/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
hvad kan vi gøre???
Fra : xyzzygy
Vist : 597 gange
1 point
Dato : 20-09-04 17:54

ja, arne har jo selv lige påpeget (i to tips din pointluder ) at ex-experten har laven en ny profil. (svampearne) med det formål at chikanere arne.jakobsen. så jeg har lavet denne diskussionstråd, hvor vi bør finde ud af hvad man kan gøre med personer som The_expert aka svampearne og experten med flere...

hvad kan vi gøre???

Kommentar
Fra : dova

Dato : 20-09-04 18:01

Det er nok ikke så let at gøre noget ved, for hvis der bliver klaget over en profil, der efterfølgende bliver smidt ud, opretter vedkommende jo bare en ny.
Der bliver åbenbart ikke lavet et tjek på navn og adresse, hvorvidt den indklagede profil har flere alias'er.

mvh dova

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 20-09-04 18:02

Jeg mener det eneste der er at gøre, er at sende en emil til Kandu-teamet og bede dem om at løse problemet. Skvadderhovedet HAR jo allerede overtråd så mange regler for færdsel på Kandu, at der er tilstrækkeligt grundlag for en Livstids-dom. Jo flere der gør det og evt. henviser til relevante tråde og Aliasser, jo bedre. AJ
Og NEJ xyzzygy (siggy): Jeg er stadig ikke point-luder. Grunden til de 2 tips er spm sædvanligt, at vise tippet OGSÅ til folk der ikke abonnerer på "Hus & HAve" hvor sagen startede. Det drejer sig om Biologi, og nu har abonnenter på dette emne også fået tiippet.

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 20-09-04 18:03

DOVA
hmm, nej, selvfølgelig ikke, den er sikkert osse FAKE, men der må være et eller andet, en ip måske?

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 20-09-04 18:08

Nu husker jeg ikke helt præcist HVAD man afgiver af oplysninger i registreringsfacen, men mener at de er tilstrækkelige til at Kandu kan lave et check på om en ny bruger allerede findes. Hvis ikke, må denne mulighed blot tilføjes systemet. Det kræver selvfølgelig noget programmering, men hvis ikke kandu-programmørerne er de rene barnerøve, ved de godt hvordan man gør.

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 20-09-04 18:09

ja ja arne.
kan du ikke se at min er ment som en joke over den tidligere pointluder disput, selvfølgelig er du ikke pointluder, men gode gamle (måske) svampearne.

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 20-09-04 18:12

Glem det dog, den type er ikke værd at beskæftige sig med, og det er netop opmærksomheden omkring dem, der holder dem igang.
Som jeg har sagt før---det skal ties ihjel.
Mvh
dabj

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 20-09-04 18:14

måske dabj, måske.
og arne--> man skal ihvertfald ha en ny e-mail

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 20-09-04 18:26

Siggy -> Jo jeg forstod det godt, men vi har jo også andre med på denne tråd, der måske ikke har læst vor tidligere disput! Og mine kandu-venner må stadig godt kalde mig svampearne, det er der nemlig også mange af mine real-live-venner der gør. Blot må der ikke tages fejl.
Dabj -> Jeg er ret enig med dig i dit synspunkt. HAr selv ofte holdt mig ude af disse Hade-tråde startet af Skvaddernakken. KUN når han også inddrog Creamy og Keldd, har jeg kommenteret. Én ting er hans hetch imod mig, den kan jeg godt leve med, men når han begynder at blive sjofel og inddrage andre personer, ryger toppen squ af.
Og NEJ: Kandu's regler SKAL overholdes af alle og Kandu skal sørge for at de bliver overholdt. Ellers er de jo intet værd.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 20-09-04 18:38

dabj -> Hver eneste gang man møder et individ, der ikke opfører sig ordentligt og forfølger, mobber og tilsviner andre mennesker, så ER det squ værd at beskæftige sig med. Næste trin for en sådan Psykopat er nemlig at han overskrider flere grænser. Han HAR allerede sagt til mig i en anden tråd, at jeg skal passe på, for jeg er ved at blive "plottet".
Det er jo en direkte trussel imod min person! Synes du stadig at Psykopaten blot skal ties ihjel?

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 20-09-04 18:46

hmm ja, det var i min tråd, hans indlæg er dog blevet slettet, men med alle de alias'er han har er der svært at finde ud af hvem der er ham.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 20-09-04 18:48

Hvordan Fan... kan et indlæg blive slettet?

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 20-09-04 18:51

åbenbart, det var creamy der fik teamet til at slette det. se selv efter!

Kommentar
Fra : ibenboel

Dato : 20-09-04 18:54

kan vi ikke blot ignorere indlæg og spgs.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 20-09-04 18:55

Jeg er enig med 'dabj' at de skal ties ihjel.
Til gengæld mener jeg ikke tips skal gentages i forskellige kategorier - og når der tales om spiselige svampe er det eneste rigtige sted under kategorien madlavning.
Det er ødelæggende for tips med gentagelser, idet mange ser kun tips under sidste 25 og tips forsvinder således meget hurtigt ud af de sidste 25 hvis der er for mange gentagelser. For mit eget vedkommende abonnerer jeg ikke på noget og ser kun under sidste 25 og sådan tror jeg der er mange der gør.

//bentjuul

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 20-09-04 19:00

ibenboel -> Læs mine kommentarer lidt højere oppe. Med ordet Plotte, mener han: At finde ud af hvor jeg bor!

Siggy -> Om det lige var Creamy ved jeg ikke, men har selv været inde på tråden og set at alle The_expert's indlæg er væk. Det er da et tegn på at de reagerer. Om de så også får slettet alle andre spor af Psykopaten, samt han mulighed for at genere, forfølge og chikanere, må vi jo blot vente at se.

Kommentar
Fra : ibenboel

Dato : 20-09-04 19:06

kære arne - hvordan skulle han det ? Der må da være mange Arne Jacobsen´er i verden. Men psykopater som ham truer også kun. Han har stor velvære ved at vide, at du måske er lidt nervøs for ham. Det kunne også være en 15 årig lille knægt eller forkælet pigebarn, der øver sig. Jeg vil ikke undervurdere din angst, og bestemt ikke sætte mit lys under en skæppe, men de farlige mennesker er ikke dem der åbenlyst truer. Jeg tror blot han er et lille menneske uden den store tiltro til egne evner og jeg vil gøre mit til at ignorere hans indlæg.

Jeg er ked af Arne hvis du syntes jeg tager let på det, men jeg har ikke læst særlig mange af hans indlæg, og kan derfor ikke helt vurdere situationen, blot er det min opfattelse, at sådanne mennesker med psykopatiske træk blot truer.

bedste tanker herfra

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 20-09-04 19:08

bentjuul -> Du har åbenbart ikke læst mine kommentarer til det spørgsmål. Det faktum at Du og mange andre har tid til at sidde foran computeren døgnet rundt og holde øje med Seneste 25, betyder jo ikke at alle andre også har tid. Derfor er der mange der Abonnerer. Eksempelvis er der mange der abonnerer på Biologi og ikke på Madlavning. Hvis jeg kun skrev et svampetip under madlavning, ville abonnenter på Biologi IKKE modtage tippet. Jeg har tidligere foreslået at et tip burde kunne indtastes én gang og man så kunne vælge i hvilke kategorier tippet skulle vises. Som systemet er i dag, er dette ikke muligt. For at vise tippet til ALLE der kunne ha' interesse i det er man altså nødt til at lægge ind flere steder. Og jeg synes også at det med point for tips burde afskaffes. Det er i orden at nogle få får lov at udtale sig om tippets værdi, men det bør ikke give point til Tip-skriveren.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 20-09-04 19:13

Kære ibenboel: Det er kun The_expert's kommentarer der er fjernet fra den omtalte tråd. Mine ligger der stadig. Du vil kunne se at jeg ikke er bange for ham. Og faktisk tilbyder ham at han da kan få adressen direkte fra mig. Derefter kom der ikke flere kommentarer fra ham. Men han fylder altså for meget og forhindrer andre seriøse Kandu'er i at deltage i andre tråde.

