/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Cookie/manglende billeder
Fra : helpmeifyoucan
Vist : 401 gange
100 point
Dato : 20-09-04 16:17

På mange hjemmesider er der billeder som hører sammen med en tekst. Hvorfor kommer billedet ikke frem? Skal opsætningen af cookies-kontrol ændres? Jeg bruger IE og EZ Firewall.

Kommentar
Fra : Monzzz

Dato : 20-09-04 17:23

Hejsa...
har du et link eksempel til en af de hjemmesider, der volder dig problemer??

Kommentar
Fra : helpmeifyoucan

Dato : 20-09-04 17:31
Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 100 point
Dato : 20-09-04 19:50

Prøv at stille dine egenskaber tilbage til standard i menu'en i din browser :

Funktioner->Intnetindstilllinger->Avanceret-> ..og vælg [Gendan standarder]

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 20-09-04 19:55

Siden burde være uden problemmer.
Jeg tror at du skal kikke i dine indstillinger.
med EZ kan jeg ikke hjælpe dig, men kan forestille mig at det er der den er gal.
i IEkikker du i menuen funktioner/internetindstillinger, kik under fanebladet - Avanceret.
jo der er meget at vælge i mellem, men her kan være noget der skal indstilles ??

Mange gange sker det som du nævner, når at eks. teksten er på en side, og billederne på en anden.
Jo du ser det som at de kommer samme sted fra, men det er ikke sikkert at EZ gør,
og derfor kan der blive lukket af for dele af en side.

Mvh. natmaden

Godkendelse af svar
Fra : helpmeifyoucan

Dato : 25-09-04 08:35

Tak for svaret molokyle.