/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Rolling Stones nummer
Fra : Geep
Vist : 442 gange
200 point
Dato : 20-09-04 15:50

Hjælp!!
Jeg har haft en melodi på hjernen hele dagen og nu er jeg ved at gå amok. Jeg ved ikke hvad det er for en, men jeg er ret sikker på at det er børn der synger/nynner en melodi og at den er med i en film fra 70'erne, muligvis en Kubrik film eller lign.
Jeg kan huske et rolling stones nummer der starter med syngende børn og/eller en eller anden form for tivoli.

Hvad hedder det rolling stones nummer? (og hvis der er en der ved det, hvad hedder melodien fra filmen...)

Det er virkelig begyndt at plage mig, så jeg håber at der er en der kan hjælpe!!

Geep

Kommentar
Fra : greenfield69

Dato : 20-09-04 15:55

Det lyder til at kunne være She comes in colours. Jeg ved ikke hvilken film den skulle være brugt i ud over den danske børneserie Superkarla.
Mvh. Jørgen

Accepteret svar
Fra : upyoursmate

Modtaget 210 point
Dato : 20-09-04 15:57

Og "She comes in colours" hedder "She´s a Rainbow"...

Kommentar
Fra : Geep

Dato : 20-09-04 16:17

Yessir det var lige den! tak for det... jeg har lige lidt bevær med at bestemme hvem der skal have point... hvad siger i?

Kommentar
Fra : upyoursmate

Dato : 20-09-04 16:27

Jeg har kun 10 point... Men det bestemmer du selv nu hvor jeg ikke har mulighed for at være en gentleman, da Jørgen er en mand (ik?)

Mvh

Kommentar
Fra : Geep

Dato : 20-09-04 16:34

Ja det var jo i teorien dig der gav mig det rigtige svar... Jeg håber ikke at Jørgen tager det så tungt hvis du får point...
Tak for det begge to!

Geep

Godkendelse af svar
Fra : Geep

Dato : 20-09-04 16:36

Tak for svaret upyoursmate.

Kommentar
Fra : upyoursmate

Dato : 20-09-04 16:36

Det er jeg sikker på han ikke gør! Tak for dem!

Mvh

Kommentar
Fra : greenfield69

Dato : 20-09-04 17:21

Jeg bærer ikke nag. Det var til syvende og sidst "upyoursmate" der havde den korrekte titel. Så tillykke med pointene. Mvh. Jørgen