/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Til xyzzygy
Fra : ans
Vist : 504 gange
1 point
Dato : 21-09-04 19:04

Du har med dette spørgsmål http://www.kandu.dk/dk/spg/49728 bevist, at man kan få sine point 100% retur.
Tror du, at du får flere returpoint?

Jeg lader tråden stå åben lidt endnu, men der må ikke gå for meget svamp i den

Hvis der er andre brugere, der har lyst til at ytre sig, så er det ok med mig, men ingen mudder/svampekastning

Hilsen ans

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 21-09-04 19:07

ans > får han ikke 1 point for hvert af de 5 første der køber svaret ?

//bentjuul

Kommentar
Fra : dova

Dato : 21-09-04 19:07

Ja jeg gav også point for at åbne det andet spørgsmål, så det skal nok også med i beregningen af returpoint

mvh dova

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 21-09-04 19:09

Hej ans :_) Den er fezet ind. Jeg ved også en del om insekter og kælekøer skulle det ha' interesse?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 21-09-04 19:10

Ja, men kandu skriver at man max. kan få 50% retur. Det er faktisk også en prøve. Jeg venter da at høre fra xyzzygy
om der er kommet flere returpoint.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 21-09-04 19:10

Jeg vidste ikke at det kun er de 5 første der giver returpoint Mener da at jeg har fået for flere i en anden tråd

Kommentar
Fra : dova

Dato : 21-09-04 19:17

Hver gang en køber svaret, får man 10 % af hele det antal point der er givet.
Men man kan max få 50 % tilbage af det antal man har givet for svaret.

Så lidt let hovedregning siger jo, at det er de 5 første der køber svaret man får returpoint fra.
mvh dova

Kommentar
Fra : ans

Dato : 21-09-04 19:24

>dova
xyzzygy havde sit spørgsmål til 1 point, så hvis han får 5 point retur, så er det efter min hovedregning mere en 50%

>arne.jakobsen
Hvis du også ved noget om insekter, så kan det være at du kan svare på dette spørgsmål http://www.kandu.dk/dk/spg/48704

Hilsen ans

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 21-09-04 19:32

xyzzygy...............+ et point til.
Ans > jeg er målløs over din hovedregning
Må jeg spørge en dag hvis jeg løber sur i en excel formel.
Så kunne jeg evt. til gengæld, foruden din flagknop også male selve flagstangen.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 21-09-04 19:32

Ja, det er det, men det kan jo være han bare får et, så der er rundet op.

Er du ikke sluppet af med "krybene" endnu?

mvh dova

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 21-09-04 19:35

Jeg har også købt svaret, men vi må se om xyzzygy melder hvad han har fået retur.

//bentjuul

Accepteret svar
Fra : xyzzygy

Modtaget 11 point
Dato : 21-09-04 19:39

jeg har desværre kun fået et point retur (100%) hvilket jeg faktisk påpegede i min første smalltalk (1point) kommentar, altså at der var snyd at få 100 % tilbage.

dova og bjarneD har købt svaret, men der er ikke indløbet flere påænger (eller hvordan i nu staver det) men alligevel.
Smalltalk = gratis ytringsfrihed, så hvis man vil blæse på pointsystemet, kan man jo altid lave et 1 point sørgsmål. spørgsmålet er hvor mange der vil svare

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 21-09-04 20:13

Jeg har svaret på mange 1 points spørgsmål, men nogle af dem er så blevet hævet fordi svaret var tilfredsstillende og sådan kan det altså også gøres, men hvis spørgeren stiller en masse kriterier op for at ville give flere point gider jeg ikke svare. Ikke på geund af point, men simpelthen fordi alle svar er gratis efter mine værdinormer. Jeg kan jo ikke købe DVD'er for point.

Kommentar
Fra : svampearne

Dato : 21-09-04 20:15

Kom nu ud i naturen venner.
Kærlig Hilsen AJ

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 21-09-04 20:30

Æv ans,må man ikke engang kaste med mudder i din tråd,
en del af os fik da ellers lidt træning igår.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 21-09-04 20:32

Hov,nu gik der svamp i tråden alligevel.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 21-09-04 20:43

Keld -> Du er tilgivet. Jeg har heldigvis en tendens til nemt at glemme div. skærmydsler.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 21-09-04 20:50

> emesen
Bliv du bare målløs, bare det ikke går ud over min flagstangsknop, når du skal male den

>dova
Jeg er sluppet af med det kryb, det er ca. 3-4 uger hvert år, de er der. I dag har jeg kun fanget en, men jeg ville jo gerne have et navn på "krybet", men AJ har henvist til en bog, så må jeg jo en tur på biblioteket

Hørte i en radioudsendelse i dag at en fra Hundslund gik videre til en finale på fredag. Måske er det en, som molo kender. Det var jo der, han var til Sankt Hansfest .