Også gode tanker i din retning.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 20-09-04 19:17

arne.jakobsen > For god ordens skyld, så aner du intet om hvad jeg har tid til, og jeg bevæger mig på kandu som jeg syntes er bedst. Så stop dine private betragtninger om mig.
Det fortsat ødelæggende for tips med disse gentagelser, og burde stoppes af kandu.

//bentjuul

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 20-09-04 19:26

arne:
Jo jo ,det var sikkert Creamy der fik ham slettet i et par tråde, kan ikke lige huske hvad det var for en tråd,men kort efter hun skrev til teamet,røg fæhovedet ud.
Men han er stadig mange steder endnu.
Nu nogle af hans tip i dag,der er hans profil jo oprettet for længe siden,og hvis han vil oprette nogle nye kan han jo bare,nå, jeg skal nok lade være med at komme med "gode" idèer.
Og som dabj siger,det er opmærksomheden omkring ham der holder ham igang,men det svært at se bort fra ham,
når han begynder på sine ondskabs og psykopatagtige ytringer.
Som zpxyglcpy også siger,med de mange profiler han holder sig,er han nok lidt svær at holde styr på for teamet.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 20-09-04 19:26

bentjuul -> Jeg kan kun sige: Læs HELE min kommentar og forhold dig til det. Det er IKKE private betragtninger om dig, men om ALLE de der har tid til at læse ALT hvad der skrives af spørgsmål og tips. Jeg siger heller ikke at der er noget galt i det, for der FINDES folk der har den tid, og så er det da også helt OK. Det jeg eftersøger hos dig og de andre Seneste 25'ere, er en smule forståelse for, at ikke ALLE har den mulighed!
Hvis du fortsat synes at det er ødelæggende for tips, er det fordi du stadig ikke anerkender andres ret til at få tips, selvom de ikke er Seneste 25'ere! Så tænk lidt mere på andre og lidt mindre på dig selv. M.v.h. AJ

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 20-09-04 19:30

Hej Keld, velkommen til. Læs venligst HELE tråden. Jeg har givet et bud på hvad og hvordan. AJ

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 20-09-04 19:46

Næsten ligeså ødelæggende det er at en Psykopat pludselig kommer ind i en tråd, næsten ligeså ødelæggende er det når en ellers fornuftig Kandu'er kommer meget sent ind i en tråd og straks begynder at kommentere. Han/hun bør læse hele tråden først. Ellers kommer han/hun's kommentarer blot til at virke stærkt forstyrrende. "Nåh, undskyld det havde jeg ikke lige set/hørt!" - Og så gik der ged i det!

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 20-09-04 19:50

Tænk hvis alle tips skulle gentages i de kategorier de kunne komme ind under............, ja, jeg syntes det er ødelæggende.

arne.jakobsen > desværre forstår du ikke hvad der skrives, men jeg prøver igen med nogle andre ord. Du kender intet til os andre, og aner intet om hvad jeg/vi har tid til og ikke tid til - stop dine private betragtninger om os andre kandu brugere, for det ændrer ikke ved 'mine' betragtninger om tips.

//bentjuul

Kommentar
Fra : dova

Dato : 20-09-04 19:56

Altså der bliver skrevet: bentjuul> Det faktum at Du og mange andre har tid til at sidde foran.....
Det er da en hel klar betragtning/beskyldning om bentjuul's privatliv.

Og jeg mener heller ikke det skulle være muligt at afgive det samme tip 4-5 gange, bare i forskellige kategorier.
Og så mange tip kommer der jo heller ikke, at man ikke skulle nå at se dem under seneste 25.
mvh dova

Kommentar
Fra : dova

Dato : 20-09-04 19:58

Og jeg har læst hele tråden

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 20-09-04 20:00

bentjuul -> Så svar dog for pokker på de betragtninger som jeg nu har givet udtryk for 2 gange! Hver gang du svarer skøjter du så fint udenom.

Og som svar på din seneste: Jo JEG forstår hvad der skrives, men du gør åbenbart ikke. Jeg har fortalt såvel dig som andre læsere af denne tråd at der IKKE er tale om noget privat. Dine betragtninger er åbenbart fuldstændigt "døve" overfor andre menneskers meninger. Dine meninger kan ikke rokkes, uanset hvilke argumenter der fremføres! Du vælger blot at overhøre disse og undladde at besvare dem. Men "so be it" Gider ikke bruge mere tid på en person, der alligevel ikke har øre for andres meninger, holdninger og behov.

Denne snak med bentjuul er afsluttet for mit vedkommende.

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 20-09-04 20:05

Hei med jer,jeg ser bare efter hvilke spørgsmål der er mest besøkt,så vet jeg det er de gamle temaer "Tilsvining og Misbruk",sikker hver gang,og også samme løsninger på disse spørgsmål,men men,lige intresant hver gang

Kommentar
Fra : joniaya

Dato : 20-09-04 20:06

banne ip-adresser eller mac-adresser, det er dejligt.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 20-09-04 20:07

Hej holniels
Du glemte " beskyldninger om pointrytteri" og "flere profiler"

mvh dova

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 20-09-04 20:11

Ja,faen da,sorry dova,husker ikke så godt længre

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 20-09-04 20:17

Arne, for helvede da,tag nu lidt roligt,jeg kan forestille mig der er Een der
er ved at dø af grin lige nu.
Hilsen Keldd.

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 20-09-04 20:21

Og du arne.jakobsen,du behøver ikke skrive tips om den sjikane du er utsatt for,selv et alminneligt tænkende menneske som jeg kan jo se hvad det kører i,og det kan andre helt sikkert også,så jo mindre du svarer ham jo bedre for ditt renome tror jeg,når du kaller ham de ting du gør er du jo på vej ned på samme nivå som han,ingen vits i det du

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 20-09-04 20:21

holniels,og hvad vil du så bidrage med i aftenens superspørgsmål??
Keldd.

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 20-09-04 20:24

Vet ikke Keldd,er jo ligeså mange svar på dette spørgsmål som der er kanduer,ha ha

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 20-09-04 20:29

Ja holniels,der er ingen der får medaljer,ihvert fald ikke indtil videre.
Hilsen .

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 20-09-04 20:40

Hej holniels. Velkommen til. Jeg er jo nødt til at sige at de tips jeg skriver ikke KUN er beregnet for HardCore-Kandu'er men også for de mere almindelige brugere. Derfor!

De ting jeg kalder ham er ikke svinske eller andet. Og de er heller ikke opfundne af mig, men af andre Kandu'er der synes lige så lidt om ham som mig. Ser lige at der er kommet et nyt Tip i Biologi. Det sker sjældent, så det har sikkert relation til denne tråd. Checker den lige. Hej AJ

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 20-09-04 20:48

Checket. Den skal JEG nok ikke kommentere!

Kommentar
Fra : dova

Dato : 20-09-04 21:06

Ja det var så endnu et "arne-tip"
Gad vide hvor mange tip der er registreret siden arne startede herinde, hvor han er i fokus, enten ved egen hjælp eller andres?

mvh dova

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 20-09-04 21:12

Nej det ska du nokk ikke arne.jakobsen,disse tips begynder at likne en "red barnet" aktion eller??

