/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Webhotel??
Fra : Jenskumar
Vist : 731 gange
200 point
Dato : 20-09-04 13:20

Hey... er der nogen herinde som kan anbefalde et godt ,og STABIL webhotel....Webhotelt skal indeholde MySQL database og PHP...

MHH
Jenskumar

Kommentar
Fra : oleeliassen

Dato : 20-09-04 13:23

www.b-one.net har jeg gode erfaringer med, og de er billige synes jeg.

-Ole

Kommentar
Fra : Jenskumar

Dato : 20-09-04 13:25

kigger lige lidt på dem...andre som kan anbefalde b-one eller som kender nogen andre...?

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 20-09-04 13:26

Et stabilt og prisbilligt webhotel er www.dothost.dk - desuden http://www.web10.dk

Jeg bruger selv begge.

//bentjuul

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 20-09-04 13:27

Jeg er MEGET tilfreds med B-one

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 20-09-04 13:29

jeg bruger www.dothost.dk - hvilket fungerer fint, og er billigt.

Vær opmærksom på at du min. skal købe DotCity for at webhotellet indeholder de ting (MySQL osv.) du efterlyser.
Hvis du laver din hjemmeside i FrontPage, og ønsker at benytte Frontpage Extentions, skal du helt op og have fat i en DotGalaxy.

Jeg har selv DotIsland. Jeg har ingen problemer overhovedet haft med stabiliteten.

Kig på det..
Mvh Niels

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 20-09-04 13:38

http://www.wannafind.dk
Jeg har igennem de sidste par år haft tre domæner på dette hotel UDEN EN ENESTE (ikke forudproklameret) NEDETIME!!! ALTID hurtig og velkvalificeret support ved diverse spørgsmål/problemer!!!
Det samme kan jeg sige om www.surftown.dk hvor jeg i gennem et års tid har haft et enkelt domæne. Eneste "minus" er at supporten er via mail, men det er ok, den lave pris taget i betragtning.

Mvh
palle jensen

Kommentar
Fra : soyeljefe

Dato : 20-09-04 13:55

Jeg kan også varmt anbefale b-one ...har aldrig haft problemer, masser af plads og koster ikke mere end en pose slik om måneden (og det er en LILLE pose slik)

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 20-09-04 14:24

Jeg anbefaler også www.wannafind.dk der er dyrere end B-one og lignende, men servicen kan ikke sammenlignes.
Jeg har på et tidspunkt arbejdet med et site der var placeret på B-on e og der var mange problemer på grund af forældede serverprogrammer (FP ext) og det er svært at kommunikere med nogen hvor man har indtryk af at ingen svar må sendes før der er gået 24 timer og på den måde kan en support forespørgsel blive langvarig og svaret "vi arbejder på sagen" er ikke just opmuntrende når fejlen stadig er der een måned senere.
Hos Wannafind arbejder man professionelt og særdeles venligt så derfor + til Wannafind og - til B-one

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-09-04 15:13

Du kan jo selv søge efter et hotel, der passer til dine behov her : http://www.internetplads.dk/

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 20-09-04 15:23

Jeg bruger Inet.dk. Du kan finde dem på www.inet.dk. Bruger dem også til email. Og der har de en fremragende server med masser af plads og ikke mindst en super Spam-beskyttelse. Ved ikke om de er specielt billige, men har aldrig haft nogen problemer, så jeg har ikke lyst til skifte til noget billigere og måske risikere problemer.

Accepteret svar
Fra : als

Modtaget 200 point
Dato : 20-09-04 15:52

UnoEuro bruges af Spywarefri. Hvor tit er den nede?
http://www.unoeuro.com/

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 20-09-04 15:58

web10.dk har flere fasaliteter end b-one.nu .
b-one.nu har den bedste web-mail jeg er støt ind i,
men de har ikke sub-domæne og kun en ftp bruger.
Web10.dk har ubegrænset sub + at op til 10 domæner kan køre på et hotel.
dog er der 'kun' 5 samtidige ftp adgange.
Du har også selv kontrol over DNS, det gør at du kan flytte domæne til hvor du vil.
En registering hos DK-Hostmaster er altid påkrævet,
men gennem b-one er du betaler, og de er fuldmægtig (b-one bestemmer)
hos web10 ejer du fuldt ud det hele og får, fra DK-Hostmaster, en personlig pinkode.
Jeg bruger begge, og slipper nu ikke b-one(måske), men det er hos web10,
at jeg er 99.9 % af tiden.
Begge har alt hvad du skal bruge, af MYsql,,, osv.

Hvis at jeg skulle prøve noget nyt, ville jeg prøve surftown.dk (måske).

Men lige nu hos web10, har jeg for 9kr+moms, 64,2Gbyte....
Det 64 er hjemme , og de ,2 er hos web10

Natmaden

Godkendelse af svar
Fra : Jenskumar

Dato : 20-09-04 18:42

Tak for svaret als.... Synes at www.spywarefri.dk er hurtig, og nogenlunde den hastighed jeg leder efter til min hjemmeside... så jeg vælger dem..:D

Men tak til alle for deres svar...

MVH
Jenskumar

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-09-04 19:41

[hør] Takker ans -> Dét havde jeg ikke lige selv tænkt over, men man skal jo lære; så længe man lever

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : als

Dato : 20-09-04 21:37

Jeg siger tak for points. UnoEuro kører på helt nye servere og supporten er enorm hurtig.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-09-04 22:14

[hør]HYP -> Jeg 'købte' kun denne tråd; for at ønske als velkommen tilbage fra US.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-09-04 22:16

Undskylder jeg kaldte dig for ans ...gammel vane og krogede tastaturfingre

</MOLOPKYLE>

Kommentar
Fra : als

Dato : 21-09-04 09:15

Tusinde tak for velkomsten molokyle. Det er som at møde gamle venner igen. Håber jeg får lidt tid til Kandu nu og da. *S*

Kommentar
Fra : jowns

Dato : 28-07-05 14:05

Lige en kommentar:

Jeg har selv prøvet www.surftown.dk og dem kan jeg ikke anbefale - for meget nedetid!

Jeg vil anbefale at du benytter www.unoeuro.com. De koster godt nok 1 euro (7,5 kr/mdr) men til gengæld får du også god kvalitet og god support. Hmmm, det lyder lidt som om jeg arbejder der, ikke!? ;) Det gør jeg dog ikke, men jeg har gode erfaringer med dem. DOG - man skal ALTID være på vagt med at vælge en leverandør af webhoteller hvis de er meget billige (eller gratis). Det er der simpelthen ikke økonomi i og det er set flere gange at små (og for billige) webhoteller er gået konkurs og har efterladt kunderne i stikken. Man må sige, at www.unoeuro.com ligger i den billige ende, meeen... Unoeuro er ejet af Wannafind som er et veletableret firma. Det betyder, at de webhoteller man køber hos unoeuro.com ligger på samme hardware, har samme backup-system mv. som hotellerne hos Wannafind. Du får derfor en god service billigere og en stor sikkerhed for at firmaet ikke lukker i morgen!

Deres administration er nem og de svarer på support-sager indenfor (normalt) 2 timer. Så jeg kan kun anbefale mig dem!

Jeg har ikke prøvet b-one.net da jeg fortrinsvist koder i ASP (og ChiliASP er for begrænset i forhold til Microsoft ASP), men det ville undre mig hvis så mange kunder, som de påstår de har, kan tage fejl. Så b-one.net er sikkert også ok!

Well, bare en ... halvlang kommentar ;)

Jowns