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-09-04 20:53

Jeg har ikke kræfter til at læse det hele her i tråden iaften

Hvis man stiller et spørgsmål til 1 point ...og lukker det behørigt ved at acceptere en kommentar

...og der så senere kommer nogen forbi ? ..er sultne ? ..og køber svaret ?

Tjaeh... så får man det ensomme point tilbage = 100%

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ans

Dato : 21-09-04 21:05

>Molo
Den brune farin du omtalte forleden, blev den så brugbar efter tippet med æbler

Kommentar
Fra : mango

Dato : 21-09-04 21:07

Her ankommer én fra Hundslund...ans..hvad var det for en finale...det kan være jeg kender vedkommende..og vil lige med det samme påpege..DET ER IKKE MIG ! Fniss

og MOLO er der nu kommet en der har tilbudt dig en bajer igen? *GG*

sus

Kommentar
Fra : ans

Dato : 21-09-04 21:09

Hej mango, jeg havde ellers dig i tankerne, I har det samme fornavn.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 21-09-04 21:11

ok..hvilken diciplin er det i ?? Hvad hedder hun til efternavn da?..ajii sig det nu jeg er da ved at dø af nysgerrighed og min datter går ikke iseng før hun har fået svaret..hmmppff

sus og Line (min datter)

Kommentar
Fra : ans

Dato : 21-09-04 21:19

Det var i udsendelsen Danmarksmester og den ugentlige finale er på fredag kl.13.00 på p4 (det hedder det på Sjælland) Nu ved jeg jo ikke om det er en person fra Hundslund, speakeren udtalte det "Hunslund" og hendes efternavn begyndte med R

Kommentar
Fra : mango

Dato : 21-09-04 21:22

<ja de sjællændere kan ikke find ud af at sige hund de siger hun...nååeh ok, det er i den der radioquiz om alt muligt ikke sandt..jeg tror faktisk det er min genbo, hun hedder også Susanne.
Men jeg kan ikke huske hendes efternavn!

Kommentar
Fra : mango

Dato : 21-09-04 21:31

Line (min datter) skriver/siger til jer ALLE sammen: GOODNAAT!.

Sus

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 21-09-04 21:31

Det er faktisk en Skidegod udsendelse. Har ofte leget med herhjemme. Men nu er jeg jo osse lidt af en KlogeÅge.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 21-09-04 21:32

Jeg har faktisk fundet hende på oplysningen

Kommentar
Fra : mango

Dato : 21-09-04 21:34

ok.. bor hun på torupvej ?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 21-09-04 21:34

AJ hvorfor melder du dig så ikke, kandu kan jo være din livline, hvis det nu skulle smutte...... ja det med klogskaben

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-09-04 21:34

ans -> Jadak Jeg sidder netop og spiser ovnbagte æbler fra far & mors have med kanel, creme fraise ..OG 'blød' brun farin

..men derfor ka' I jo godt kvidre videre

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ans

Dato : 21-09-04 21:36

Ja, det gør hun.
Mango du må blive hjemme på fredag og hjælpe hende

Kommentar
Fra : dova

Dato : 21-09-04 21:38

Danmarksmester
Det kan man også "øve" sig på her på nettet.
På DR's hjemmeside

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 21-09-04 21:40

ans -> Har såmænd prøvet flere gange, men det er svært at komme igennem. Det handler jo om én af de discipliner jeg føler mig godt hjemme i, nemlig lokal- og Danmarkshistorie. Som Naturvejleder er det også vigtigt at kende til den slags for at kunne levendegøre den natur man nu færdes i. :_)

Kommentar
Fra : ans

Dato : 21-09-04 21:44

AJ
Jeg mener, at man kan maile til programmet, når man kender svaret på dagens indgangsspørgsmål, men jeg husker måske forkert. Jeg troede også at du var altvidende

Kommentar
Fra : dova

Dato : 21-09-04 21:46

Nej, det er rigtigt med at maile, det kan man gøre på DR-siden under "spil Danmarksmester"