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 20-09-04 21:13

Heeej dova,hvad med en weekendtur til en lille kro??
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 20-09-04 21:24

Jeg er åbenbart en HOT person, der virkeligt formår at "skille vandene". Da mange har skældt mig ud, nyder jeg da at næsten ligeså mange føler at de på den ene eller anden måde vil vise mig deres støtte. Til dem " 1000 Tak" til de andre "1000 tak". Ingen lever godt på en diæt af Guldkorn.
Og skal vi så ikke se at komme videre i livet? Kærlig hilsen Arne Jakobsen

Kommentar
Fra : dova

Dato : 20-09-04 21:27

Hej Keldd
Lyder sgu tillokkende, men jeg tror "Hr. dova" ville blive ked af det

men ellers mange tak for tilbudet

hilsen dova

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 20-09-04 21:42

dova
Altså hør nu,du skal da ikke fortælle ham det,sig du skal besøge din syge moster.
Jeg har nogle sjove idèer,om hvad vi kan foretage os.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 20-09-04 21:57

Ja det tvivler jeg så ikke på, det med de sjove ideer

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 20-09-04 21:58

Kære Keld. Dine præmature og ret så ynkværdige forsøg på at gøre Haneben til dova, burde jo nok ske i en anden tråd. De har i hvertfald intet at gøre med denne. I øvrigt har dova flere gange fortalt dig at hun er lykkeligt gift. Og hvis det kun er en spøg, så prøv at finde én som vi andre også synes er bare lidt morsom. I hvertfald hvis du absolut VIL påtvinge os den. No offence intended. AJ

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 20-09-04 22:00

Hej Arne,
Synes det er super hamrende uretfærdigt - specielt at dine svampetips bliver ødelagt - da jeg er typen, der lærer en ny hvert år, så blæs på "Fakes" og fortsæt som du plejer Knus Ripley

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 20-09-04 22:02

Du kan sgu selv være ynkværdig.
Keldd.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 20-09-04 22:11

Keldd -> Ingen smiley? Blev du nu fornærmet? OK så! Jeg accepterer dine lyster, men hold dem for dig selv, eller opret en speciel tråd hvor du kan "lufte" dem. Kærlig hilsen AJ

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 20-09-04 22:16

Hej TheRipley. Tak for din støtte på flere fronter. Jeg begyndte selv på samme måde som du for næsten 20 år siden. Og nok kan man lære noget ved selvstudier, men uden Tutorer var jeg aldrig nået frem til det niveau jeg har idag.
Jeg gi'r aldrig op. Så såvel du som andre der har brug for en svampe-expert herinde på kandu, vil altid kunne regne med mig. Mange hilsener AJ.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 20-09-04 22:16

Arne ,lad nu være med at gøre den fejltagelse,med at fortælle mig hvad jeg skal gøre,
den klarer jeg lige selv.
Keldd.

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 20-09-04 22:19

Med mere end stor risiko for at gentage mig selv igen - igen!
Kan vi da ikke prøve at holde "Kandu" til et forum med spørgsmål og svar - eller er jeg bare naiv - nej, vej er jeg da ej

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 20-09-04 22:21

Keld -> Ja det kan jeg se. Men du klarer det ikke specielt heldigt lige nu!

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 20-09-04 22:27

arne:
Du er da åbenbart håbløs umulig,KRAVL NED AF MIG

Kommentar
Fra : briani

Dato : 20-09-04 22:27

Hejsa bentjuul

Vil bare lige sige jeg er 100% enig i din kommenter kl 18.55.

TIPS SKAL IKKE GENTAGES I FORSKELLIGE KATEGORIER.

Gør man det så er det kun for at score point.

Næste gang jeg opretter et tip,så vil jeg skrive den under samtlige emner-nemlig 176
Så kan jeg være sikker på at mit tips bliver set af alle.

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : dova

Dato : 20-09-04 22:32

Nu er det jo ligesom ikke op til dig, arne, at bestemme hvad der hører hjemme i denne tråd, Det er jo vedkommende med det svære nick, alle xzy-erne, der må sige fra hvis der ikke ønskes smalltalk i tråden her.

Og til TheRipley og andre der har travlt med at forsvare arne.
Så vil jeg ikke benægte, at manden kommer med mange gode kommentarer, men når det kommer til formynderisk adfærd, forudindtagede, nedladende formodninger og tilsvining af andre Kandu medlemmer, har arne bestemt ikke grund til at lade nogen noget høre.
Der behøver man kun at søge lidt i de tråde han har deltaget i.
Det foregår så bare på et lidt "højere plan" uden sjofle tilnavne. Men tydeligt er det, hvad humør han er i når der trykkes på tasterne.
arne du burde kalde dig Dr Jekyll & Mr Hyde

dova

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 20-09-04 22:34

Tak Arne - Stiller et seriøst spørgsmål, når jeg står med et hav af svampe, der såå gerne må være gode spisesvampe
Held og lykke - Knus Ripley

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 20-09-04 22:38

-Og Dova, forsvarer gerne alle,der giver seriøse svar i "Kandu", hvilket bestemt også gælder dig, min generelle holdning til det her forum er, at vi vel er her for at hjælpe hinanden, og det trot jeg egentlig vi er enige !
Hilsen Ripley.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 20-09-04 22:43

Jep, jeg skrev til Kandu Teamet og gjorde opmærksom på ca fem indlæg lagt i forskellige kategorier af denne the_expert. Om det lige var min mail der gjorde udslaget til at de blev fjernet aner jeg virkelig ikke, men fakta er, at indlæggene allerede dagen efter ikke længere figurerede i de af mig henviste tråde.

Jeg havde samme indstilling som Dabj et langt stykke hen af vejen, men vi har vel alle en grænse som kan nåes - i hvert fald mener jeg, at the_expert blev mere og mere grov i hans formuleringer af både Arne, Keldd og jeg - og jeg kan da godt undre mig over den ændrede holdning herinde. To andre profiler (måske endda flere) er dog før dette blev hetzet og efterfølgende smidt ud i hoved og r** - og de har sq ikke skrevet noget der bare nærmer sig den sjofle tilsvining, som eddie_skov, aka the_expert m.fl har brugt de sidste par uger på at praktisere.

Skal jeg være helt ærlig, tror jeg mere det handler om, hvem denne tilsvining går ud over, der er afgørende for om der er opbakning eller ej fra andre brugere

At mange ikke bryder sig om Arne og Creamy er ingen hemmelighed. Vi er jo trods alt to profiler, som hver især tør sige vores mening uden skelen til om vi af den grund ikke vil være elsket af alle. For mit vedkommende vil jeg fortsætte med at være Creamy (no doubt about it) - jeg er, som mange sikkert allerede ved IKKE interesseret i at følge en flok i deres meninger og holdninger, blot for at undgå at blive en udstødt profil fra 'kernen' herinde. Kernen skal i denne sammenhæng tolkes som de profiler der bruger meget af deres tid herinde. Skæld mig bare ud for denne formulering - jeg kan sagtens bære det - og jeres formaninger preller alligevel af på mig som vandet på en gås. Det kan ikke undgåes at nogle er mere sammenspiste end andre - og ingen skal bilde mig ind, at de aldrig har fornemmet det

Nåmen, ha´en god aften - og lad blot det skvadderhoved fortsætte sine tilsvininger - jeg kan jo altid sende kandu endnu en mail, det kræver ikke den store eksamen og er altså noget jeg selv kan finde ud af, hvis/når jeg finder det nødvendigt.

