/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
kan jeg nå at så ???
Fra : bjerregaard
Vist : 411 gange
100 point
Dato : 14-07-02 19:12

hej NG

jeg er lige kommet hjem efter 14 dages ferie og til min store skuffelse er alle mine gullerødder og porre væltet rundt og er revet op... Naboen har lige været her med en undskyldning på vegne af hans hund... ØV
Nå men mit spørgsmål går altså på, om der findes nogle former for grønsager, som jeg kan nå at så inu, det ser så trist ud med sådan et bart stykke.

håbefulde hilsner
fra bjerregaard

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 14-07-02 20:58

Det er nok lige at være for sent. Hvis du begynder forfra nu, og skal have heldet med, bør du nok lave en aftale med vejrguderne.

mvh viskinge

Kommentar
Fra : summer

Dato : 14-07-02 20:58

Et lille tip: Hvis din "søde" nabo eller andre du kender har nogle grønsager som endnu ikke er tyndet ud, så "fremmer" du væksten i din have ved at plante sådanne udtyndede vækster og vande grundigt og give gødning efter en uges tid. På denne måde kan du nå at få udbytte af næsten alt.
mvh
summer

Accepteret svar
Fra : PARKENSS

Modtaget 100 point
Dato : 15-07-02 00:57

Hej

Selvom vores sommer er for kort (synes jeg) og nok mange andre havemenneskes, så er der heldigvis mange ting der kan sås endnu,--jeg har fundet et link til dig hvor du kan finde mange typer grøntsager som kan sås nu :
http://www.ecoweb.dk/danspiring/groensager.htm

Mvh
Parkenss

Godkendelse af svar
Fra : bjerregaard

Dato : 15-07-02 12:16

hej
tak for de hurtige svar, jeg vil så i aften, og vil også lige høre den nærmeste vennekreds, om de har et par rækker et eller andet det ikke er tyndet inu. Og så satser jeg på, at vi får en kanon sommer fra nu og til september
men tak allesammen

Mvh Bjerregaard

Kommentar
Fra : summer

Dato : 15-07-02 14:24

Håber min kommentar hjælper dig. :)
vh
summer

Kommentar
Fra : summer

Dato : 15-07-02 14:24

Håber min kommentar hjælper dig. :)
vh
summer