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 21-09-04 21:49

OK så. Det vidste jeg ikke. Men mon ikke det er ligeså vanskeligt at komme igennem via email?
Tak for tilliden ans, men jeg er altså ikke alvidende, og godt det samme. Så kunne jeg jo ikke lære noget af jer

Kommentar
Fra : mango

Dato : 21-09-04 21:51

ans..hmm johh, nu kan jeg så fortælle dig at hun er lidt af en underlig snegl..hun hilser sjældendt, hun får sommetider nogle underlige ideer om folk..og så hilser hun ikke..jeg har aldrig gjort hende noget, men hun har nok hørt et eller andet og så får hun sat det sammen til et eller andet..ååh du ved...? de her små samfund *GG*

Kommentar
Fra : ans

Dato : 21-09-04 21:51

Jamen AJ vi kunne jo være din livline, hvis du kom igennem

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-09-04 21:57
Kommentar
Fra : mango

Dato : 21-09-04 21:57

sjovt nok vidste jegikke at hende susanne var så klog..hun virker fatisk som det modsatte..der kan man se som man kan tage fejl

Men ok der findes jo mange forskellige intelligenser..

Kommentar
Fra : ans

Dato : 21-09-04 21:58

Ok mango, så lad hende klare skærene selv. Hun lød ret selvsikker i dag, men hun havde også hjælp. Jeg tænkte bare på dig, fordi Molo skulle have hjælp med at finde en rute til Hundslund. Og da du tidligere har skrevet dit fornavn og Hundslund jo som du beskriver er et lille samfund, ja så troede jeg i første omgang at det var dig.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 21-09-04 22:03

MOLO -> 1000 tak. Dem vil jeg lige checke ud når jeg får tid.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 21-09-04 22:04

ja arne du må igennem..vi hjælper dig da..vi har både msn og alting...

Kommentar
Fra : ans

Dato : 21-09-04 22:04

>mango
Hun vandt 1000,- kr. i dag, så nu kan hun da invitere på kaffe og kage.
Hun havde også hjælp fra andre.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-09-04 22:05

Hundslund er skam en rigtig by Der er både vandværk, kirke og Brugs'

</JEPPER>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-09-04 22:07

..og mango

..ikke at forglemme

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 21-09-04 22:10

Mange tak ans og mango. men jeg tror ikke at det vil fungere i praksis. Svarene skal falde rimeligt hurtigt. Vi kan ikke nå at MSN'e om det først. Men I er squ nogle søde tøser! :_%

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 21-09-04 22:11

Mange tak ans og mango. men jeg tror ikke at det vil fungere i praksis. Svarene skal falde rimeligt hurtigt. Vi kan ikke nå at MSN'e om det først. Men I er squ nogle søde tøser!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 21-09-04 22:22

>arne.jakobsen
Det vil da kunne fungere, det gør det jo for andre speakeren venter flere gange i minutter før svaret kommer.
I stedet for hver gang at skulle skrive arne.jakobsen er der så ikke en forkortelse, som du kan godtage?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-09-04 22:23

arne.jakobsen -> Høns ..hedder det ! ..os der holder orden og styr på hønsegården

Det ere på tide der kommer 'uno novero' Hane i kurven ..værs'go' arne.jakobsen
Eme.. ska' snart på aftægt, molokykkelikyen arbejder ørerne af på sine kolleger, tedd har rigeligt at se til for at holde sig point-ajour & resten af 'banden' har omsorgsdage

JEG VIL DÆLME OSSE SNART HA' EN OMSORGSDAG !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 21-09-04 22:30

ans -> I mine seneste kommentarer har jeg, når jeg HAR underskrevet gjort det med AJ. Den har svampearne lugtet så nu er han også begyndt at gøre det. Men pyt brug I bare den. Det gør alle mine kolleger.

Molo -> Jeg vidste ikke at du ejede en hønsegård?

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 21-09-04 22:43

ans -> Du kan da også bare gøre som så mange andre! Bliv på fornavn med mig.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 21-09-04 22:46

Molo ejer ikke en skid - kun hans stolthed

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 21-09-04 22:50

Hej Creamy Velkommen til. Hvordan bar du dig ad med at få Kanud til at reagere? Jeg har mailet dem idag vedr. svampearne og uden nogen effekt.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 21-09-04 22:51

ha ha MOLO..du er hermed fritaget som høseholder i en uge!!! Arne overtager..så hold du bare fri lidt Molo! *GG* Arne har i forvejen sin kæleko, så et par høns fra eller til skulle ikke gøre den store forskel vel Arne?