Hvad Arne har brug for kan jeg af gode grunde ikke udtale mig om - selvom en hvis profil eller flere mener vi er ret intime

//Creamy

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 20-09-04 22:44

Hallå dova, det ER smalltalk det er altid godt med en disput. og det ene point er jo let tjent ind igen.

fra Xyzzygy fremover som siggi

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 20-09-04 22:45

Keld -> Jeg er IKKE oppe på dig. Men du er i fuld gang med at gøre noget som du selv tidligere har sagt er noget lort. Nemlig at SPAMME en alvorligt ment tråd. HOLD OP MED DET. Og JA det siger jeg dova selv om det ikke er min tråd. Såvel Keld som dig burde kunne ta' det af jer selv UDEN at vente på at jeg kommer og fortæller jer det. Lav dog for pokker jeres egen lille Cyper-kæreste-tråd.

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 20-09-04 22:46

dog ikke dobbelt profil

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 20-09-04 22:50

xyzzygy > du får da også god valuta for det ene point

//bentjuul

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 20-09-04 22:52

dova -> Vel er det da ej op til mig at bestemme. Men hvis der ikke står i spørgsmålet at dette kan bruges til ALT, så er det altså ikke pænt at SPAMME den til med "sagen fuldstændigt uvedkommende" bemærkninger. Har nogen lyst til at aflevere sådanne, koster jo kun 1 ledigt point at oprette sin egen SmallTalk-tråd.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 20-09-04 22:57

arne
Du skal ikke fortælle mig noget som helst i den her tråd, om hvad jeg eller andre skal gøre.
Det ligger helt og aldeles op til xyzzygy.Og den her tråd er forlængst holdt op med at være alvorlig,
lige siden du begyndte at ævle,helt nøjagtig.
Keldd.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 20-09-04 23:01

OK siggi. Jeg døbte dig siggy fordi det sidste bogstav i dit profilnavn er y. Men vil du heller hedde siggi, er det jo op til dig. Blot du vælger noget der er lidt lettere at skrive end ZyXXygygy eller Hwa Faen det nu var

Kommentar
Fra : ans

Dato : 20-09-04 23:06

arne.jakobsen

Du har da af nogen her på kandu været ekspert i at "spamme" en tråd, hvis det var det du havde lyst til. Især hvis der kun var sat et point på højkant fra spørgerens side, og det uanset om spørgeren havde gjort opmærksom på om tråden kunne bruges til andet end emnet.
At du så ikke vil have at der bliver "spammet" i denne tråd er vel fordi xyzzygy mere eller mindre havde tilegnet den til dig.

Jeg tror nu at xyzzygy morer sig lidt.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 20-09-04 23:08

Nu kan jeg heller ikke klare at ignorere længere.
Arne, du har fra dag et fortalt hvad man må og ikke må i diverse spørgsmål samtidig med, at du tordner løs med, at andre ikke skal bestemme noget. Hvis man ikke stemmer i med dine udgydelser mod skvadderhovedet så er man en vatpik og her er du godt i gang med, at lægge dig ud med næsten alle aktive i spørgsmålet.
Tænk dig om og læs lige tråden stille og roligt som jeg har gjort.

Dette er ikke et angreb på dig, snarere et nødråb på dine vegne.
Hilsen
Bjarne

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 20-09-04 23:15

ans -> Noget ret har du i det der med et 1 point's spørsmål, det vil jeg gerne indrømme, men jeg blev kun bruggt som et eksempel. Som der står i spørgsmålet, og det er det det bør dreje sig om:

Citat:

så jeg har lavet denne diskussionstråd, hvor vi bør finde ud af hvad man kan gøre med personer som The_expert aka svampearne og experten med flere...

hvad kan vi gøre???

Citat Slut.

Jeg synes, ligesom siggi, at det er et godt spørgsmål, der som alle sådanne fortjener en seriøs behandling.
Og som tidligere sagt KAN man jo billigt oprette en tråd til alt det andet sjove.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 20-09-04 23:17

Puu haa....så er der aftensamling..

Godnat.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 20-09-04 23:18

Hvorfor oprette en ny tråd, når alt det sjove foregå her?

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 20-09-04 23:21

Tja..!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 20-09-04 23:21

Fortjener en seriøs behandling, det skulle komme fra dig. En bruger stillede et spørgsmål om bumser. Dit forslag var at han fik hugget hovedet af!!!!! Det er muligt at du selv syntes det var sjovt, men jeg tvivler på spørgerens vegne.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 20-09-04 23:25

Bjarne-> Jeg har IKKE fortalt hvad man må. Jeg har sagt hvad JEG synes at man bør eller ikke bør. Men jeg blev helt ærligt både vred og skuffet sidste dag da du gav The_expert støtte. Og som sædvanligt: Så vil jeg skide på om folk kan lide mig eller ej. JEG lefler ikke for nogen, der har gjort en vane ud af at opføre sig idiotisk! Creamy har ret i at vi ligner hinanden på det område. Men vi er ret stolte over at vi ikke er som "siver der bøjer sig efter den fremherskende vind". Hverken Creamy eller jeg er Kandu'er for at opnå en eller anden grad af popularitet. Hilsen AJ

Kommentar
Fra : dova

Dato : 20-09-04 23:27

allerede 22:44 siger siggi, at det er helt i orden med smalltalk.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 20-09-04 23:31

Hej tedd,BjarneD,falder efterårsregnen mon blidt udenfor??
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 20-09-04 23:34

ans -> Ingen tråd er så alvorlig at en sjov bemærkning ikke kan tillades. Hvis du bemærker det var der heller ingen af de andre der deltog i tråden der skrev noget om at min bemærkning var utilstedelig.
Endvidere sagde jeg selv Undskyld i min kommentar. Og med et stort smil.

Det ka' du da ikke sammenligne med at mange kommentatorer totalt glemmer spørgsmålet, og efterhånden laver tråden om til en slags Find-dig-en-Cyber-kæreste Chat-Box?

Find lige din proportionssans igen ans.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 20-09-04 23:34

Ikke just blidt Keldd Men jeg er da fri for at vaske vinduer nu!

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 20-09-04 23:34

Arne, du er lige nu hinsides hjælp og som du fremturer burde du elske skvadderhovedet for den opmærksomhed han skaber omkring dig.
Jeg har aldrig støttet The_expert, men kunne dog ikke lade være med at trække på smilebåndet i starten. Hans sprogbrug kan jeg ikke acceptere ligesom jeg ikke kan acceptere, at du kalder mig nedsættende ting, udtryk jeg normalt ville fuldføre med ...., men det og faktisk ofte værre ting du kalder andre gør dig til et naturligt mål for en provokatør.
Du optræder lige nu som et opblæst fjols og om du er det vil tiden vise.
Jeg syntes, at det er synd for dig og håber du vil trække vejret dybt og besinde dig med disse udfald.

Hej Keldd, stormen er i hvert fald ikke uden for, men her

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 20-09-04 23:34

Hvad så dova ,har du overvejet mit forslag een gang til.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 20-09-04 23:35

Keldd du må stille uret,er kun 23:29her

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 20-09-04 23:38

For Pokker da, brug denne tråd til at takke de brugere, som prøver på at hjælpe os almindelige mennesker med at få sdvar på vores sikkert almenene spørgsmål, der altså bare har betydning for os, der stiller dem!
De fleste der har svaret i den her tråd har hjulpet mig på den ene eller den anden måde, så jeg vil blæse på profiler, point, hvad diverse medlemmer profilerer sig med - så lang tid i gider bruge jeres tid på almindelige spørgsmål fra almindelige mennesker
Tager I ikke det her en lille bitte smule for højtideligt - Knus Riplry - Og sov godt alle sammen

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 20-09-04 23:39

dova -> det har jeg bemærket. Men hvis du ser på klokkeslettet for den kommentar jeg derefter kom med, og som er den afgørende, så hedder den 22:45. Jeg kan altså ikke ha' set 22:44 før jeg sendte min. Bemærk altid at der i dette system ER denne tidsforskel at tage hensyn til.

