/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Hvem synger på Patience?
Fra : upyoursmate
Vist : 520 gange
40 point
Dato : 20-09-04 00:30

Er det Duff, Izzy eller er det virkelig Axl der synger vers og omkvæd på Patience?? Altså lige indtil "I´ve been walking the streets tonight..." hvor det helt sikkert er Axl!

Mvh

Kommentar
Fra : dova

Dato : 20-09-04 01:19

Har du hørt ret mange af deres sange hvor det ikke er "the Rose" der synger????
Så vidt jeg lige husker den sang der, er det også ham der synger her, det er det samme med nogen af sangene fra Use Your Illusions, der troede folk heller ikke det var ham der sang F.eks. nummeret Don´t cry.
Prøver at finde nærmere, men er nu næsten sikker på at have ret.
mvh dova

Kommentar
Fra : dova

Dato : 20-09-04 01:33

Fandt en side hvor der står at Duff og Izzy synger baggrundskor (background vocal) på nummeret, og et andet sted noget med at de fløjter. Det synes jeg så ikke at kunne huske at de fløjter.
Jeg tror det var på www.lyrics007.com
mvh dova

Kommentar
Fra : suspiria

Dato : 20-09-04 16:28

Hvis I havde set videoen ville i vide at det er Axl som synger

http://www.mygnr.com/RealMedia/mvideos/2245647/Patience.rm

Kommentar
Fra : upyoursmate

Dato : 20-09-04 17:16

Suspiria - Hvis du havde læst mit spørgesmål ordenligt ville du vide at det klip du linker til er ubrugeligt da det viser netop den passage jeg omtaler som den jeg godt ved Axl synger! Ellers tak.

Accepteret svar
Fra : suspiria

Modtaget 40 point
Dato : 20-09-04 17:32

Okay.. Tjekkede det ikk lige..
Prøv dette link så, der ser man Axl synge omkvædet ---> http://www.mtv.com/bands/az/guns_n_roses/audvid.jhtml

Under Music Videography trykker du på Patience..
På næste side, under Artist Videos trykker du igen på Patience (kommer vist lidt reklame før videoen vises)

Good luck!!

Godkendelse af svar
Fra : upyoursmate

Dato : 21-09-04 00:47

Tak for svaret suspiria.

Kommentar
Fra : don_spacy

Dato : 11-12-04 16:31

Hej... det er axl rose der synger..
jeg gad godt og hvide om axl egentlig tog stoffer???

p.s Axl styre og guns n roses bliver aldrig det samme uden slash de to er ustatelige
desvære er guns n roses gået dødt men det er det bedste musik der er blevet lavet og kan ikke erstates og bliver aldrig erstatet....
M.V.H nick vis der er en der hve meget om axl og guns n roses så skriv til mig på msn Fanta_skunk@hotmail.com.