/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
Øjenvipper!?
Fra : DreamHunter
Vist : 3114 gange
100 point
Dato : 21-09-04 13:56

Jeg har (nu havde!) meget lange øjenvipper, hvilket var meget irriterende, fordi det ser dumt ud til en dreng og så fik jeg dem i øjet hele tiden. Så jeg tænkte, hva helvede nu klipper jeg dem sgu.. DUM ide!! det blev vildt skævt og nu ser det bare dummere ud. Hvor lang tid tager det før de vokser ud igen?

Kommentar
Fra : soyeljefe

Dato : 21-09-04 14:04

Så vidt jeg ved, så vokser de ok-stærkt...selv er jeg i stand til at trække mine øjenvipper ud, men det ser hele tiden ud som om der er nogen, så jeg går ud fra det går pænt stærkt (måske ikke lige den mest medicinske-faglige formulering )

Accepteret svar
Fra : Axelise

Modtaget 110 point
Dato : 21-09-04 14:18

Jeg lavede for nogle år siden et rigtigt "smart" nummer...
Jeg ville have lidt gang i brændeovnen, for jeg syntes at der var for lidt knald på. Så jeg hældte en ordentlig sjat optændingsvæske på.....og så eksploderede det nærmest ud af ovnen, og jeg fik svitset mine øjenvipper på begge øjne helt ned. Rigtig kløgtigt...! Jeg er en pige, så jeg vil selvfølgelig meget gerne have lange øjenvipper. Det tog ca. 1 månedstid før mine var nogenlunde vokset ud igen.

Godkendelse af svar
Fra : DreamHunter

Dato : 21-09-04 14:55

Tak for svaret Axelise.