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 20-09-04 23:41

Og stavefejl skyldes absolut, at min søn har renset mit tastatur - og helt sikkert ikke sat tingene på rette plds

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 20-09-04 23:43

Ripley vi har lige en Alien der skal pascificeres

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 20-09-04 23:46

Kræver vist du finder en svamp helt uden for solsystemet Bjarne!

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 20-09-04 23:47

Bjarne-> Giv mig lige en liste over hvilke "nedsættende ting" jeg har kaldt folk OG hvor! Jeg ka' nemlig ikke komme i tanker om én eneste.

Og jeg kan da godt forstå at du nu ønsker at trække følehornede til dig. Det er altid noget lort at ha' ageret støtte til en Dømt forbryder. Du var ikke den eneste. Men jeg kan godt finde nogle citater frem.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 20-09-04 23:47

arne til orientering kom din "afgørende" kommentar kl 21:58

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 20-09-04 23:49

BjarneD > du kan låne et teleskop af mig, hvis du følger tedd's råd

//bentjuul

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 20-09-04 23:51

Bjarne D
Alle Alien`s er på vej væk med WabSpeed,moderskibet har kaldt dem hjem.
holniels,ja uret kan heller ikke finde ud af det.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 20-09-04 23:51

Efterårsregnen falder blidt????
Ja lige nu er det tørvejr her i det midtjyske, men tidligere på dagen "faldt" regnen også...... næsten vandret

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 20-09-04 23:52

I am an alien. I have transfer me into your keybord. While you are writing I`m having sex with your fingers. I know you like it, cause you are smiling

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 20-09-04 23:53

Arne, alt det der har vi været igennem og jeg har tidligere skrevet hvad dukaldte mig og med hensyn til hvad du har kaldt andre så kan enhver lave en søgning på dit nick, og finde svaret.

Lige nu er du som et vildkat med store godmodige hunde hele vejen rundt om dig, du hvæser og sprutter mens hundene godmodigt vuffer til dig. Du har bare ikke opdaget at hundene bare er nysgerrige og puffer lidt til dig for at få dig i den rigtige retning

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 20-09-04 23:53

er vel smalltalk dette eller har jeg læst feil??

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 20-09-04 23:53

Der er sq ikke nemt at løsrive sig når 'kernen' igen igen går efter Arne
Ohh, det er så dejligt når man lige kan finde ordet vatpik frem - brugt og skrevet af denne uforskammede Arne. Jacobsen - og Gud nej, så alle I andre også, at han i en anden tråd opfordrede en til at få hugget hovedet af i sit forsøg på at blive sine bumser kvit?!? - helt ærligt folkens - hvor langt ned i niveau har I tænkt jer at drive dette. Arne gjorde sq da alle opmærksom på, at det var en løsning han godt vidste ikke var brugbart for spørgeren, men derimod en bemærkning han kom i tanke om og selv mente var sjov. Er kandu virkelig blevet et sted, hvor hvert et ord skal måles og vægtes før man trykker på send?! i frygt for at det kan bruges mod en senere!

Dette er ikke ment som en opbakning til Arne, se det mere som et forsøg på at rette jeres øjne mod, hvad kandu er ved at udvikle sig til.
Små grupper der gerne ser sig som vindere over andre små grupper. Fyyyy for en børnehave!

Og nu slukker jeg dælme den PC - livet er for kort til dette pjat

Ps. Jeg synes det er i orden at have cyberkærester

Accepteret svar
Fra : Toupie

Modtaget 1 point
Dato : 20-09-04 23:55

UPS transfered

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 20-09-04 23:55

Så må jeg til at skrive noget mere Toupie

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 21-09-04 00:01

Kernen Creamy? Er det hjernen i en nød? Arne nyder da det her, det da helt tydeligt! Og en del af standup komedy er jo interaktionen med publikum! Cyberkærester er osse helt ok for mig

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 21-09-04 00:10

Creamy
Havde du da tænkt dig der ikke skulle tages til genmæle,når arne kommer med sine udfald mod alt og alle??
Du kommer også med en gang ævl,og så lukker du computeren,så er det ikke til debat,og denne gang er det min bare røv.
Keldd.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 21-09-04 00:15

Hvae Keldd, skal din sidste kommentar tolkes lidt i retning af, at din profil snart skal laves om til "5 søde piger"

Kommentar
Fra : ans

Dato : 21-09-04 00:18

Indtil videre er det jo ikke bevist at svampearne er den samme som the_expert.
Svampearne har skrevet to tip

Citat
Pas på med hvilke svampe du spiser, nogen af dem er giftige.
[/citat)

[citat]
Til svampeturen bør man være udstyret med en lommekniv, en børste, en kurv, en god svampebog og sommetider også lidt tålmodighed...

er det forkert, det der bliver skrevet?

Kommentar
Fra : dova

Dato : 21-09-04 00:22

Næ det er jo ikke forkert det der bliver skrevet
Men jeg tror at grunden til mistanke til the_expert er fordi han plejer at kalde arne for svampearne.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 21-09-04 00:23

Læs svampearnes profil, Ans.
Selv om grundlaget er spinkelt så ligner det godt nok the_expert, men andre kunne selvfølgelig sagtens have lavet den.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 21-09-04 00:29

dova,
du ved, kun du vil jeg følges med.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 21-09-04 00:33

ans -> Nej der er intet forkert i det svampearne skriver. Men det er altså det enhver kan læse i enhver svampebog på en af de allerførste sider. Altså ikke noget der kræver en svampe-ekspert. I stedet for at skrive 2 tips kunne svampearne have skrevet at han havde fundet en god svampebog, og så ha' henvist til denne. Det faktum at han IKKE gør dette, er for mig et bevis på at han ikke er svampe-vidende!
Hvis du ser de tips jeg har givet omkring svampe, er det oplysninger som man IKKE bare lige ka' slå op i en bog og sende videre. Denne useriøse måde at behandle emnet på, samt sproget, gør det til en nem ting at identificere profilen.
Og det uanset hvor mange navne han gi'r sig selv. Måden at bruge/misbruge sproget på er lige så afslørende som fingeraftryk. Har I ikke alle bemærket at jeg ofte har 2 store bogstaver efter hinanden?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 21-09-04 00:35

BjarneD

Enhver, der følger med på kandu, kan have oprettet den profil.
Ja, jeg har læst svampearnes profil. Der er blevet rettet i den i forhold til det første, der blev skrevet. Det er åbenbart en person, der nu tænker sig lidt om. Han/hun følger sikkert med i denne tråd, men der er intet bevis for, at det er the_expert.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 21-09-04 00:39

Det kan jeg jo ikke modsige, Ans. Det kunne være en der vil have os/Arne til at tro det er the_expert.
De tips er i den form de har ikke værre end andre tip og kan ikke sammenlignes med de ukvemsord der eller bruges flittigt.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 21-09-04 00:53

Men nu har jeg for første gang været inde og læse svampearne's profil:
Det er påfaldende at han er en helt ny bruger. Oprettet 20-09-2004 hans profil er mildest talt noget barnlig.
En svampe-ekspert ville ikke have en så stor stavefejl i første linie. Han er Superbruger, men de eneste point (28)
han har opjent, har han fået fra de 2 tips han har lagt ind om svampe. Og disse er som tidligere nævnt direkte afskrift fra en bog.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 21-09-04 00:55

