar
Fra : hanspeter.jensen123

Dato : 14-10-04 18:53

Jeg kan ikke huske om det er havrefras reklamen, men det kan være Nice Little Penquins: "I'm flying"?

Kommentar
Fra : soyeljefe

Dato : 15-10-04 11:58

Nej det er OTA solgryn (altså nice little penguins)
Havrefras reklamen er den der, hvor der går en mand på en kornmark og lissom stryger hænderne over kornet (lidt a lá "Gladiator")...så ender han ude midt på marken hvor de zoomer ud, så kan man se der står havrefras på marken (som i stil med korncirkler). Jeg synes reklamen er lige overdrevet nok, men det lyder som en meget fed sang.