/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Søde ord...
Fra : nullerbullerpige
Vist : 698 gange
21 point
Dato : 21-09-04 13:37

Hej!

Er der nogle der har en ide til hvad man kan skrive i et lille kort. Har nemlig lige købt en rose til min kæreste, men ved bare ik hvad jeg skal skrive i kortet...
Please hjælp!

Kommentar
Fra : soyeljefe

Dato : 21-09-04 13:43

Kommer helt an på situationen:
Har i skændtes, så skriv om hvor glad du er nu og håb for fremtiden osv.

Er du bare forelsket....så skriv det

Det er MEGET individuelt hvad man skriver eller BØR skrive. Nogen kvinder foretrækker klichéer: "Fordi jeg elsker dig højere end stjernerne", mens andre hellere vil have noget mere personligt og ligetil.

Føl dig frem

Kommentar
Fra : soyeljefe

Dato : 21-09-04 13:44

Ups...du er vist selv kvinde!!!

Kommentar
Fra : soyeljefe

Dato : 21-09-04 13:45

...I så fald...tal til hans mandighed...mænd har ofte "bare" brug for at vide, at der er noget de er gode til, eller ligefrem bedst til...enkelte er også til klichéer, men det er ikke så udbredt blandt mænd/drenge.

Kommentar
Fra : nullerbullerpige

Dato : 21-09-04 13:45

Ja... det er jeg...
Jeg er bare ikke særlig god til at skrive følelser ned, så hvis der var nogle der havde en sød lille sætning/digt...

Accepteret svar
Fra : soyeljefe

Modtaget 31 point
Dato : 21-09-04 13:51

At du er i mit liv betyder alt, uden dig ville jeg intet være, selvom denne blomst med tiden vil visne, så visner min kærlighed til dig aldrig.

Eller noget i den henretning

(Jeg er jo så heller ikke poet ;) )

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 21-09-04 13:55

Der findes jo flere af den slags remser og rim. Men uanset hvad du skriver er jeg sikker på, at din kæreste vil sætte væsentlig mere pris på at ordene kommer fra dig end fra kandu.dk.
Og han kender dig sikkert godt nok til at gennemskue om det er hjemmelavet eller "købt".
Man kan jo også bruge nogen helt almindelig ord som "En kærlig hilsen til min elskede". Husk det er tanken der tæller.......

Kommentar
Fra : soyeljefe

Dato : 21-09-04 14:02

Medmindre man er kliché-elsker...men jeg ved min kæreste ville blive knotten hvis jeg havde fået det fra en anden Hun er rimelig anti-kliché type...hvorimod JEG er den store kliché-elsker

Men jeg synes ikke der er noget galt i at "søge" inspirationen...man kan bare formulere det på sin egen måde, og med egne ord, så det passer ind i den relevante sammenhæng

Er han forresten håndværker-type, bog-"nørd", sportsfreak eller hvordan er han...er han romantisk osv...

Uanset hvad han er, så bør du skrive det du føler for...selvom han muligvis ikke helt er samme type, men han må forstå at DU mener det BEDSTE med det du har skrevet

Kommentar
Fra : nullerbullerpige

Dato : 21-09-04 14:38

Nej jeg synes bestemt heller ikke der er noget galt i det.

Han er helt sikkert håndværker og sportsfreak typen...

Kommentar
Fra : nullerbullerpige

Dato : 21-09-04 14:38

Nej jeg synes bestemt heller ikke der er noget galt i det.

Han er helt sikkert håndværker og sportsfreak typen...

Godkendelse af svar
Fra : nullerbullerpige

Dato : 21-09-04 16:00

Tak for svaret Poet.