Ja måske er det en, der vil have os til at tro, at det er the_expert.
Det, der først blev skrevet i profilen, var uforskammet. Jeg tror the_expert ville have været ligeglad. Han/hun har alligevel skrevet så meget, at det ville have været uden betydning for ham/hende.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 21-09-04 00:59

Ih hvor har det været en interessant aften
Godnat
Keldd.
Nat dova,sov godt.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 21-09-04 00:59

Eller også er det taktisk for at undgå at blive banned.
Stavefejlen siger nu ikke noget. Selv svampeeksperter staverforkert en gang imellem ---- lige som vi andre. Jeg kalder det skrivefejl.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 21-09-04 01:03

Go'nat Keldd og sov selv godt

hilsen dova

Kommentar
Fra : ans

Dato : 21-09-04 01:06

BjarneD
Jeg kalder det tastefejl, emesen har engang skrevet, at mit tastatur havde fejl 40 !!!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 21-09-04 01:07

40 cm bag....

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 21-09-04 01:08

ans -> nu er du squ for naiv.

svampearne profil:

Jeg har vildt mange eksamner.
Jeg spiser også for mange svampe.
Jeg ved RET meget om svampe.

Ved I alle hvem det er: Den dumme psykotiske lille dreng, der kalder sig the_expert og meget andet, har jo dermed afsløret sig selv. Han har nemlig i andre tråde hvor han har tilsvinet kandu'er kaldt mig:

Arne med de mange eksaminer
Ham der spiser for mange svampe
Er blevet Psyko af at spise for mange svampe

At der KUN er tale om en stor SYG dreng antydes af at han ikke er i stand til at stave til ordet eksaminer, men ret konsekvent skriver: Eksamner

Med den FRIE stavemåde der er blevet fremherskende dag, skulle det såmænd ikke undre mig at denne stavemåde er tilladt. Men man bliver altså ikke ekspert i svampe så hurtigt. De eksperter jeg kender kunne ikke drømme om at udtale sig i et SÅ moderne sprog.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 21-09-04 01:12

Det hedder da ikke eksaminer, men eksamener.
lige som face er ansigt på eng. og ikke fase osv. Se selv hvor let det kikser, men ellers...

Kommentar
Fra : ans

Dato : 21-09-04 01:24

BjarneD
Emesen skrev at hans tastatur havde fejl 45, så er han 5 cm bag mig

arne.jakobsen
Jeg tror ikke jeg er naiv, enhver kunne finde på det, der er sket i dag.
Hvis du føler dig forulempet, så synes jeg, du skulle skrive til kandu. En seriøs henvendelse fra dig, hvor du kan bevise, at der er noget om det du skriver, vil de tage til eftertanke. Jeg taler af erfaring

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 21-09-04 01:28

BjarneD -> Du har sikkert ret. I kampens hede slog jeg ikke alle ord op. Sorry

Er stadig ikke HELT overbevist om at det ikke også kan hedde Eksaminer? (Måske lidt ældre9

Men jeg er, i modsætning til dig IKKE tilbøjelig til at søge i Øst og Vest efter noget der kan frikende Glatnakken!
ans prøver også at finde noget formildende, og det er da altid positivt. Bare det ikke ender at blive til livsfarlig NAIVITET!

Kommentar
Fra : dova

Dato : 21-09-04 01:34

Ja nu gik jeg glip af den første profil svampearne havde lagt ind.

Men hvis ikke the_expert, hvem kunne så have fornøjelse af, at nogen tror det er ham/hende, for ingen ved vel bestemt hvem expert er, udover at eddie sagde det var ham.

Og hvorfor laver nogen en profil for at henlede opmærksomheden så meget på arne.jakobsen
Jeg mener, hvis det skulle være chikane, kunne man så ikke forvente et lidt andet indhold i svampearnes tip, i stedet for noget uskyldig snak om svampejagt.

mvh dova

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 21-09-04 01:36

Arne du anskuer det fra den forkerte vinkel.
Jeg har da vist givet udtryk for, at jeg tror der er tale om samme individ, men kan da ikke afvise den hypotese, som Ans fremlægger.
Jeg har været udsat for tilsvininger der er mindst lige så alvorlige, og jeg ser mange lighedspunkter. Jeg har som så mange andre her set at der findes en sand virtuos udi kunsten at bruge forskellige nick og jeg vil da ikke afvise at det stadig er samme person.
Min modvilje mod at deltage i modhetzen skyldes simpelthen, at erfaringen har lært mig at det ikke kan betale sig.

Man behøver heller ikke at slå ord op og ej heller at undskylde tastefejl så længe meningen forstås. Jeg læser mange taste/stavefejl inklusive mine egne og det gør mig ikke noget når bare det kan læses.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 21-09-04 01:40

Livsfarlig naivitet, det bliver det da først hvis du, arne.jakobsen, er den eneste, jeg tror på
Og så kan det staves eksamener eller eksaminer.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 21-09-04 01:40

EddieSkov ER the_expert, men hvem Eddie er ved jeg ikke.
Jeg snublede over en tråd hvor the_expert skulle have PC hjælp, men inden tråden var forbi var spørgeren Eddie. Det var før tingene udviklede sig.
http://www.kandu.dk/dk/spg/44657

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 21-09-04 01:42

Fint Ans eksaminér ham!

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 21-09-04 01:46

dova -> Jeg har heller ikke set hans første profil. Men den anden som jeg har vist ovenfor er også tilstrækkelig.
Og eddie er blot en anden af the_expert's alias'er.
Den anden del af din kommentar synes at være i modstrid med den første. men forklar lige? Æ og dowa?

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 21-09-04 02:06

Bjarne -> Når man har et hjørne af sin have, som man gerne vil holde helt fri for Skvalderkål, hjælper det altså ikke blot engang imellem at gå ned og skælde skvalderkålen ud! Man er nødt til at erklære Skvalderkålen KRIG. Det gør man så med bål og brand, optrækning, klipning, og (jeg skal gi' dig ska' jeg Kemisk krigsførelse). Det hjælper bare ikke en skid. Det eneste middel mod den (og alle andre former for) pest, er: Du skal ha' fat i roden/rødderne. Fjern dem og du har løst problemet.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 21-09-04 02:20

Der tager du også fejl Arne.
Man kan bekæmpe dem ved at gemme dem i totalt mørke i længere tid. Først bliver de hvide og blege og til sidst er der ikke mere livskraft tilbage.
Altså både faktisk/praktisk og billedlig talt

Sent nu!
Godnat

Kommentar
Fra : dova

Dato : 21-09-04 02:20

Modstrid?
Det synes jeg da ikke arne.
Altså en profil bliver oprettet. Umiddelbart bliver den opfattet af andre som værende endnu et af experts alias.
Fordi der bliver sammenlignet med dig og svampe.
Men indtil nu, har der jo ikke været noget der kan kaldes direkte chikane i de tip der er skrevet, men kun at folk tænker:
Så for pokker, nu er der en der vil genere arne.jakobsen igen. Altså får du noget sympati fra dem der synes at det er for groft.
Se så er der jo flere muligheder for hvem svampearne er:
1: the_expert, selv om jeg nok kunne nævne andre som vedkommende kunne lade sin chikane gå ud over, før dig.
2:en der virkelig vil drille dig, men fixer det så folk tror det er expert
3:Jaeh når jeg tænker over sådanne spørgsmål, tages alle muligheder i betragtning, så i teorien kunne det såmænd være dig selv (ikke at jeg beskylder dig for at det er sådan, læg lige mærke til det), om ikke andet så for at skabe en debat som denne hvor du mere eller mindre er i fokus.
mvh dova