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 21-09-04 22:56

Hej Arne.
Som sagt ved det ikke. Jeg skrev en mail og indlæggene blev fjernet. De har ikke givet en forklaring - men et eller andet sted tror jeg det var MIN mail der gjorde udslaget. Der er jo ikke så mange andre der mener Skvadderhovedet skulle ha´et los i røven.
Faktisk tror jeg nogle hellere så at vi to fik et aftryk af en ecco sko bagi.. Vi er nogle slemme nogle (har jeg hørt) -D

Kommentar
Fra : mango

Dato : 21-09-04 22:57

Eva:
" Adam, elsker du mig?"

Adam:

"nej!"

Eva "grædende" :

"Jamen hvorfor dyrker du så sex med mig"

Adam:
"HAAAAAL-LO !!!
"kan du se andre" ??????

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 21-09-04 22:58

NIX bare send dem i min retning. Patsy og jeg har go plads!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 21-09-04 23:20

hehe...så er du på forsiden igen Arne. Du må ha´gjort et godt indtryk siden du fortsat er interessant at trække frem på seneste 25

Må jeg ikke nok få din autograf?!

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 21-09-04 23:32

hehe selv Creamy Det er jo blot stadig den lille idiot der ikke kan noget selv, men er nødt til både at stjæle andres identitet og skrive af fra en bog. Lad os tie ham ihjel! Alle der ikke har en hotmail-lignende email-postkasse får automatisk min underskrift når jeg sender dem en mail. Så hvis du vil ha' den, er der 3 muligheder:
1.: Send mig din email-adresse
2.: Send mig din snailmail-adresse
3.: Tag med på svampetur i Ndr. Feldborg Plantage på lørdag kl. 13:00

Der kan du og alle andre se "giraffen" i aktion.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 21-09-04 23:36

lol - svampetur i Ndr. Feldborg..Lyder da vældig interessant - især når den eneste svamp jeg kender er Molo...host, jeg mener selvfølgelig min grydesvamp

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 21-09-04 23:39

Det er da derfor man ta'r på svampetur! For at lære nogle flere at kende (af begge køn).

Kommentar
Fra : mango

Dato : 21-09-04 23:40

creamy *LOL* aarggh har du ikke en badesvamp og nogl champignons også?

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 21-09-04 23:40

Sorry arne.jakobsen,men noe stemmer ikke helt her,jeg personligt tror du driver et spill,dette er brukt før jo desverre

Kommentar
Fra : mango

Dato : 21-09-04 23:43

arne *LOL* ok..følger der vin med til den der svampestuvning?

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 21-09-04 23:44

Hej holniels: Den kommer du squ til at forklare, jeg er helt blank

Kommentar
Fra : ans

Dato : 21-09-04 23:44

Ja, jeg skrev jo i mit indlæg "ingen svampekastning" bare I overholder det.
Hvor er Ndr. Feldborg Plantage?

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 21-09-04 23:46

holniels, jeg mener det var en meget urimelig og uigennemtænkt bemærkning

Kommentar
Fra : mango

Dato : 21-09-04 23:46

holniels..du slapper bare lige helt af...du trenger at sove..go´nat

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 21-09-04 23:46

Kære mango. Kun hvis I selv ta'r den med. Men det er også helt legalt.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 21-09-04 23:47

Ups! smileyen skulle ha´været denne

Kommentar
Fra : mango

Dato : 21-09-04 23:48

jeg trænger ihvertilfælde..sov godt alle sammen z

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 21-09-04 23:49

Tror jeg ikke du er arne.jakobsen,opmærksomhet er en fin ting og hvad gør man ikke for den?,finn ut og fortæl hvem svampearne er og alt er flott så,er gammel og mistroisk her arne.jakobsen,sorry du

Kommentar
Fra : mango

Dato : 21-09-04 23:49

ok arne..nej det var kun or sjov..jeg skal jo køre bil så det går ikke..

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 21-09-04 23:52

Nu stopper du holniels
Find da selv ud af hvem svampearne er før du kommer med så sindsyg en anklage!!

