/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Mangler en CS 1.6 CD-key :-(?
Fra : SackZ_Marc
Vist : 523 gange
57 point
Dato : 19-09-04 22:48

Hey

Er der nogen der kan skaffe mig en CS 1.6 CD-key ..Jeg vil ikke downloade noget .. men vil hellere have dem på skrift

Hilsen Marc

FLERE POINT KOMMER!

Kommentar
Fra : joniaya

Dato : 19-09-04 22:55

Du kan købe counter-strike for en hundrede lab, så det kan næsten ikke betale sig :) - Og så er du garanteret at den virker og ikke tidligere har været taget i brug af cheats. :)

Kommentar
Fra : SackZ_Marc

Dato : 19-09-04 23:10

Dem jeg har købt er rent faktisk defekte!

Er træt af at bruge mine penge på noget lort som ikke virker..

Så ber jer om at give mig nogle keys

Kommentar
Fra : Tri

Dato : 19-09-04 23:11

Jeg vil gerne give dit et link eller to, men jeg vil ikke komme med en cd key på skrift, da det ikke er lovligt for mig at udlevere den til dig.

Ellers gør som joinaya skriver, det kan næsten ikke gøres billigere!

Tri

Kommentar
Fra : onetime

Dato : 20-09-04 01:07

SackZ_Marc hvis du har købet spil i en forretning eller på en dansk hjemmeside, har du ret til af få dem byttet.
Man kan ikke sælge et spil som ikke virker, altså hvis jeg har forstået det rigtig, så har du købt spillet og cd-key er defekt/ eller r i brug??
I dette tilfælde har forretningen pligt til at give dig et nyt spil.

Kommentar
Fra : lars.dk

Dato : 20-09-04 12:38

prøv den her: 5RP2E-EPH3K-BR3LG-KMGTE-FN8PY

Kommentar
Fra : SackZ_Marc

Dato : 20-09-04 14:20

Jeg øger point tallet med 20 point hverdag indtil jeg får svar eller synes det er spil

Kommentar
Fra : SackZ_Marc

Dato : 20-09-04 14:21

Den første der skriver en key der virker får selvfølelig pointene

Kommentar
Fra : Tri

Dato : 20-09-04 16:01

Jeg dropper ud af dette spørgsmål, da jeg ikke ønsker at være på den forkerte side af loven!

Tri

Kommentar
Fra : SackZ_Marc

Dato : 20-09-04 16:43

Okay... fair nok :) hehe

Kommentar
Fra : SackZ_Marc

Dato : 20-09-04 16:43

Okay... fair nok :) hehe

Kommentar
Fra : ostemanden

Dato : 21-09-04 17:14

Jeg ved ikke hvornår du fatter det, Marc, men du kan IKKE finde en brugbar cd key på nettet... Og HVIS nu at den cd key som du havde købt og påstår ikke virker rent faktisk ikke virkede, så kan du sagtens gå ned og få den byttet... Køb nu spillet legalt og kom videre!

Kommentar
Fra : SackZ_Marc

Dato : 22-09-04 19:11

Okay fint nok.. de har bare være trukket tilbage til steam pga. så mange Keys der ikke virkede og har ringet ned til B&O og andre butikker for at spørge om de havde dem men ALDRIG har svaret være ja!

Kommentar
Fra : lars.dk

Dato : 22-09-04 20:09

virked mine koder ikke