Kommentar
Fra : ans

Dato : 21-09-04 02:22

xyzzygy

Indtil videre mangler du kun molokyle til at gå i din fælde

Citat
xyzzygy Dato : 09-09-04 16:02

hej eddie_skov... er sq enig med dig, det er altid folk som ans, molokyle, tedd, dova og arne.jakobsen der svarer på spørgsmålene. for fanden, har i ikke et job i skal passe? eller bor i på kandu? er i det føromtalte team bag kandu, detforklarer hvorfor det er så sløvt. det er fordi i svarer på spørgsmål, istedet for at få kandu til at køre ordentligt.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 21-09-04 02:23

Godnat BjarneD
Sov godt

dova

Kommentar
Fra : dova

Dato : 21-09-04 02:27

ans
hvad med et link til det spørgsmål citatet er taget fra
dova

Kommentar
Fra : ans

Dato : 21-09-04 02:30
Kommentar
Fra : dova

Dato : 21-09-04 02:33

Takker

mvh dova

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 21-09-04 02:50

ans -> Det ville jeg også gerne ha' AJ Men sov godt først. Love AJ

dova -> the_expert er kendt for at kalde mig svampearne. Han har også kaldt mig "arne med de mange eksamner"
det alene gør at det fandenme ER ham. Så lad være med jeres stupide tvivl. SQU - FANDME. Jeg forstår ikke hvorfor SÅ mange dygtige Kandu'er bliver ved med at SØGE efter undskyldninger for den NARREHAT? skules min parson kan jaj ta min kalekamel me teba til turkiet. Oo gneb jer sell! Squ! (Sur hode)

Kommentar
Fra : ans

Dato : 21-09-04 03:19

arne.jakobsen

Tror du stadig på uskyldigheden i denne tråd

[citat]
xyzzygy Send til en ven Dato : 20-09-04 17:54

Spørgsmål : "hvad kan vi gøre???"

ja, arne har jo selv lige påpeget (i to tips din pointluder ) at ex-experten har laven en ny profil. (svampearne) med det formål at chikanere arne.jakobsen. så jeg har lavet denne diskussionstråd, hvor vi bør finde ud af hvad man kan gøre med personer som The_expert aka svampearne og experten med flere...

hvad kan vi gøre???
[citat]

eller er jeg blevet endnu naiv hvis ja, så kan jeg godt leve med det.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 21-09-04 03:23

Det sidste skulle ikke have været et citat.
Der skulle også have stået:" eller er jeg blevet endnu mere naiv .............

Kommentar
Fra : dova

Dato : 21-09-04 03:33

Nu er det sgu mig der ikke lige er med

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-09-04 09:39

Zzigzzagg -> Der er vist ikke meget at gøre ved sådanne profiler. Man (kandu.dk) kan spærre for deres IP, men ingen kan forhindre dem i at bruge et Gost-surf program der fidler med IP'en eller en 'udenbys' proxyserver, der tildeler dynamiske IP'er. Selv et barn kan finde ud af dette.

Man kan tage til genmæle, hvilket ofte fører til endeløse skænderier, der kan stå på i månedsvis eller man kan ignorerer disse profiler hvorved 'gassen' hurtigt går af ballonnen.

...og så vil jeg godt klage over I laver sådan en lang tråd uden MIG. Når en smalltalktråd er længere end 10 kommentarer lang, bør man STRAX sende mig en emil, så jeg kan komme at belære alle om sagens rette sammenhæng.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 21-09-04 10:37

Mortensen er du svampearne?

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 21-09-04 10:59

-->Keldd. helt ærlig makker, jeg lukker f..... min comp. lige præcis når det passer mig. Forøvrigt gjorde jeg også opmærksom på, at denne smalltalk var ved at udvikle
sig til det rene 'børnehavesnak' og derfor ikke længere fangede min interesse: Æv de smider sand i mine øjne - jeg må hellere smide noget tilbage Hmm; ikke for at tvære i noget, men vi er jo også en del herinde (tror jeg da) , som har et arbejde der skal passes - og derfor ikke kan sidde bag skærmen og svine hinanden til fra morgen til aften Vi er begrænset til at udføre den slags i små mængder, men gør det så til gengæld ordentligt*S*

Desuden har du ret i, at jeg sagtens kan finde på at fyre noget ævl afsted. Forskellen på du og jeg er, at jeg er usigelig ligeglad med om du og andre herinde bryder sig om mig. Du derimod, har travlt med ikke at ryge uklar med dine 'kanduvenner' æ ou hvorimod mine venner er 'ægte' - dvs. dem jeg kan se, røre og kommunikere med via øjenkontakt, kropssprog osv..Noget der trods ikke er muligt herinde

At du så mener det er sjovt at opfordre Dova til at tage på weekend med dig - og endda fortæller hende, hvordan hun kan bilde sin mand ind, at hun skal besøge sin syge moster; Tja Keldd, det er måske sjovt i dine øjne/ører, men hvorfor ikke bare acceptere at dine udtalelser kan virke anstødende på andre?!
Næh, du vælger i stedet promte, at retfærdiggøre din ret til at skrive hvad der passer dig, men vil samtidig fratage Arne retten til at gøre det samme...
små sko, små sko, små sko
Vi er allesammen lige gode, eller lige dårlige - hvorfor er det jer så magtpåliggende at dele jer ind i grupper?! Det må være det rene Guf for en psykolog, at fordybe sig i en udredning af diverse profiler herinde

Nu lukker jeg for comp, hvis det ellers er okay med dig Keldd?! Skulle bare lige ind på børnehavens budget, men blev grebet af den 'gode' stemning

//Creamy

Kommentar
Fra : dova

Dato : 21-09-04 12:01

Molokyle
Det var da på tide du dukkede op

Prøv at se ans' kommentar 02:22

Kommentar
Fra : dova

Dato : 21-09-04 12:39

Creamygirl har ondt i R.... over at Keldd i al uskyldighed finder på at stille mig et forslag som alle "moralisterne" tager anstød af??

Tjae, det er måske mere legalt med lange betragtninger om "hjemlig hygge" på tedd's kamintæppe
www.kandu.dk/dk/spg/49240
Nærlæs lige den igen Creamygirl, og forklar forskellen.
Det var bare et enkelt eksempel, der kan findes utallige andre af dine kommentarer rundt omkring, der nok på de fleste ville virke betydeligt mere "anstødelige" end Keldd's forslag, så "fej lige for din egen dør", før du anklager nogen for noget hvor du bestemt ikke selv er en skid bedre.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 21-09-04 13:05

dova > Dine og Keld's bemærkninger til hinanden er da hyggeligt - fortsæt endeligt med dette. Tråden her er "Smalltalk" og i den kategori kan man tale om alt - hvorfor skulle den ellers hedde "Smalltalk".
Kandu oprettede, jeg tror det var sidste forår, netop denne kategori for at undgå disse angreb på hinanden i de mere alvorlige tråde, men ok, der vil jo altid være nogle der ikke kan skelne.

//bentjuul

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 21-09-04 14:42

Hold lige mit kamintæppe udenfor!! Desuden har Molo brændt det af!!! Eller endnu værre han har hugget det og brændt huset af for at slette sporene!!!