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 21-09-04 23:53

Sorry creamygirl og mango,men er jo skrevet så meget om at man ska skrive hvad man mener eller er det kun forbeholt noen?
og om jeg trenger sove er jeg vel den nærmeste til at afgøre

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 22-09-04 00:00

Jamen holniels da, har du tilbragt de seneste dage i fjeldet? svampearne er den samme som : The_Expert, Eddie_Skov og flere andre. Det er der ført adskillige beviser for i de seneste dage. OG jeg er squ mig selv. Har ikke brug for at skrive af fra en svampebog for at skrive tips om svampe. Tag lige Tænkehatten på min ven. Eller brug lidt mere tid på at undersøge tingene før du igen kaster dig over mig.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 22-09-04 00:07

holniels -> Selvfølgeligt skal du skrive hvad du mener. Men det tar altså tid og omtanke at danne sig en mening. Og det bør man ha' gjort før man går ud og mistænker andre sådan som du gør. At pigerne foreslår at du går i seng, er blot en meget pæn måde at fortælle dig på, at de mener at du IKKE har gennemtænkt spørgsmålet.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 22-09-04 00:10

>holniels

Citat
Hvis der er andre brugere, der har lyst til at ytre sig, så er det ok med mig, men ingen mudder/svampekastning

Hilsen ans

Der har været stille og fredeligt i denne tråd og det er mit ønske at det fortsætter på den måde. Den har ikke været uden humor, hvilket også er tilladt, men mudder/svampekastning frabedes.

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 22-09-04 00:10

Har hatten på arne,din ven svampearne kan jo være hvem som helst,meg deg og alle andre men du,er jo kun en som føler seg ovenpå ved disse skriverier og det er deg,jeg vet hvordan jeg ville nydt det hvis der ble så stor blæst om meg,jada da ikke nu men da jeg var yngre

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 22-09-04 00:13

Sorry ans,er bare mine tanker der er skrevet her,ha en god kveld

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 22-09-04 00:17

holniels din nar, jeg er 49 år gammel og den opmærksomhed jeg har brug for får jeg i min egenskab af Naturvejleder og Svampetursleder. Jeg er ofte i direkte radio, har også været på TV, og næsten alle i Herning kender mig og hilser pænt på mig. Tror du så at jeg kunne finde på at lave sådan noget lort? Gå nu igang med at undersøge sagen, så vi slipper for flere af dine dybt tåbelige indlæg. (Du skuffer mig holniels, troede ellers vore stridigheder var et afsluttet kapitel)

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 22-09-04 00:18

Ohh yes holniels - Ytringsfriheden længe leve Selvfølgelig må du skrive hvad du mener, men husk på, at det ikke kun er forbeholdt dig - og at din mening måske ikke deles af andre og at du af den grund kan blive udsat for at blive sagt imod.
Believe me, I know Min mening er, at du er ude hvor du ikke kan bunde - og kommer med en anklage du endda viser usikkerhed overfor ved at bede Arne opsnuse hvem denne svampearne egentlig er.

Mener du der er hold i din anklage - så vær venlig at bevise det i stedet for at bede Arne modbevise amatør mistanker

Og ja, jeg tror du skal sove på det, men nej, det kan jeg ikke bestemme

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 22-09-04 00:25

Jamen så godnat Ans!
Hvordan blev det forresten din tråd?! har du købt den?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 22-09-04 00:26

>holniels

Fortsæt du med dine tanker her http://www.kandu.dk/dk/spg/49839

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 22-09-04 00:33

Hvad er nu det med en hønsegård? Kan jeg være ræv så?

Kommentar
Fra : dova

Dato : 22-09-04 00:35

Næ tedd
Du ved godt, at det er dumt at sætte ræven til at passe høns

Kommentar
Fra : ans

Dato : 22-09-04 00:38

creamygirl

Ja, jeg har købt den, og kan sælge den

Kommentar
Fra : ans

Dato : 22-09-04 00:40

Jeg kan ikke sælge den, men kan lukke den.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 22-09-04 00:42

tedd -> Se Molo's 22:23 i denne tråd.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 22-09-04 00:59

ans søde -> I al virakken glemte jeg helt dit spørgsmål. Nordre Feldborg Plantage ligger ca. 25 Km. nord for Herning.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 22-09-04 01:13

Kunne ellers godt tænke mig at bide hovedet af hanen og løbe med alle hønsene!!

Kommentar
Fra : dova

Dato : 22-09-04 01:14

Det tror jeg så du hurtigt ville fortryde tedd

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 22-09-04 01:20

Sikkert, men det jo det man har livet til

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-09-04 09:36

tedd -> Hvorfor tager du ikke bare med arne.jakobsen ud for at se om ikke der skulle være nogle ugler i mosen, hvis du er så glad for fugle ?

