/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
formater FTP server
Fra : rudik
Vist : 449 gange
100 point
Dato : 20-09-04 16:46

hay jeg har et forum, men det er lavet forkert, og skal laves helt fra bunden igen. men istedet for at slette en mabbes indhold en hel masse gange. kan man så ik bare formater hele FTP server'n ?
jeg har prøvet, men den vil ikke, den vil kun slette mabberne hvis de er helt tomme. hvad kan jeg gøre ?

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 20-09-04 16:52

Hvis du har et webhotel hos en udbyder - så kan du ikke formatere, men alene slette filer og mapper ved hjælp af dit ftp-program.

Marker alle filerne og slet.

//bentjuul

Kommentar
Fra : rudik

Dato : 20-09-04 17:15

det er jo det jeg har. jeg har hos www.surftown.dk
ej hvor træls, det tager jo flere timer at slette alle de filer!
sikker på der ingen anden GRATIS udvej er ? :-|

Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 110 point
Dato : 20-09-04 17:24

Du kan i dit ftp-program markere på en gang alle de filer der skal slettes, og så slet dem.
Det kan ikke tage mange øjeblikke. Hvis dit ftp-program ikke kan det så prøv et andet gratis f.eks. dette http://www.download.dk/index.asp?Kat=network&subkat=ftp&prog=10310
og her er en hel række af ftp-programmer til download.
http://www.download.dk/index.asp?Kat=network&SubKat=ftp

Håber det kan hjælpe dig.

//bentjuul

Godkendelse af svar
Fra : rudik

Dato : 20-09-04 17:55

Tak for svaret bentjuul.
               TAK det var da fedt. coffecop kan det jeg har søg. at jeg kan maker alle 27 mabber, og siger slet. så gør den alt det jeg før selv skylle gøre. du går i i alle de 27 mabbers filer og undermabber og sletter det en for en. så kan formater på en måde
haha. er glad nu.
tak "exraordinær god besvarelse" for du for at du gav mig linket til coffecop

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 20-09-04 18:01

Tak selv rudik, jeg er glad for at kunne hjælpe.

//bentjuul