/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Hvem kender billedet/maleren???
Fra : upyoursmate
Vist : 319 gange
10 point
Dato : 20-09-04 18:38

Er der nogen der kender et billede af en der måske hedder noget i stil med Emile Pascat. Det forestiller en sengeliggende kvinde der løfter op i en anden kvindes kjole og hun er i færd med at hælde noget vand op i et fad... Måske er det fruen og pigen i huset. Det hænger på Bobi Bar i København.

Mvh.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 20-09-04 18:53

Kan du ikke prøve at beskrive lidt nærmere om stilen det er malet i.
Er det skarpe farver eller ligner det mere noget blanding af tegnet og malet.
Jeg har kigget efter både navn og beskrivelse af malere og billeder, og der er intet der matcher noget af det navn.
mvh dova

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 20-09-04 19:10

Du er hermed erklæret for hjernedød.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 20-09-04 19:16

Se spørgsmål http://www.kandu.dk/dk/spg/49605
og det høflige svar fra spørger.

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 20 point
Dato : 20-09-04 19:23

Hvis du orker, er her noget at gå i gang med
www.easyart.se

www.Allposters.com

men tror nu ikke du har held med dig
mvh dova

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 20-09-04 20:26

Teil har ret!
Upyoursmate trænger til lidt anskuelighedsundervisning i bedre opførsel.
Jeg var inde, at lede lidt på baggrund af hans tidligere spørgsmål, men jeg gider heller ikke at hjælpe en der håner dem der vil hjælpe.
Billedet kender jeg godt og kunne sikkert godt komme i tanke om maleren ved at lede lidt, men nix putte.

Kommentar
Fra : pbp_et

Dato : 20-09-04 22:40

Så sarte - bare fordi han siger "skråt op" allerede i overskriften.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 20-09-04 22:52

Så find du svaret!

Kommentar
Fra : upyoursmate

Dato : 20-09-04 23:03

Bjarne D(um?) og Teil - jeg har absolut ingen respekt for mennesker som jer. Teil, jeg spørger igen fordi jeg ikke fik noget svar første gang og Bjarne, hvad om du holdt din medløber-meninger for dig selv.

Mvh (i den grad) Upyoursmate(s)

Kommentar
Fra : dova

Dato : 20-09-04 23:09

Såså upyoursmate kan du nu være ordentlig
Og i stedet gi' dig til at lede efter maleriet i de link jeg gav dig.
Der er 850000 forskellige muligheder.

dova

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 20-09-04 23:11

Stakkels dumme mig. Medløber med meninger

Kommentar
Fra : lyhne1

Dato : 20-09-04 23:33

Heller inegn hjælp at hente herfra.. Du, du kkunne jo starte med at lede Up Your own ***

Kommentar
Fra : lyhne1

Dato : 20-09-04 23:34

og man må ikke drille folk med at de stammer

Kommentar
Fra : upyoursmate

Dato : 20-09-04 23:37

Så hold dog kæft, børn.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 20-09-04 23:41

Hvis du kan kalde mig barn, far, så er du ved at være en gammel nar!

Godkendelse af svar
Fra : upyoursmate

Dato : 03-10-04 13:49

Tak for svaret dova.