Hvis du er en ræv, så er det sgu den eneste ræv jeg kender med rotter på loftet og pip i kasketten

</MOLOKYLLING>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 22-09-04 13:20

Hellere det end en kylling med g-streng!!

Kommentar
Fra : mango

Dato : 22-09-04 14:28

dova..på den anden side, hvis du sætter ræven til at passe hønsene...må han jo aligevel være den bedste..han kender alle knebene for at få fat i dem..hmm forstår du hvad jeg mener *GG*?

Og i 2 knejter, som i dog kan, man sidder her fuld af beundring *GG*

"hønesusen"

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-09-04 14:28

Hellere gok end gak

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-09-04 14:29

mango -> Jeg tvivler på tedd er en ræv. Det er nok en and. Pap-and !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-09-04 14:32

creamygirl, min lille lokkedue. Ka' du nu holde dem hen med snak indtil jeg vender frygtelig tilbage iaften

Vigtige ting presser på : TØJVASK

http://marbella.to/valentine/images/kiss.gif </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mango

Dato : 22-09-04 14:47

Jeg skal love for ham molo er i digterhjørnet idag *GG*

Tror godt han kunne få en fjer til fem høns...helt alene !!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 22-09-04 14:50

Ja det må jo kræve enormt arbejde at få vasket G-strengen Molo

Kommentar
Fra : dova

Dato : 22-09-04 15:58

ja mango, der er gang i "ræven" og "kyllingen" i dag

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-09-04 19:34

tedd -> Tjaeh.. vi er jo nogen der pudser fjer (..den i hatten f.eks.) ..og så er der dem der pudser næse (..den lange) , fordi de ikke får pudset 1 tallet

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mango

Dato : 22-09-04 20:24

Molo du er forrygende...ha ha ha ha..

Kunne ikke have fundet på noget bedre selv...øv!!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 22-09-04 20:29

Selv hvis du fik hovedet bidt af ville du blive ved med at kagle, Molo! Man har ikke brug for at pudse fjer, når man har en ræv bag øret!!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-09-04 20:35

Ja ja tedd; Har man hørt en loppe gø ? Mel du bare din rævekage, så går jeg i seng med hønsene

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ans

Dato : 22-09-04 20:37

Hej, her er der da hygge!

Molo og Tedd er nok i digterhumør i dag

>mango

Nu må du høre din nabo i radioen på fredag. Hvis hun nu vinder week-end opholdet på en kro, kan det jo være at hun tager dig med, for det gode nabovenskabs skyld

Kommentar
Fra : mango

Dato : 22-09-04 20:41

ans *LOL* ha ha ha..om hun så tilbød det, gad jeg ikke tage med..dertil er hun sgu et nummer for mærklig til mig du *GG*
Og ja her er hygeligt, tror lige jeg skal have lokket Arne herind, han trænger til opmuntring.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 22-09-04 20:43

Der er en grund til at de forbød rævejagt i England, og stadigvæk tillader lørdagskyllingen, Molo

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-09-04 20:47

tedd -> Det tror pokker : Kogt ræv !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mango

Dato : 22-09-04 20:53

kogt ræv !!!!!!!!!!!!!!! *fasag* MOLO for helvede jeg er altså ved at dø af grin..du er da ufattelig morsom idag.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 22-09-04 21:04

Det vel ikke værre en Coq au G-streng!

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 22-09-04 21:07

MOLO -> Ligesom børn må gå til hvile med deres mødre, må kyllinger også ligge under Hønerne. Husk dog lige at der også er en Hane i hønsegården! Mens kyllingerne ligger trygt og godt under hønsene, er det stadig Hanen der har det overordnede opsyn over flokken. ( inkl. kyllinger )

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 22-09-04 21:19

Jeg vandt en kæleko til bingo bank)
Kan hente den i morgen over middag. Har du nogle gode tips Arne?! hvad gør jeg når den bliver teenager - det der med stuearrest er ikke lige min stil!

http://www.skumlernet.dk/vks/img/cows/COOLCOW.GIF

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-09-04 21:20

Hva' så arne.jakobsen; gør du nu også haneben ?
Ok.så ...bare du holder snitterne fra creamygirl !-/
Så falder der nemlig sporenstrengs brænde ned og det hjælper ikke at sige : Man ka' jo æggehvide, hvad man æggeskal.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 22-09-04 21:21

hehe..det sker ofte at den skøre fisk kommer frem
Der skulle stå banko!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 22-09-04 21:23

Jeg svigter dig aldrig Molo - stol trygt på det

Kommentar
Fra : mango

Dato : 22-09-04 21:24

naiii creamy du har fundet et billede af Patsy..nu må Arne da blive glad...