Kommentar
Fra : dova

Dato : 21-09-04 15:07

Sorry tedd

Nu vi diskuterede svampearne, og hvem det er, så tjek lige de her
www.kandu.dk/dk/tip/9066
www.kandu.dk/dk/tip/9063

Læg mærke til de to profilers specielle måde at stave til upyourmate, og denne her -P

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 21-09-04 15:27

hey ans, i den tråd du citerer mig for, var jeg blind af ,nu svampearnes, løgne, men er dog stadig enig i at i er lidt for meget herinde. har i virkelig ikke et job? men i tråden "pointludere" fandt jeg ud af at det var experten der var problemet, efter at have set hans chikane mod creamy og arne.

der var jeg osse helt ny på kandu og kendte ikke de forskellige personer, og havde der for tillid til eddie og experten, men nu hvor jeg har gennemskuet psykopaten er enhver tro på ham forduftet.

PLEASE tilgiv mig
Full name: Xyzzygy
How to say: syssygy
short name: siggy

desuden, da jeg startede min pc her for en hallv time siden, havde jeg 88 mails om denne tråd, så jeg føler den bør lukkes.

Godkendelse af svar
Fra : xyzzygy

Dato : 21-09-04 15:38

du er en wandom person, så du får pointet, de andre har sq nok

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 21-09-04 15:56

Hvorfor for meget herinde xyzzygy??????
Man har lavet et indlæg og får derefter mail og følger med når man kan.
Sandheden er, at på visse spørgsmål skal man bruge meget tid for at finde en løsning fordi man skal guide stykke for stykke og ofte af mange omveje på grund af misforståelser, og på den måde går tiden og dem der kigger ind en gang imellem kan selvfølgelig ikke følge med.
Nogen er her rigtigt meget og andre meget mindre, men uanset hvad så er det ikke dit problem med mindre du stadig er forarget over, at du ikke har en chance i pointkapløbet, som du har givet udtryk for tidligere.
Du kan for øvrigt ikke stoppe en tråd ved at lukke hvilket du måske finder ud af -du kunne måske bede pænt om, at man laver en ny

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 21-09-04 16:03

xyzzygy > du aner intet om os andre og finder aldrig ud af det - og du aner intet om svampearne før andre finder ud af for dig.

//bentjuul

Kommentar
Fra : ans

Dato : 21-09-04 16:23

xyzzygy

Indtil videre er det ikke bevist at svampearne er identisk med the_expert, men jeg kan godt forstå din frustration,
jeg havde det på samme måde, da jeg var ny bruger

Nu har du lukket dit spørgsmål, men jeg vil om ca. en time købe mig til svaret, da jeg er lidt i tvivl om, om du som bruger, får returpoint. Dit spørgsmål er sat til 1 point og man kan max få 50% point retur. Jeg har endnu ikke set et ½ point, så måske får du 100% retur

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 21-09-04 16:50

Ja, eller 500%, men ved det ikke helt

//bentjuul

Kommentar
Fra : ans

Dato : 21-09-04 17:02

Nå xyzzygy har du så fået returpoint? Jeg har lige betalt 1 point for at kunne skrive dette

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 21-09-04 17:54

jaa, jeg er blevet tilskrevet 1 returpoint, måske bør man lave 200 tråde på 1 point, hvis man har et spørgsmål til 200, man hvad er chansen for at de bliver købt?

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 21-09-04 18:04

og med hensyn med pointkapløbet har jeg opgivet, det var vist bjarneD der vant en lækker DVD, men jeg skal svare på 100 spørgsmål i timen for at vinde, så min eneste chanse er at lave den der 100 megaton tremonuclear bombe eller lave 10000000 dobbeltprofiler, og overføre deres 220 point til mig.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 21-09-04 18:43

xyzzygy
Jeg opretter lige et spørgsmål i smalltalk til dig, men henviser til dette spørgsmål. Så får vi jo at se om du får 500% retur, som bentjuul antyder , jeg er ligeledes spændt på om det bliver en hot.

Hilsen ans

Kommentar
Fra : dova

Dato : 21-09-04 18:49

siggi
Det har altså ikke noget med antal point at gøre om man vinder.
Jeg vandt også en DVD afspiller da jeg havde været medlem her i en måned.

Og den med dobbeltprofiler der giver sig selv point, så glem det, for det er en af de sikreste måder at blive harpet ud herfra.
Så du må bare i gang med at svare på spørgsmål, sågod fornøjelse med det.
mvh dova

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 21-09-04 19:02

xyzzygy, du kan tro det er en fin DVD afspiller jeg har fået. Den er så eksklusiv, at ingen kender den model (ingen vil sikkert have sådan en). Nu skal jeg så ud at købe nogle DVD'er for jeg har ingen. Det er altså hårdt at vinde en præmie når man skal ud og bruge penge for at få fornøjelse af den.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 21-09-04 19:34

xyzzygy
Så har jeg oprettet dette spørgsmål http://www.kandu.dk/dk/spg/49818

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 21-09-04 21:43

Dova--> du er så hamrende forudsigelig i dine små 'atakker' mod mig
Hvor i mit indlæg ser du at jeg skriver det er mig, der finder dig og Keldd´s flirten for anstødeligt?! hmm; det er sq da ynkeligt at du ikke kan læse!

Jeg skriver *nogle* for hulen da, og tilføjer endda et Ps. hvor jeg skriver, at JEG synes det er okay med cyberlove. Du vælger at overse dette og glemmer, at det lige i dette tilfælde var Arne, som ikke brød sig om det. Det eneste jeg påpegede var at Keldd ligeså godt kan acceptere, at IKKE alle (LÆS: ARNE) ser ens på, hvad der er sjovt. Kære 'miss know it all' - fej lige for egen dør inden du lægger ord i min mund som ikke engang er 'udtalt'
Du tror ikke du er lidt for hurtigt ude med riven når det gælder Creamy?!. At du spørger Keldd om ikke hans profil efter et af mine indlæg skal omskrives til kun at omhandle 5 søde piger, siger jo fantastisk meget om, hvor din sympati i hvert
fald IKKE ligger - og i særdeleshed også hvor du selv befinder dig i din lille uskyldige cyberlove
Er du forresten sikker på det er mig der er den sjette søde pige i hans profil?! og hvis det er tilfældet, hvorfor reagerer du så på det?!

Faktisk en kanon morsom tråd, som trods sure opstød fik frembragt en del profilers inderste tanker og øhhh *host* ønsker

//Creamy (som trods formaninger - stadig agerer som Creamy)

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 21-09-04 21:49

*pissst*
Dova--> Jeg er ret sikker på, at drengene herinde kan svare for sig selv. Når jeg skriver et indlæg til Keldd - regner jeg med at det er Keldd der svarer, hvis han mener der er noget at svare på. gør dig selv den tjeneste at se hvem indlæggene er stilet til - før du svarer på andres vegne!!

Kommentar
Fra : dova

Dato : 21-09-04 22:16

Tak i lige måde, creamygirl

[hør] gider ikke diskutere mere med dig.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 21-09-04 22:37

Diskutere?!
Du 'ser' og 'hører' vist kun dig selv!!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 21-09-04 22:59

Altid spændende at se store IQ'uinder kæmpe!!

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 22-09-04 08:54

Hej Siggy, jamen jeg takker da for det ene point men øhhhh hvad dælen er en "wandom person"? håber det er noget positivt....

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 22-09-04 10:42

Wandom = Random = tilfældig/fremmed og det jeg mener med det er at du ikke ligger på top 50 tisten som dova, creamy A.J. ans tedd, keldd, bjarneD, molokyle og emesen. (dem jeg lige kunne huske)

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 22-09-04 10:54

Så er det positivt.....for mig

Tak for forklaringen