Jeg vil osse ha en..hvor vinder du dem henne Creamy?

mangohønen

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 22-09-04 21:24

Nu rabler det med disse smileys hmm, det var den her jeg ville bruge

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 22-09-04 21:28

No problemos Mango. Jeg vandt to, og du får da bare den anden

http://www.skumlernet.dk/vks/img/cows/cow_tail.gif

Kommentar
Fra : mango

Dato : 22-09-04 21:32

naiii hvor er den søøøøøøøj har lagt den som baggrund..iih altså tusind tak Creamy, den er jeg glad for.
knuzz

mangohønekælekomoren

Kommentar
Fra : mango

Dato : 22-09-04 21:33

hold da op når man lægger den som tapet kommer der dælme mange kælekøer *LOL* er du svimmel mand..man bliver helt rundtosset.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 22-09-04 21:34

min mand sidder og ryster på hovedet af os *GG*

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 22-09-04 21:35

Høns! Man kan ikke leve med dem, man kan ikke leve uden!! Men husk karry det giver en pikant smag!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 22-09-04 21:40

hehe.. jeg prøvede det samme Mango - og fik et mindre grineflip

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 22-09-04 21:42

Mango - sig til din mand, at man behøver ikke være tosset, for at være her på Kandu.................men det hjælper.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 22-09-04 21:48

ja Creamy..man bliver helt ør i hovedet ikke *GG* hold da kæft hvor eret sjovt..

Emme, det ved han godt..han sidder jo ved siden af en der morer sig enormt..og jeg må jo være tosset, ergo hjælper det *GG*

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 22-09-04 21:52

Hmm? Der er noget med kvinder og kælekøer!!
http://www.icomm.ca/emily/pictures/cow.jpg

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 22-09-04 21:53
Kommentar
Fra : tedd

Dato : 22-09-04 21:54
Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 22-09-04 21:54

MOLO -> Det var dig selv (måske i en mindre grad af beruselse) der sidste aften overlod hele hønsegården til mig! Det er derfor du er degrderet til Kylling. Det skulle vel ikke være nødvendigt at bringe et link. Alle hønsene overværede det, og var ikke spor overraskede over at du efterhånden SELV følte at du måtte erstattes.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 22-09-04 21:55
Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 22-09-04 21:58

Creamy -> Jeg tror ikke at den ko du vandt til bingo tåler sammenligning med Patsy? Din er garanteret noget død i sværen og partitioneret til ukendelighed.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 22-09-04 22:02

Og så lige det sidste! Nu vil jeg se Down by law http://david.larocque.net/images/LaRocque/stuff/madcow.swf

Kommentar
Fra : mango

Dato : 22-09-04 22:04

hva faen betyder : partitioneret

Min er sku da sød Arne..

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 22-09-04 22:05

Hov hov - hønsegården er vist mit domæne.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 22-09-04 22:07

partitioneret = delt op

Kommentar
Fra : mango

Dato : 22-09-04 22:09

tedd...ha ha..ja det må du nok sige *GG*

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 22-09-04 22:11

Creamy & Mango -> Hvem tror I der har stået model til den tegning hvis ikke Patsy? Har da selvfølgeligt selv haft hende på skærmen længe.

Creamy -> Fy skam dig. Tænk at vinde en ko i SPIL. Patsy står og fnyser af raseri i baggrunden (MffYuuhh)

Kommentar
Fra : mango

Dato : 22-09-04 22:13

nååh ja Emme det er da også rigtigt..synes bare lige sammenhængen var lidt underlig..derfor ville jeg sikre mig at det var det, det betød!
Ja det er da rigtig at det er Emme der er hanen i hønsegården..Molo har bare møvet sig ind..

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 22-09-04 22:14

Nå, jeg går ind og lægger mig - skal jo op same tid som hønsene

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 22-09-04 22:16

Hvad pokker kom Patsy nu tli at sige der kunne ligne det der forbudte ord? Aner det ikke, men det er jo ikke nemt at styre sådan en lille sød tøs.?

Kommentar
Fra : mango

Dato : 22-09-04 22:21

nat Creamy..ja det er ikke såen at være en høne..tra la la

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 22-09-04 22:22

hønsegården=frida2
http://www.kandu.dk/dk/spg/25892
Citat
så måske hopper hønsene her ind og måske ser vi også hønsepasseren=emesen og molo drengen og alle andre er da hjertelig velkommen i hønsegården!

Kommentar
Fra : mango

Dato : 22-09-04 22:29

ja Emme det er nemlig rigtig..godt vi fik det på Plads..MÅ JEG PRÆSENTERE: HØNSEPASSEREN........tha daaaaa...Emmedrengen truuut truuut tha daaaa

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 22-09-04 22:34

Og hvordan går det så med ikkerygeren Mango ?????????

Kommentar
Fra : mango

Dato : 22-09-04 22:57

Emme det går fantastik..jeg har snart 1 års jubilærum..har ikke røget så meget som et sug siden 3. november 2003..tak fordi du spørger søde Emme
Knus sus

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 22-09-04 23:37

emesen -> Hvis du er Hanen i hønsegården, hvordan kan det så være at du har tilladt Molo at tro at HAN var det! Har du ikke passet dine høns ordentligt? Og skal jeg så regne med at det Molo gjorde sidste aften m.h.t. at overlade mig ansvaret for Hønsegården, er helt forkert? Det er jo på ingen måde et nemt job at passe en hønsegård! Vi skal bare lige blive enige om hvorvidt det er dit eller mit ansvar?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 23-09-04 01:44

En kylling kan da ikke overlade nogen som helst ansvaret over en hønsegård! Det ville jo svare til at børnene i en børnehave selv kunne ansætte deres pædagoger!

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 23-09-04 02:02

Yes tedd. Men eftersom mango mener at det er emesen der er hanen og det i forgårs var Molo der var hanen ( og blev tiljublet som en sådan af alle hønsene (inkl. mango)), ser jeg nu frem til det endelige opgør. Det bliver sjovt.
At du (Ræven) så prøver at kaste grus i maskineriet, er da helt OK. HÆ Gnæg He Fniizz. AJ

Kommentar
Fra : dova

Dato : 23-09-04 02:09

Måske ville det også være bedre for børnehavebørnene tedd

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 23-09-04 02:13

Ikke grus Arne!! TÆNDER!!

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 23-09-04 02:48

Hold da helt op hvor er denne tråd dejlig Den med et nummer mindre er stadig fyldt med had og galde affødt af ham I VED NOK! Og hans medløbere.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 23-09-04 02:53

Men jeg laver en ny SmallTalk i morgen. Der hedder "Hvem er HANEN?" Go'nat godtfolk

Kommentar
Fra : dova

Dato : 23-09-04 02:53

Ikke et nummer mindre arne, men 99 større

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 23-09-04 03:06

Thanx dova. Well meet again, I know where, I know When.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-09-04 09:29

Må hellere krybe til korset Jeg er blot en forvalterdreng

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mango

Dato : 23-09-04 10:42

ok..så har vi kun Emmedrengen og Arne tilbage...Molo er trådt tilbage helt frivilligt..så må der fightes...

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 23-09-04 13:34

Og ræven render med hønsene, når hanerne er optaget med at slås!

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 23-09-04 14:24

Jeg ved ikke hvem hanen er - passer bare hønsene.

Og mango >..................et stort

Kommentar
Fra : mango

Dato : 23-09-04 22:30

Tak Emme..jeg er også stolt..og "kun" 4 kilo tungere

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 23-09-04 23:28

mango -> puttehøne. Tillykke med hvad? Har du nu igen lagt et Guldæg? Uden at fortælle Hanen det?

Kommentar
Fra : mango

Dato : 24-09-04 00:04

Arne..jeg holdt med at ryge sidste år ..d. 3 nov. og har ikke røget så meget som et sug siden..og søren ryger stadig gg

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 24-09-04 00:24

OK mango -> Hvad har den 3 november at gøre med dags dato. d. 23 september. Forstår stadig ikke at der er grund til at ønske tillykke?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 24-09-04 08:51

Ja så er det tid til at lukke denne tråd.
Det blev så uden mudder/svampekastning. Det ser jo også ud til, at de deltagende har hygget sig.
Held og lykke Arne med din "Hvem er hanen" tråd, hvis det bliver til noget

Hilsen ans og god week-end

Godkendelse af svar
Fra : ans

Dato : 24-09-04 08:54

Tak for svaret xyzzygy.

Hilsen ans